Afrojack en Glennis zijn net geweest, er is nu weer een recap bezig. Dat duurt nog wel even dusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, niet verkeerd.
Hier zou je toch als BN'er aan mee willen doen? Dit, WidM en De Slimste Mens.
Maar toch zou ik er niet voor thuis blijvenHoe was het terugkijken? Dat is nog een uur bezig gok ik.
Wilde gok: een perzikringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
Het biertje smaakt ook erg lekkerIk kan de geur alleen niet thuisbrengen. Een soort fruitig snoepje.
"With a plush mouthfeel, this Hazy IPA explodes with pineapple and papaya flavors"quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"With a plush mouthfeel, this Hazy IPA explodes with pineapple and papaya flavors"
Maar ja, dat wat jij zegt klopt ook wel een beetje
Die zijn niet voor niets vierkant de fruitigste!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bij een fruitig snoepje zou mijn eerste gok altijd fruittella zijn.
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smakenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:35 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Mijn tweede gok was een Haribo-kikkertje geweest. Daarvan kon Haribo zelf me al niet vertellen naar welk fruit dat precies smaakt, behalve dat er veel appel in zat
Nee, deze valt mee!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smaken
En ik heb al helemaal geen idee hoe spirulina en saffloer smakenquote:Als ingrediënten voor de HARIBO Kikkers worden onder andere concentraten van spirulina, saffloer en appel gebruikt. Waarmee vooral de appel-smaak herkenbaar is. Voor iedereen kan dit voor een andere smaakbeleving zorgen.
In mijn hoofd zijn appels juist vaak groen, omdat we vroeger altijd Granny Smiths in huis hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels geel of rood. Ik heb nooit gedacht dat zo'n kikkertje naar appel zou smaken
Italiaanse witte wijn nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze valt mee!Moersleutel is 2x zo duur.
Hierna ga ik voor een white stout. Met ogen open is dat zo'n mindfuck.
Welke drink jij?
Of naja, Roger leest ook mee en misschien wel meer. Welke drinken jullie?
Terecht, golden delicious zijn maar matigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In mijn hoofd zijn appels juist vaak groen, omdat we vroeger altijd Granny Smiths in huis hadden.
Ik drink geen bier op het moment.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, deze valt mee!Moersleutel is 2x zo duur.
Hierna ga ik voor een white stout. Met ogen open is dat zo'n mindfuck.
Welke drink jij?
Of naja, Roger leest ook mee en misschien wel meer. Welke drinken jullie?
Ik weet heel weinig van wijn, maar saai past misschien wel heel goed bij het songfestival, dan heb je een beetje een tegenhangerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Italiaanse witte wijn nuBeetje saaie soort, hoeft niet per se nog een keer
Dat is ook genietenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik drink geen bier op het moment.
Heb net een mok groene thee op.
Granny Smith is ook niet geweldig meer de laatste tijd. Lijkt of ze het zure eruit proberen te kweken. Mist daardoor vaak het frisse wat zo lekker was en zijn ook vaak wat meliger dan ze waren. Ze vallen me tegenwoordig altijd tegen iig.quote:
Een Italiaanse?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook genieten![]()
Ik heb voor donderdag een biertje die ik bij het songfestival vind passen.
Ik drink graag wijn tijdens het ESF, maar dan niet per se kwalitatief hoogstaandequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet heel weinig van wijn, maar saai past misschien wel heel goed bij het songfestival, dan heb je een beetje een tegenhanger
Goudreinetten zijn nog wel lekker zuur, maar met een schil en textuur die ze wat minder geschikt maken als handappel. En ze zijn niet het hele jaar door makkelijk te krijgen. Fuji was mij ook te zoet, en bij alleen het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes' wind ik me al opquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Granny Smith is ook niet geweldig meer de laatste tijd. Lijkt of ze het zure eruit proberen te kweken. Mist daardoor vaak het frisse wat zo lekker was en zijn ook vaak wat meliger dan ze waren. Ze vallen me tegenwoordig altijd tegen iig.
Nee, deze:quote:
Waren die kleine appeltjes niet het gevolg van die mislukte oogst oid, waarbij ze het dan proberen aan te prijzen als iets fijns?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Goudreinetten zijn nog wel lekker zuur, maar met een schil en textuur die ze wat minder geschikt maken als handappel. En ze zijn niet het hele jaar door makkelijk te krijgen. Fuji was mij ook te zoet, en bij alleen het etiket van AH's 'kleine zoete appeltjes' wind ik me al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |