quote:
Ja, ergens wel.quote:
Ik.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:11 schreef Federer-fan het volgende:
Wie gaat er hier nog naar Kachanov-Alcaraz kijken?
quote:Op zondag 29 mei 2022 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Wanneer Nadal juicht na zo'n belangrijk piunt ziet hij eruit zoals ik eruitzie als ik probeer mijn elektrische grasmaaier aan de praat te krijgen.
Ja, dat is wel duidelijk. Maar toch een mooi gevecht iigquote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Nadal gaat RG niet winnen, zo veel is duidelijk.
Rond RG is het ook rommelig kan ik je vertellen. Overal teringlange rijen, een uur wachten om een hotdog te kopen (niet gedaan natuurlijk). Fransenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat beter dan bij het voetbal
En wat betaal je dan voor je kaartje om er te mogen zijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 20:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Rond RG is het ook rommelig kan ik je vertellen. Overal teringlange rijen, een uur wachten om een hotdog te kopen (niet gedaan natuurlijk). FransenDat wordt nog wat met de OS.
Jup. Uitstekend gepiektquote:Op zondag 29 mei 2022 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Gok dat Rafa zo de beslissende break maakt.
Wat een onzin. Je weet helemaal niet hoe het verder gaat lopen.quote:Op zondag 29 mei 2022 20:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Nadal gaat RG niet winnen, zo veel is duidelijk.
Niet heel veel hoor. Pro-tip is naar de bijbanen gaan in de tweede ronde, geweldige potten op kleine baantjes voor een eurootje of 30 voor de hele dagquote:Op zondag 29 mei 2022 20:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
En wat betaal je dan voor je kaartje om er te mogen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |