Alex Ploeg is hetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Ja hoor.quote:
Heel herkenbaar. Dat je bijna denkt dat je hoofd het expres doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
Goede save van @Cee om te zeggen dat ze het over de kat hadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ja, dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goede save van @:Cee om te zeggen dat ze het over de kat had
Ik was al naar bed. Ik ben net wakkerquote:
Je hebt wel tot 00:30 gekeken?quote:
Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heerlijk uit zou kunnen slapen en fantaseerde over hoe laat ik dan wakker zou wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Spannend! Ik ben wel eens met zo'n ding mee geweest en vond het wel een bijzondere ervaringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Moest lachenquote:
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Ik heb één keer eerder "gevolgd", maar toen samen met m'n moeder. Dat was wel handig: zij reed en ik kon de ballon in de gaten houden en zeggen welke kant ze op moest. Nu moet ik alles alleen doen haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoor![]()
Volgauto lijkt me prima
Oh, daar moet ik ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
Ik wou wel in de tuin bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |