Volgens Google is het z’n zusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke vriendin heeft Rune. Ziet er naturel uit.
Ik oordeel niet hè?quote:
Je gaat er goed opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik oordeel niet hè?![]()
Ik wou dat ik zo'n zus had.
Edit: nee, juist niet natuurlijk.![]()
In 1e instantie subjectief (want door iemand samengesteld), maar daarna afhankelijk van hoeveel er wordt ingezet, dus het zou steeds objectiever moeten worden, zou je zeggen..quote:Op maandag 30 mei 2022 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, onmiskenbbaar.
Een vraag die ik me gisteren stelde, is: zijn odds bij bookmakers nou objectief of subjectief? Ik neig (vooral) naar het eerste.
Toch leuk die Laver Cup ieder jaarquote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
Ja, vernoemd naar die rot-Laver.quote:
Zat van de week nog te kijken naar de VS. Bij de Amerikanen heb je ook allemaal zo’n beetje hetzelfde type speler dat gevestigd is of eraan komt, goeie service en hardhitter en echt niemand waarvoor ik per se naar het stadion zou gaan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Overigens weer 8 Europeanen in de kwartfinales bij de heren, terwijl bij de 8e finales al 14 van de 16 spelers uit Europa komen. Blijft toch bizar die overheersing, zeker als je het vergelijkt met de dames.
echt nog een kind ja, ik schrok er ook vanquote:
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens opquote:Op maandag 30 mei 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
Is straks Medvedev opeens favoriet in de onderste helft, dat kan helemaal niet!
Zie hem niet langs de Viking komenquote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
Je hebt gelijk. Ik had het vaak ook - ten onrechte - over die nare Safina.quote:
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
En gewoon een speler met de goede focusquote:Op maandag 30 mei 2022 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het geen gravelspeler is waarschijnlijk. Maar het is wel iemand die grote partijen kan winnen en al een GS heeft gewonnen.
Dat hij nog nooit een graveltoernooi heeft gewonnen, dat hij tot vorig jaar nog nooit een wedstrijd won op Roland Garros, dat hij er lang uit is geweest met een herniablessure en bij z'n enige gravelwedstrijd van 2022 vrij kansloos verloor van Gasquet?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
Jongens wat is er verrassend aan med in de finale?
Klinkt logischquote:Op maandag 30 mei 2022 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hij nog nooit een graveltoernooi heeft gewonnen, dat hij tot vorig jaar nog nooit een wedstrijd won op Roland Garros, dat hij er lang uit is geweest met een herniablessure en bij z'n enige gravelwedstrijd van 2022 vrij kansloos verloor van Gasquet?
Daar zit geen geur of smaak aan.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Straks ook Rublev-Sinner - twee spelers met wie ik echt niets heb.
Voorlopig staat hij ook prima te spelen, dus het zou me niet eens meer verbazen, maar had eigenlijk verwacht dat hij maximaal 2 wedstrijden zou spelen hier.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klinkt logisch
Al kan hij best een sprintje trekken en een balletje plaatsen, wellicht een iets te fragiel lichaam dan
Tijdens Wimbledon kan die uitrussen tochquote:Op maandag 30 mei 2022 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En voorlopig staat hij ook prima te spelen, dus het zou me niet eens meer verbazen, maar had eigenlijk verwacht dat hij maximaal 2 wedstrijden zou spelen hier.
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2022 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
Medje tegen alcaraz zou wel zielig zijn voor de Rus
Ja, dat denk ik ook. Alcaraz heeft nog nooit in een GS-finale gestaan, Djokovic en Nadal bij elkaar al 60 keer.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijk
Alcaraz is beweeglijker toch, net hadden we nog het idee dat hij niet op gravel kan spelenquote:Op maandag 30 mei 2022 18:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij daar liever tegen speelt dan tegen Djoko of Nadal eigenlijk
Als Holger nog twee potjes wint, is hij minimaal Runer-up, wat denk jij?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zeg jullie één ding: als Tsitsipas deze set wint, wordt het een vijfsetter.
Ja, maar als hij dan toch de finale haalt, wil hij vast winnen ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alcaraz is beweeglijker toch, net hadden we nog het idee dat hij niet op gravel kan spelen
Vast niet tegen Nadal danquote:Op maandag 30 mei 2022 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dan toch de finale haalt, wil hij vast winnen ook.
Hoe dat zo? Ze krijgt serieuze tegenstand.quote:
...quote:Op maandag 30 mei 2022 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ze krijgt serieuze tegenstand.
Knieblessure lees ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:05 schreef Szura het volgende:
Wat had Sinner? Die ging de eerste set nog zo lekker.
quote:
2 zelfs, jeetjequote:Op maandag 30 mei 2022 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Medvedev lul ga je nu ineens een set verliezen van Cilic op gravel.
Jonger dan Novak D.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf is die bejaarde aan het doen zeg
Al besprokenquote:Op maandag 30 mei 2022 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev niet helemaal fit? Rare tussenstand.
Ik denk dat het Ruud wordt, dat zou nog steeds bizar zijn als je dat vorig jaar had gezegdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Een finale Alcaraz vs Rune zou wel lollig zijn.
Bijna.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
die gaat verrassend de finale halen, let maar eens op
En nu?quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:40 schreef eentwee het volgende:
GugaWat een fantastische held. Spelers als Bruguera, Berasategui, Muster, Costa, Guga, Meligeni, Gaudio en Puerta waren de reden dat RG altijd mijn favoriete toernooi was.
Ik ook trouwens. Bedenk me nu dat ik echt tennis ben gaan volgen vanaf het jaar met Verkerk. Dat heeft die Martin toch maar mooi voor elkaar gekregen met z'n gekke run.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En nu?
Roland Garros is nog steeds mijn favoriete toernooi, maar ik begon pas met kijken bij de editie van Verkerk
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal toch ook wel dan? Puerta stond in 2005 nog in de finale tegen Nadal. Later bleek dat ie doping had gebruikt, maar zelfs met doping had hij niet veel in te brengen.
Ik vond Nadal in die eerste jaren juist zo geweldig. Je kon geen winner tegen hem slaan en dan kwam er zo'n krullende forehand en was de tegenstander kansloos. De maniertjes zijn wel steeds erger geworden gedurende de jaren, maar hij is nog steeds m'n favoriete grote 3 speler.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 00:10 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nadal heeft dit behoorlijk om zeep geholpen met zijn dominantie. Ik vond zijn irritante maniertjes, zijn lelijke spel, zijn valse bescheidenheid en zijn ongeloofwaardige fysiek vanaf het begin al storend. En daar kwam nog bij dat hij van Federer, mijn favoriete alround-speler, een mental midget maakte.
[..]
Dat was anders een behoorlijk spannende wedstrijd.
Wow, ja, ik zie t nu op de Roland Garros site. Cilic heeft Maddy helemaal afgeschroeid. Bleef Cilic vol doorhakken met zijn service en forehand?quote:
Lekker schema trouwens voor Gauff, de tweede wedstrijd op Chatrier en de vierde wedstrijd op Simonne vandaag.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik heb megaveel respect voor Pegula![]()
ondanks gravel toch maar eventjes haar 3de GS kwartfinale in haar carrière bereikt en ook mooi gevecht tegen Begu maar vooral ook goede mentale overwinning voor haar, ze was heel nerveus vanwege slechte H2H (0-2 stond het eerst voor Begu in hun vorige twee ontmoetingen)
Swiatek wordt een lastige denk ik, maar goed zelfs als ze hier verliest goed toernooi voor d'r en ze heeft die rust echt verdiend, goed dat ze zich heeft teruggetrokken van Nottingham speelschema
maar goed eerst dubbels vandaag, met Gauff tegen Sania de dubbels machine Mirza en Lucie Hradecka, zou wat zijn denk ik als ze ook de kwartfinale daar zou kunnen halen
Denk dat de finalist uit de onderste helft sowieso kansloos is in de finale eigenlijk, tenzij Djoko en Nadal elkaar eerst slopen en de winnaar een slopende wedstrijd speelt tegen Alcaraz daarnaquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Nadal onderschatten op Roland Garrosquote:
Je hebt het over zaadje Cilic hequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:26 schreef Norrage het volgende:
Cilic wtfMet wat er over is in zijn helft, is hij favoriet voor de finale....Zucht.
En wie weet wat ie daar kan; zolang hij Djoko niet tegenover zich hefet (0-17 ofzo). Maar GOATic die alles raakt? Dan ramt ie zelfs Alcaraz of Rafa eraf.
Dit is toch een prima stukje tekst? Nadal kan vrijuit spelen, en dan gaan we zien hoe ver hij komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:50 schreef eentwee het volgende:
Schandalig dat Mauresmo het heeft aangedurfd om de wedstrijd die de hele wereld wil zien op primetime in de avond te zetten.
Het wordt nu wel een heel grote uitdaging voor de 13-voudig toernooiwinnaar, logisch dat hij geen enkele verwachting heeft. We kunnen dit bijna wel schriftelijk afdoen. Misschien moet hij wel weer opgeven met een blessure als hij achter staat. Het was ook al zeer verrassend om met zoveel fysiek leed er toch weer te staan in een vijfsetter tegen een veertien jaar jongere speler. Zijn tegenstander in de kwartfinale zal denk ik met heel veel vertrouwen naar de wedstrijd uitzien.
https://www.nu.nl/tennis/(...)rwachtingen-aan.html
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ja, dan schieten die partijen een betje op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop oprecht dat dit geen tiebreak wordt. Het enige is dat we blijven mogen zijn dat er überhaupt een tiebreak is. Anders zou dit nog uren kunnen doorgaan.
Trevisan serveert voor de partij en begint maar eens met een dubbele fout. De meeste van die vrouwen zijn zo nerveus en onzeker als een deur.![]()
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ga jij het hele duel van Rafa - Djoko kijken? Ook al het een 5je wordt?
Oh jawel, ik waarschijnlijk ook wel. Als het lang duurt dan neem ik morgenochtend gewoon vrij.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, daar blijf ik wel voor op. En jij?
Alsjeblieft niet zeg, het zou echt een aanfluiting voor de sport zijn als deze big momma nog wat zou winnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zal weer eens tijd worden voor Queen Serena. Wanneer komt die eens terug?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aliz%C3%A9_Limquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Dit is geil!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dacht even dat het over Alizée ging
En is fan van BLACKED.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:52 schreef fliert het volgende:
Die Alize van de tussendoorpraatjes, is dat een ex speelster? Fijne lach.
Ik dacht 'lijkt Tony Parker wel'quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Dit is geil!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:07 schreef superniger het volgende:
[..]
En is fan van BLACKED.
[ afbeelding ]
Ik vind haar voorhoofd te hoog.quote:
Jij zou geen punt halen tegen beide dames.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Hij zag er fit uit bij binnenkomst net. Hij gaat dus winnen!!quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is op het terrein.
Practicio buono avanti los quartos del finalos.
![]()
ebonygenot @Poepz0rquote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een niveau bij de zwarte parels op RC. Slaan ballen uit die ik nog in het veld hou.
Nu weerquote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat kunnen veel vrouwen toch slecht omgaan met een voorsprong. Trevisan kan het maar niet afmaken.
Ebony milf genot. Zuid-Afrika here we comequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |