Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat Og3ne het volgende antwoord is in het domme programma op sbs
Het lijken me niet echt mijn typesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!
Blijkbaar hebben ze even niks te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijken me niet echt mijn typesNou hoeft dat voor één nacht niet veel uit te maken, maar ik zou het niet zelf voorstellen denk ik
Oh, en morgen zit Og3ne in een mortuarium escape room op SBS6 zie ik
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat Og3ne hier niet echt populair was/is, maar ik vind dit nog steeds heel goede video's hoor:
En natuurlijk Bohemian Rhapsody.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ook opgezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Wilde het net zeggen. Zal hij zo iemand die iets met het esf te maken heeft interviewen?quote:
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.
Als hij dat doet, stuur ik een klacht inquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.
Jeumig dit duurt best lang. Desondanks had ik het op basis van de reacties erger verwachtquote:
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T ben je al in slaap gevallen?
https://www.rtlboulevard.(...)de-box-sbs-programma
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien hebquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ik denk ook niet dat het terug gaat komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien heb
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.
Japanse niet veel, maar Masked Singer scoort als een tierelier en dat komt uit Zuid-Korea. Ergens snap ik dus wel dat Max durfde te gokken met een Aziatisch formatquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.quote:
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.
Dat dacht ik eerst ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.
Maar echt, we schoten overeind van de tafel en keken geschokt naar de computers en Cee rukte razendsnel stekkers eruit en gillen van ze zenuwen en de lach.
Ja, maar ik ga nu wel naar bedquote:
quote:
Mixed messages ftw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |