Lekker schema trouwens voor Gauff, de tweede wedstrijd op Chatrier en de vierde wedstrijd op Simonne vandaag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb megaveel respect voor Pegula![]()
ondanks gravel toch maar eventjes haar 3de GS kwartfinale in haar carrière bereikt en ook mooi gevecht tegen Begu maar vooral ook goede mentale overwinning voor haar, ze was heel nerveus vanwege slechte H2H (0-2 stond het eerst voor Begu in hun vorige twee ontmoetingen)
Swiatek wordt een lastige denk ik, maar goed zelfs als ze hier verliest goed toernooi voor d'r en ze heeft die rust echt verdiend, goed dat ze zich heeft teruggetrokken van Nottingham speelschema
maar goed eerst dubbels vandaag, met Gauff tegen Sania de dubbels machine Mirza en Lucie Hradecka, zou wat zijn denk ik als ze ook de kwartfinale daar zou kunnen halen
Denk dat de finalist uit de onderste helft sowieso kansloos is in de finale eigenlijk, tenzij Djoko en Nadal elkaar eerst slopen en de winnaar een slopende wedstrijd speelt tegen Alcaraz daarnaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Nadal onderschatten op Roland Garrosquote:
Je hebt het over zaadje Cilic hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
Dit is toch een prima stukje tekst? Nadal kan vrijuit spelen, en dan gaan we zien hoe ver hij komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ja, dan schieten die partijen een betje op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit geen tiebreak wordt. Het enige is dat we blijven mogen zijn dat er überhaupt een tiebreak is. Anders zou dit nog uren kunnen doorgaan.
Trevisan serveert voor de partij en begint maar eens met een dubbele fout. De meeste van die vrouwen zijn zo nerveus en onzeker als een deur.![]()
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?
Oh jawel, ik waarschijnlijk ook wel. Als het lang duurt dan neem ik morgenochtend gewoon vrij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?
Alsjeblieft niet zeg, het zou echt een aanfluiting voor de sport zijn als deze big momma nog wat zou winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aliz%C3%A9_Limquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Dit is geil!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht even dat het over Alizée ging
En is fan van BLACKED.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Ik dacht 'lijkt Tony Parker wel'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Dit is geil!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Ik vind haar voorhoofd te hoog.quote:
Jij zou geen punt halen tegen beide dames.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Hij zag er fit uit bij binnenkomst net. Hij gaat dus winnen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is op het terrein.
Practicio buono avanti los quartos del finalos.
![]()
ebonygenot @Poepz0rquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Nu weerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ebony milf genot. Zuid-Afrika here we comequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |