Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat Og3ne het volgende antwoord is in het domme programma op sbs
Het lijken me niet echt mijn typesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!
Blijkbaar hebben ze even niks te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijken me niet echt mijn typesNou hoeft dat voor één nacht niet veel uit te maken, maar ik zou het niet zelf voorstellen denk ik
Oh, en morgen zit Og3ne in een mortuarium escape room op SBS6 zie ik
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat Og3ne hier niet echt populair was/is, maar ik vind dit nog steeds heel goede video's hoor:
En natuurlijk Bohemian Rhapsody.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ook opgezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Wilde het net zeggen. Zal hij zo iemand die iets met het esf te maken heeft interviewen?quote:
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.
Als hij dat doet, stuur ik een klacht inquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.
Jeumig dit duurt best lang. Desondanks had ik het op basis van de reacties erger verwachtquote:
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T ben je al in slaap gevallen?
https://www.rtlboulevard.(...)de-box-sbs-programma
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien hebquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ik denk ook niet dat het terug gaat komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien heb
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.
Japanse niet veel, maar Masked Singer scoort als een tierelier en dat komt uit Zuid-Korea. Ergens snap ik dus wel dat Max durfde te gokken met een Aziatisch formatquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.quote:
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.
Dat dacht ik eerst ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.
Maar echt, we schoten overeind van de tafel en keken geschokt naar de computers en Cee rukte razendsnel stekkers eruit en gillen van ze zenuwen en de lach.
Ja, maar ik ga nu wel naar bedquote:
quote:
Mixed messages ftw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet
Alex Ploeg is hetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Ja hoor.quote:
Heel herkenbaar. Dat je bijna denkt dat je hoofd het expres doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
Goede save van @Cee om te zeggen dat ze het over de kat hadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ja, dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goede save van @:Cee om te zeggen dat ze het over de kat had
Ik was al naar bed. Ik ben net wakkerquote:
Je hebt wel tot 00:30 gekeken?quote:
Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heerlijk uit zou kunnen slapen en fantaseerde over hoe laat ik dan wakker zou wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Spannend! Ik ben wel eens met zo'n ding mee geweest en vond het wel een bijzondere ervaringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Moest lachenquote:
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Ik heb één keer eerder "gevolgd", maar toen samen met m'n moeder. Dat was wel handig: zij reed en ik kon de ballon in de gaten houden en zeggen welke kant ze op moest. Nu moet ik alles alleen doen haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoor![]()
Volgauto lijkt me prima
Oh, daar moet ik ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
Ik wou wel in de tuin bezigquote:
Misschien is het wel gezellig samen met @Arizona?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:27 schreef Strani het volgende:
Alleen hou ik helemaal niet van tuinieren, bedenk ik me nu.
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn handquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is het wel gezellig samen met @:Arizona?
Niet naakt dan toch hoop ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn hand
Nee, nadat ik brand zag bij Max, heb ik het weggelegd en ben ik gaan slapen. Jij wel netjes tot het einde gekeken?quote:
Dat wordt wel lastiger. Belangrijkste is wel om de weg en het overige verkeer in de gaten te blijven houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb één keer eerder "gevolgd", maar toen samen met m'n moeder. Dat was wel handig: zij reed en ik kon de ballon in de gaten houden en zeggen welke kant ze op moest. Nu moet ik alles alleen doen haha.
Vandaar dat de buren aan het schuren zijn vandaag zeker.quote:
Het is dat wij in heel andere provincies wonen, anders zou ik nog denken dat we dezelfde buren hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat de buren aan het schuren zijn vandaag zeker.
Kan je na gaan hoeveel pokke herrie zoiets maakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is dat wij in heel andere provincies wonen, anders zou ik nog denken dat we dezelfde buren hadden.
Ja, misschien zijn het wel van ons allebei de buren niet, maar gewoon iemand halverwege.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoeveel pokke herrie zoiets maakt.
Dat zou ook goed kunnen. Want ik zie namelijk hier niemand die aan het schuren is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn het wel van ons allebei de buren niet, maar gewoon iemand halverwege.
Iemand die staat te schuren op de Stamperplaat oid die wij dan allebei horen.
In dat geval stel ik voor dat we gewoon bij mij naakt bij het zwembad gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn hand
Hoe is het uitzicht bij jouw zwembad?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gewoon bij mij naakt bij het zwembad gaan zitten.
Ik zie ook niet direct iemand, maar dat kan ook liggen aan dat ik nog niet heb gekeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Want ik zie namelijk hier niemand die aan het schuren is.
Tuurlijk als echte F1 fanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nadat ik brand zag bij Max, heb ik het weggelegd en ben ik gaan slapen. Jij wel netjes tot het einde gekeken?
Heel goed. Ik ben geen echte fan. Maar dat wist ik al.quote:
Als je naar boven kijkt, blauw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het uitzicht bij jouw zwembad?
En als je naar beneden kijkt?quote:
Dan mag hij wel uitkijken als hij naakt is!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, spuit 11, joe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet naakt dan toch hoop ik?
Want dat zou nog tot vervelende ongelukjes kunnen leiden.
Gewoon goed dat meer mensen het beste met zijn spuit voor hebbenquote:
Dat vind ik wel een heel extreme maatregel en reactie op het voorstel van @Em31quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat snap ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik krijg net bericht dat het vandaag niet doorgaat, er is te veel wind en het is ook nog eens vlagerig. Dus nu wordt het volgend weekend, hopelijk is het dan ook wat helderder.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ikMij lijkt het wel mooi om ooit eens te doen.
Oh ja, vergeten dat Giro alweer bezig is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:24 schreef Redefine het volgende:
Wel leuk die tijdrit door BoedapestGenoeg plekken waar ik ben geweest.
Die was ik gisteren dan weer vergetenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten dat Giro alweer bezig is.
Gisteren ook alleen de herhaling van de finish gezien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was ik gisteren dan weer vergeten
Orban krabbelt zich achter zijn oren dat die de Giro naar Hongarije heeft laten halen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:37 schreef Momo het volgende:
Allemaal mannen in het roze in Boedapest hihi
En dan vertrekken ze volgende week zaterdagavond om een uur of acht en verwachten dan van jou dat je daar drie uur lang achteraan gaat rijden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik krijg net bericht dat het vandaag niet doorgaat, er is te veel wind en het is ook nog eens vlagerig. Dus nu wordt het volgend weekend, hopelijk is het dan ook wat helderder.
Ik heb gehoord dat ze het over drie dagen verdelen komende weekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan vertrekken ze volgende week zaterdagavond om een uur of acht en verwachten dan van jou dat je daar drie uur lang achteraan gaat rijden?
Uurtje of 7 's avonds, en dat is wel het principe van volgen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan vertrekken ze volgende week zaterdagavond om een uur of acht en verwachten dan van jou dat je daar drie uur lang achteraan gaat rijden?
Dan te hopen dat het niet drie uur duurtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Uurtje of 7 's avonds, en dat is wel het principe van volgen ja.
En net nog bijna de vijfde. Bal op de paalquote:
Weet Ten Hag zeker dat ie daar heen wil?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
En net nog bijna de vijfde. Bal op de paal
Nou ja hierna wel. Maguire is er ingekomen, dus de vijfde en zesde goal zullen nog wel volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet Ten Hag zeker dat ie daar heen wil?
Waar zijn de 5 en 6de nou gebleven?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja hierna wel. Maguire is er ingekomen, dus de vijfde en zesde goal zullen nog wel volgen.
Ja, het viel me ook op. Kwam inderdaad arrogant over met een zweem van: songfestivalmuziek is bagger. En er wordt me toch een bagger op 538 gedraaid.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:58 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net nog een stukje van RTL Boulevard, zag dat het over het ESF ging dus blijven kijken. Ging het over Spanje en VK en dat het kanshebbers waren voor top vijf. Dat werd ook aan Frank Dane gevraagd of die top vijf konden eindigen. Volgens hem niet, met zo'n blik dat het waardeloze nummers zijnSpanje kan ik mij nog wel voorstellen (alhoewel het wel een goed liedje is), maar Spaceman is een nummer wat gewoon op 538 gedraaid kan worden. Maar Frank vond het waarschijnlijk belangrijker om de arrogante DJ uit te hangen
We zouden ook kunnen stellen dat de dj's van 538 geen smaak hebben dus!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op. Kwam inderdaad arrogant over met een zweem van: songfestivalmuziek is bagger. En er wordt me toch een bagger op 538 gedraaid.
Ik ga ermee akkoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We zouden ook kunnen stellen dat de dj's van 538 geen smaak hebben dus!
Komt er niet nog ergens een Britse aan tussendoor?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef H_T het volgende:
Straks alweer de laatste Heel Holland Bakt van het seizoen. Daarna is het weer lang wachten
Ga je zo meteen om 21:00 uur meekijken naar de editie van vorig jaar?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:14 schreef Moira het volgende:
Hatsee kom maar door met die lijstjes
ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een bordspel!
OMG JA! Bedankt voor de melding! Superleuk om de 2021 vibes van het ESF in ons thuisland weer met ESF mee te krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je zo meteen om 21:00 uur meekijken naar de editie van vorig jaar?
Gezellig!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
OMG JA! Bedankt voor de melding! Superleuk om de 2021 vibes van het ESF in ons thuisland weer met ESF mee te krijgen
Vast wel, maar daar ben ik afgehaakt toen ze er een nieuwe ploeg op zetten. Misschien ga ik het weer eens proberenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt er niet nog ergens een Britse aan tussendoor?
Ja daarom. Waarbij die waarschijnlijk de NL inzending wel zal waarderen, ook al zouden we iets slechts sturen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook op. Kwam inderdaad arrogant over met een zweem van: songfestivalmuziek is bagger. En er wordt me toch een bagger op 538 gedraaid.
Ik heb het al een tijdje niet gezien, ik weet niet wie het nu doen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar ben ik afgehaakt toen ze er een nieuwe ploeg op zetten. Misschien ga ik het weer eens proberen
Dat was een leuke finale. Nu even nadenken wat ik ga kijken. Ik ben het niet gewend om tv te kunnen kijken op zaterdagavondquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:27 schreef H_T het volgende:
Straks alweer de laatste Heel Holland Bakt van het seizoen. Daarna is het weer lang wachten
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was een leuke finale. Nu even nadenken wat ik ga kijken. Ik ben het niet gewend om tv te kunnen kijken op zaterdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu ESF 2021 terug te kijken, met het topic erbij
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nu ESF 2021 terug te kijken, met het topic erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik voor Make Up Your Mind. Geen idee of dat leuk is, maar ach, er is bier. Het komt wel goed![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]En, was het leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik voor Make Up Your Mind. Geen idee of dat leuk is, maar ach, er is bier. Het komt wel goedIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, niet verkeerd.quote:
Afrojack en Glennis zijn net geweest, er is nu weer een recap bezig. Dat duurt nog wel even dusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, niet verkeerd.
Hier zou je toch als BN'er aan mee willen doen? Dit, WidM en De Slimste Mens.
Maar toch zou ik er niet voor thuis blijvenHoe was het terugkijken? Dat is nog een uur bezig gok ik.
Wilde gok: een perzikringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het biertje smaakt ook erg lekkerIk kan de geur alleen niet thuisbrengen. Een soort fruitig snoepje.
"With a plush mouthfeel, this Hazy IPA explodes with pineapple and papaya flavors"quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"With a plush mouthfeel, this Hazy IPA explodes with pineapple and papaya flavors"
Maar ja, dat wat jij zegt klopt ook wel een beetje
Die zijn niet voor niets vierkant de fruitigste!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bij een fruitig snoepje zou mijn eerste gok altijd fruittella zijn.
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smakenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Mijn tweede gok was een Haribo-kikkertje geweest. Daarvan kon Haribo zelf me al niet vertellen naar welk fruit dat precies smaakt, behalve dat er veel appel in zat
Nee, deze valt mee!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smaken
En ik heb al helemaal geen idee hoe spirulina en saffloer smakenquote:Als ingrediënten voor de HARIBO Kikkers worden onder andere concentraten van spirulina, saffloer en appel gebruikt. Waarmee vooral de appel-smaak herkenbaar is. Voor iedereen kan dit voor een andere smaakbeleving zorgen.
In mijn hoofd zijn appels juist vaak groen, omdat we vroeger altijd Granny Smiths in huis hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smaken
Italiaanse witte wijn nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze valt mee!Moersleutel is 2x zo duur.
Hierna ga ik voor een white stout. Met ogen open is dat zo'n mindfuck.
Welke drink jij?
Of naja, Roger leest ook mee en misschien wel meer. Welke drinken jullie?
Terecht, golden delicious zijn maar matigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels juist vaak groen, omdat we vroeger altijd Granny Smiths in huis hadden.
Ik drink geen bier op het moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze valt mee!Moersleutel is 2x zo duur.
Hierna ga ik voor een white stout. Met ogen open is dat zo'n mindfuck.
Welke drink jij?
Of naja, Roger leest ook mee en misschien wel meer. Welke drinken jullie?
Ik weet heel weinig van wijn, maar saai past misschien wel heel goed bij het songfestival, dan heb je een beetje een tegenhangerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Italiaanse witte wijn nuBeetje saaie soort, hoeft niet per se nog een keer
Dat is ook genietenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik drink geen bier op het moment.
Heb net een mok groene thee op.
Granny Smith is ook niet geweldig meer de laatste tijd. Lijkt of ze het zure eruit proberen te kweken. Mist daardoor vaak het frisse wat zo lekker was en zijn ook vaak wat meliger dan ze waren. Ze vallen me tegenwoordig altijd tegen iig.quote:
Een Italiaanse?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook genieten![]()
Ik heb voor donderdag een biertje die ik bij het songfestival vind passen.
Ik drink graag wijn tijdens het ESF, maar dan niet per se kwalitatief hoogstaandequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig van wijn, maar saai past misschien wel heel goed bij het songfestival, dan heb je een beetje een tegenhanger
Goudreinetten zijn nog wel lekker zuur, maar met een schil en textuur die ze wat minder geschikt maken als handappel. En ze zijn niet het hele jaar door makkelijk te krijgen. Fuji was mij ook te zoet, en bij alleen het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes' wind ik me al opquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Granny Smith is ook niet geweldig meer de laatste tijd. Lijkt of ze het zure eruit proberen te kweken. Mist daardoor vaak het frisse wat zo lekker was en zijn ook vaak wat meliger dan ze waren. Ze vallen me tegenwoordig altijd tegen iig.
Nee, deze:quote:
Waren die kleine appeltjes niet het gevolg van die mislukte oogst oid, waarbij ze het dan proberen aan te prijzen als iets fijns?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Goudreinetten zijn nog wel lekker zuur, maar met een schil en textuur die ze wat minder geschikt maken als handappel. En ze zijn niet het hele jaar door makkelijk te krijgen. Fuji was mij ook te zoet, en bij alleen het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes' wind ik me al op
Het slaat nergens op, maar ik heb er minder moeite mee om x euro's te betalen voor bier in fles dan voor bier in een iets groter blik. Misschien is Moersleutel het geld wel helemaal waard, maar voor de helft (of zelfs een kwart) heb ik ook bier waarvan ik zeker weet dat ik het het geld waard vindquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
Het is traditie om een zuur bier te drinken tijdens de tweede halve finale en deze past er wel bij. Deze is wel net zo duur als een moersleutel trouwens. Maar goed, tijdens het songfestival mag dat.
Oh, die ken ik niet (het bier en de traditie niet), maar klinkt interessant.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
Het is traditie om een zuur bier te drinken tijdens de tweede halve finale en deze past er wel bij. Deze is wel net zo duur als een moersleutel trouwens. Maar goed, tijdens het songfestival mag dat.
Ze doen het al jaren!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waren die kleine appeltjes niet het gevolg van die mislukte oogst oid, waarbij ze het dan proberen aan te prijzen als iets fijns?
Zo duur als die is het niet, maar Moersleutel-bier kan rustig 13 euro per liter kosten. 1 liter Moersleutel is dus duurder dan een heel krat pils van veel merkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet (het bier en de traditie niet), maar klinkt interessant.
Al vind ik zo duur als een moersleutel wel heel wat, zeker als het er zo een is.![]()
https://www.praxis.nl/ger(...)-380-mm-8074/5478184
Dat heb ik niet. In blik blijft alles net wat langer vers en zo'n blik is ook wat lichter, dus beter voor het milieu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar ik heb er minder moeite mee om x euro's te betalen voor bier in fles dan voor bier in een iets groter blik. Misschien is Moersleutel het geld wel helemaal waard, maar voor de helft (of zelfs een kwart) heb ik ook bier waarvan ik zeker weet dat ik het het geld waard vind
Ow, dat is meer mijn eigen traditiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet (het bier en de traditie niet), maar klinkt interessant.
Al vind ik zo duur als een moersleutel wel heel wat, zeker als het er zo een is.![]()
https://www.praxis.nl/ger(...)-380-mm-8074/5478184
Misschien ga ik het wel een keer proberenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. In blik blijft alles net wat langer vers en zo'n blik is ook wat lichter, dus beter voor het milieu.
Moersleutel is wel een goede brouwerij
Oh, ik kom al jaren niet/nauwelijks meer bij de AH. Eigenlijk alleen voor een paar dingen die de Lidl hier niet heeft. Tempeh, rundertong/lever, grandos oploskoffie. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze doen het al jaren!
Lidl naait je ook waar je bij staat. Ze hebben groente die niet moeders mooiste is, maar met een iets ander label wel verkocht wordt. Dat is prima. Mijn bezwaar is tegen de pastasaus die ze daar mee gemaakt hebben en dan als 'verspil me niet pastasaus' of zoiets wordt verkocht, omdat ze lelijke tomaten tot prut hebben gekookt. Daar ging ik al vanuit bij alle pastasauzen, dus dat is een wassen neus.
Oh en @:Meke ik heb gisteren mijn voorraad tomaten in blik gehalveerd met een keer macaroni maken, dus misschien heb je gewoon gelijk met jouw voorraad
Ik vind het prima dat Lidl lelijke tomaten gebruikt om saus van te maken. Ik vind het ook prima als Heinz dat doet. Ik vind het stom dat Lidl doet alsof ze daarmee de planeet redden, terwijl er geen reden is om lelijke tomaten niet te gebruiken om saus van te makenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik kom al jaren niet/nauwelijks meer bij de AH. Eigenlijk alleen voor een paar dingen die de Lidl hier niet heeft. Tempeh, rundertong/lever, grandos oploskoffie. Dat soort dingen.
Volgens mij wordt er nog zat weggedaan van veel groentes, zelfs bij het maken van tomatensaus. Het mooiste premium spul gaat naar de dure zaken en restaurants, het gewone mooie spul naar de supers en de winkels. Voor de sauzen en purees koopt men dan toch graag the best of the rest. Als er dan nog wat over is waar de Lidl nog wat mee wil heb ik daar geen probleem mee.
Er is geen reden om lelijke tomaten niet te gebruiken, nee, maar toch zit ook daar voor veel bedrijven nog een zekere ondergrens aan. Ze willen toch vaak de beste goedkoopste spullen hebben en uiteindelijk blijft er altijd nog wat over wat niemand wil hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat Lidl lelijke tomaten gebruikt om saus van te maken. Ik vind het ook prima als Heinz dat doet. Ik vind het stom dat Lidl doet alsof ze daarmee de planeet redden, terwijl er geen reden is om lelijke tomaten niet te gebruiken om saus van te maken
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
en bij alleen het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes' wind ik me al op
Iedereen raakt opgewonden van andere dingen. Voor sommigen is het leer, of schoenen, of van die furry dierenpakjes.quote:
Of je was juist te vroeg om mee te doen aan een gezellig gesprek in de ochtend…quote:Op zondag 8 mei 2022 04:26 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik te laat ben om nog actief mee te doen aan een gezellig gesprek deze nacht
Hij valt precies tussen wal en schip op deze manier.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of je was juist te vroeg om mee te doen aan een gezellig gesprek in de ochtend…
En dan was er blijkbaar ook nog een doelpunt van PEC afgekeurd door de verkeerde lijnen van de VAR.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:17 schreef Fred_B het volgende:
Die degradatiestrijd is ook niet goed voor de bloeddruk van de betrokkenen
Sparta-PEC wordt een leuk potje in elk geval.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan was er blijkbaar ook nog een doelpunt van PEC afgekeurd door de verkeerde lijnen van de VAR.
Het gaat wel van kwaad tot erger bij jou he.quote:Op zondag 8 mei 2022 04:26 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik te laat ben om nog actief mee te doen aan een gezellig gesprek deze nacht
Niet op die manier opgewonden rakenquote:Op zondag 8 mei 2022 02:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen raakt opgewonden van andere dingen. Voor sommigen is het leer, of schoenen, of van die furry dierenpakjes.![]()
Voor @:H_T is het het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes', prima. If it works for him, it works for him. Geen reden om daarvan in de lach te schieten.
HLN.be reacties stellen nooit teleur.quote:Het was maar 9 km he.Veel korter dan een veldrit.Hij had altijd sneller moeten zijn dan Yates, want die had nooit kunnen winnen tegen een fitte WVA of Remco, de aerokogel.MVDP zal trouwens nooit van zijn leven een tijdrit winnen tegen Evenepoel op de weg, niet op het vlakke en ook niet bergop.Maar hij is wel een fantastisch renner.
Wil je niet een nickchange naar Fred_NL inmiddels?quote:
Als je wel eens Jambers hebt gekeken zou je de gedachte van Roger helemaal niet vreemd vinden!quote:Op zondag 8 mei 2022 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet op die manier opgewonden rakenEn ik denk dat jij dat heus wel wist, doerak!
Ik dingen weten, ik denk dat je me zwaar overschat.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet op die manier opgewonden rakenEn ik denk dat jij dat heus wel wist, doerak!
Ja, prima. Ik heb geen pijn meer. Alleen mijn energieniveau is nogal matig, zo na alle pijn, slecht eten/slapen en twee keer volledige narcose in korte tijd. Maar goed, dat gaat natuurlijk wel overquote:Op zondag 8 mei 2022 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wil je niet een nickchange naar Fred_NL inmiddels?![]()
Hoe gaat het verder met je herstel?
Goed puntquote:Op zondag 8 mei 2022 11:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je wel eens Jambers hebt gekeken zou je de gedachte van Roger helemaal niet vreemd vinden!
Goed idee zolang ik hier ook rondloop 's avonds, voor je het weet lig je in de pan.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed punt. Voor de zekerheid wil ik wel even zwart op wit hebben staan dat ik in de avond niet metamorfoos in een konijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:41 schreef Em31 het volgende:
Heel Holland BaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:45 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik doenquote:Op zondag 8 mei 2022 11:52 schreef Greys het volgende:
Doen jullie mee? Al is het maar voor de leuk?
ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:55 schreef Em31 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Haha ach het valt mee. Ik had gisteren een darttoernooi tot 1 uur en daarna nog even met een paar vrienden inclusief de eigenaar van de dartbar de nacht afgesloten in onze favoriete pub voor de latere uurtjes.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het gaat wel van kwaad tot erger bij jou he.
Zou het niet ook meespelen dat het in Amerika om een duidelijke en snelle verslechtering gaat terwijl het in andere landen gewoon al slecht is?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:17 schreef Strani het volgende:
Dat protest gisteren in Amsterdam tegen de abortuswet in de VS, logischerwijs mee eens natuurlijk. Maar dit is wel zo'n geval van 'waarom nu, en waarom alleen bij de VS'. In veel landen is de situatie voor vrouwen nog duizend maal erger maar daar zijn dan weer geen protesten voor.
Of is het makkelijker om te protesteren wanneer de religie achter zo'n wet het christendom is en niet de islam?
Kan hoor, hoewel dat tweede er inderdaad debet aan is dat we vanuit andere landen niet eens meekrijgen wat er zoal in de negatieve zin verandert voor vrouwen. Het toont ook wel weer een beetje onze obsessie met de VS aan.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou het niet ook meespelen dat het in Amerika om een duidelijke en snelle verslechtering gaat terwijl het in andere landen gewoon al slecht is?
Plus we krijgen zulk nieuws uit de VS makkelijker en beter mee dan uit bijvoorbeeld Pakistan
In quizzen is dat ook wel te merken. Een vraag over een Amerikaanse president kijkt niemand van op, een vraag over een bondskanselier of Belgische premier wordt al snel als gek of te moeilijk gezienquote:Op zondag 8 mei 2022 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan hoor, hoewel dat tweede er inderdaad debet aan is dat we vanuit andere landen niet eens meekrijgen wat er zoal in de negatieve zin verandert voor vrouwen. Het toont ook wel weer een beetje onze obsessie met de VS aan.
Heel bijzonder inderdaad!quote:Op zondag 8 mei 2022 12:26 schreef H_T het volgende:
[..]
In quizzen is dat ook wel te merken. Een vraag over een Amerikaanse president kijkt niemand van op, een vraag over een bondskanselier of Belgische premier wordt al snel als gek of te moeilijk gezien
Ook nog een stukje schrik waarschijnlijk. Een redelijk modern en westers land, waar een meerderheid van de bevolking voor dit recht is, waar dan op zo'n slinkse manier dat recht ineens zo zwaar beperkt gaat worden. Aangezien hier ook nog zat groepen tegen abortus zijn, ook bij klinieken protesterend waar ze vrouwen die daar naar binnen willen proberen te intimideren, zal ook de vrees zijn dat die groepen zich hierdoor nog eens gesterkt gaan voelen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan hoor, hoewel dat tweede er inderdaad debet aan is dat we vanuit andere landen niet eens meekrijgen wat er zoal in de negatieve zin verandert voor vrouwen. Het toont ook wel weer een beetje onze obsessie met de VS aan.
In de VS zijn normaal gesproken de rechten van vrouwen prima. In de meeste moslim landen zijn vrouwenrechten non-existent, dus verslechtering versus nooit aanwezig geweest. Wat valt het meeste op?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:17 schreef Strani het volgende:
Dat protest gisteren in Amsterdam tegen de abortuswet in de VS, logischerwijs mee eens natuurlijk. Maar dit is wel zo'n geval van 'waarom nu, en waarom alleen bij de VS'. In veel landen is de situatie voor vrouwen nog duizend maal erger maar daar zijn dan weer geen protesten voor.
Of is het makkelijker om te protesteren wanneer de religie achter zo'n wet het christendom is en niet de islam?
Nee precies. En als het puur uit solidariteit is, dan mag het wat mij betreft inderdaad ook wel wat meer solidair met vrouwen in zo'n beetje de halve wereld.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik word dan wel weer een beetje moe van het idee dat abortus nu in Nederland ook onder druk zou komen te staan door dit besluit in de VS. Het is hier een kleine minderheid die tegen abortus is en een nog veel kleinere minderheid waarvoor dat ook een breekpunt zou vormen. We zien nu ook dat de koers hier 'gewoon' richting een liberaler abortusbeleid gaat, zelfs met christelijke partijen in de coalitie. Bijzonder weinig reden om te vrezen voor abortusrechten hier, hoor
Toch denk ik dan dat we de directe invloed van de VS wat overschatten, in die zin. Maar wat je zegt zal zeker meespelen ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook nog een stukje schrik waarschijnlijk. Een redelijk modern en westers land, waar een meerderheid van de bevolking voor dit recht is, waar dan op zo'n slinkse manier dat recht ineens zo zwaar beperkt gaat worden. Aangezien hier ook nog zat groepen tegen abortus zijn, ook bij klinieken protesterend waar ze vrouwen die daar naar binnen willen proberen te intimideren, zal ook de vrees zijn dat die groepen zich hierdoor nog eens gesterkt gaan voelen.
Ik hoop inderdaad dat buitenproportioneel veel aandacht geven aan deze kleine groep hier nu een keer wordt overgeslagen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik word dan wel weer een beetje moe van het idee dat abortus nu in Nederland ook onder druk zou komen te staan door dit besluit in de VS. Het is hier een kleine minderheid die tegen abortus is en een nog veel kleinere minderheid waarvoor dat ook een breekpunt zou vormen. We zien nu ook dat de koers hier 'gewoon' richting een liberaler abortusbeleid gaat, zelfs met christelijke partijen in de coalitie. Bijzonder weinig reden om te vrezen voor abortusrechten hier, hoor
Anti abortus groepen zullen zich toch echt gewoon gesterkt voelen door zo'n 'overwinning' in een groot modern land. Ik denk niet dat daar echt iets aan te overschatten valt. Dat ze hier waarschijnlijk niet veel gaan bereiken wat wet en regelgeving betreft doet daar niks an af.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat we de directe invloed van de VS wat overschatten, in die zin. Maar wat je zegt zal zeker meespelen ja.
We hebben recent juist nog een uitbreiding gekregen met het afschaffen van de bedenktijd en de abortuspil bij de huisarts. Als dit werkelijk hier een ding wordt, is dat een bewuste keuze van talkshows, media etc. om er weer een 50/50 ding van te maken door bepaalde mensen steeds aan het woord te laten. Het zou geen invloed moeten hebben, want dit zijn gewoon al niet grote groepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anti abortus groepen zullen zich toch echt gewoon gesterkt voelen door zo'n 'overwinning' in een groot modern land. Ik denk niet dat daar echt iets aan te overschatten valt. Dat ze hier waarschijnlijk niet veel gaan bereiken wat wet en regelgeving betreft doet daar niks an af.
Ik bedoel ook niet dat het samenlevingbreed een ding gaat worden, maar die groepen zijn gewoon actief in Nederland. Die figuren volgen het nieuws in de VS zelf ook op dit gebied, die zullen hier heel blij mee zijn en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze de komende tijd hierop hun protestacties wat op gaan schroeven.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben recent juist nog een uitbreiding gekregen met het afschaffen van de bedenktijd en de abortuspil bij de huisarts. Als dit werkelijk hier een ding wordt, is dat een bewuste keuze van talkshows, media etc. om er weer een 50/50 ding van te maken door bepaalde mensen steeds aan het woord te laten. Het zou geen invloed moeten hebben, want dit zijn gewoon al niet grote groepen.
Maar goed, verbazen zou het me uiteraard niet.al heb ik trouwens wel het gevoel dat het weleens erger geweest is met alles overnemen uit Amerika.
Probleem in NL (en waarschijnlijk overal) is dat de overgrote zwijgende meerderheid nooit gehoord wordt. Talkshows laten dus graag de lawaaierige minderheid aan het woordquote:Op zondag 8 mei 2022 13:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het samenlevingbreed een ding gaat worden, maar die groepen zijn gewoon actief in Nederland. Die figuren volgen het nieuws in de VS zelf ook op dit gebied, die zullen hier heel blij mee zijn en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze de komende tijd hierop hun protestacties wat op gaan schroeven.
Die protesten bij andere landen zijn er ook, maar die krijgen wat minder aandacht. Daarnaast is het altijd wel zo geweest dat we geschokter zijn bij achteruitgang ergens dan dat het steeds slecht is.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:17 schreef Strani het volgende:
Daar een post plaatsen zal het inderdaad wel wat op gang brengenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders! We hebben het natuurlijk al vaak over de fameuze ESFteling meer gehad en nu het pretparkseizoen weer volop aan de gang is…
Misschien een idee om heel voorzichtig te gaan inventariseren?
Ik wil daar best wel een post voor in het meetingtopic plaatsen
Ik dacht even, wat is de fameuze ESF-teling? Maar je hebt het natuurlijk over de Eftelingquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders! We hebben het natuurlijk al vaak over de fameuze ESFteling meer gehad en nu het pretparkseizoen weer volop aan de gang is…
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat een post op jullie te wachten in het meetingtopic
Gestemd.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat een post op jullie te wachten in het meetingtopic
Was dat terras ook van Lego?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Voor moederdag heb ik niet het Lego-boeket gekregen, maar wel een heerlijke lunch op een prachtig zonnig terras
Mannen begrijpen dit soort subtiele hints vaak niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Voor moederdag heb ik niet het Lego-boeket gekregen, maar wel een heerlijke lunch op een prachtig zonnig terras
Het Lego boeket was wel de kers op de taart geweest natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositiequote:
2 plekken maar? Valt me een beetje tegen van hem, beter gaat hij nog wat verder naar voren rijden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositie
Oeh hopen dat het zo blijft (ik gaf eerst voorrang aan de Mol en nu aan de nachtrustquote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositie
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
2 plekken maar? Valt me een beetje tegen van hem, beter gaat hij nog wat verder naar voren rijden.
Nachtrust is heel belangrijk, slaap lekker!quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh hopen dat het zo blijft (ik gaf eerst voorrang aan de Mol en nu aan de nachtrust) Veel plezier nog
ik luister morgen naar de NOS podcast voor de details
Natuurlijk luistert hij naar mij, verstandige jongen is het.quote:
Ja meneer.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk luistert hij naar mij, verstandige jongen is het.
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?quote:
Nee, dat hoeft niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?
Ik weet niet wie dat is en met zo'n naam zal het wel geen verstandige jongen zijn, dus ik betwijfel of hij naar mij zou luisteren.quote:
Iedereen luistert toch naar jou? Dus ook Sjarrel. Succes!quote:Op zondag 8 mei 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is en met zo'n naam zal het wel geen verstandige jongen zijn, dus ik betwijfel of hij naar mij zou luisteren.
Verstandige mensen luisteren naar mij, onverstandige Sjarrels meestal niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iedereen luistert toch naar jou? Dus ook Sjarrel. Succes!
Zo Amerikaans als het maar kanquote:
Je verwacht het niet van een circuit waar ze boten op nepwater leggen aan een niet bestaand strandquote:
Net in de hospitality(?) ruimte was wel leuk. In voorgaande jaren met Hamilton erbij was het altijd heel cringe vond ik.quote:
Ja! Dat zag er niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je verwacht het niet van een circuit waar ze boten op nepwater leggen aan een niet bestaand strand
Stuk betere sfeer inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net in de hospitality(?) ruimte was wel leuk. In voorgaande jaren met Hamilton erbij was het altijd heel cringe vond ik.
En Gerri en Christian Horner
Op de foto's vooraf zag het er al niet uit, maar hoopte ik nog dat het niet al te veel zou opvallen. Maar op de luchtshots was het echt belachelijkquote:
Bij andere sporten doen ze het vooraf. Maar dat wordt wat veel hier.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind eigenlijk het volkslied na elke race ook raar. Als je nou wereldkampioen bent geworden, dan snap ik het nog.
Hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij andere sporten doen ze het vooraf. Maar dat wordt wat veel hier.
DOUZE POINT!!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Over een goede 12 uur zijn WE aan de beurt bij de jury show
Jaaa spannendquote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Over een goede 12 uur zijn WE aan de beurt bij de jury show
Jij ook alquote:Op maandag 9 mei 2022 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moldavië klinkt heel erg vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |