Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat Og3ne het volgende antwoord is in het domme programma op sbs
Het lijken me niet echt mijn typesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij zit liever in hun doos of niet dan, huehuehuehue!
Blijkbaar hebben ze even niks te doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Het lijken me niet echt mijn typesNou hoeft dat voor één nacht niet veel uit te maken, maar ik zou het niet zelf voorstellen denk ik
Oh, en morgen zit Og3ne in een mortuarium escape room op SBS6 zie ik
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat Og3ne hier niet echt populair was/is, maar ik vind dit nog steeds heel goede video's hoor:
En natuurlijk Bohemian Rhapsody.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ook opgezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Wilde het net zeggen. Zal hij zo iemand die iets met het esf te maken heeft interviewen?quote:
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Fascination het volgende:
Kennelijk komt er een esf-item bij de avondshow van Lubach. Eens even kijken. Zal wel over de kapotte zon gaan, gezien de aankondiging.
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat hij het graag belachelijk maakt. Dus het zal wel een 'en nou is het afgelopen' stukje zijn. En dat zou wel nergens op slaan.
Als hij dat doet, stuur ik een klacht inquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, hij zeikt het altijd af. Zo inspiratieloos.
Jeumig dit duurt best lang. Desondanks had ik het op basis van de reacties erger verwachtquote:
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T ben je al in slaap gevallen?
https://www.rtlboulevard.(...)de-box-sbs-programma
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien hebquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ik denk ook niet dat het terug gaat komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik dat nog nooit gezien heb
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, maar het was best een dom programma. Ik ben nog aan het verwerken of het dommer is dan Showcolade, waarin BN'ers moesten raden welk voorwerp van chocola gemaakt was
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide domme programma's gezien, maar het concept van Showcolade vond ik toch al wel extreem dom. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er iets gemaakt zou zijn wat hier overheen is gegaan.
Japanse niet veel, maar Masked Singer scoort als een tierelier en dat komt uit Zuid-Korea. Ergens snap ik dus wel dat Max durfde te gokken met een Aziatisch formatquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach, het was Edsilia's stageprojectje. En dat soort Japanse formats zijn nog nooit aangeslagen in Nederland, geloof ik.
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.quote:
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waar jullie het zoal over hadden dan.
Dat dacht ik eerst ook!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
We gingen snel even na waar we het 't afgelopen uur allemaal over hadden.
Maar echt, we schoten overeind van de tafel en keken geschokt naar de computers en Cee rukte razendsnel stekkers eruit en gillen van ze zenuwen en de lach.
Ja, maar ik ga nu wel naar bedquote:
quote:
Mixed messages ftw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:54 schreef NailQueen het volgende:
En we gaan nog niet naar bed. Nog langer niet. Nog langer niet
Alex Ploeg is hetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht in de thumbnail dus heel even dat dat hoeheetie was van Chansons met Matthijs. Snollemeneer! Rob. Maardawasnie.
Ja hoor.quote:
Heel herkenbaar. Dat je bijna denkt dat je hoofd het expres doet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
Goede save van @Cee om te zeggen dat ze het over de kat hadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Greys het volgende:
Achter de schermen van uw esf reporterts
[ twitter ]
Ja, dat klinkt herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
In het weekend word ik zo vaak spontaan vroeg wakker, op werkdagen gebeurt dat juist nooit
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goede save van @:Cee om te zeggen dat ze het over de kat had
Ik was al naar bed. Ik ben net wakkerquote:
Je hebt wel tot 00:30 gekeken?quote:
Ik dacht gisteren ook dat ik vandaag heerlijk uit zou kunnen slapen en fantaseerde over hoe laat ik dan wakker zou wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Spannend! Ik ben wel eens met zo'n ding mee geweest en vond het wel een bijzondere ervaringquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Moest lachenquote:
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
Als alles doorgaat volg ik vandaag m'n ouders in een luchtballon. Als in, zij zitten in de luchtballon, en ik volg ze in de auto. Moet er niet aan denken om in een mandje zo hoog in de lucht te zweven.
Ik heb één keer eerder "gevolgd", maar toen samen met m'n moeder. Dat was wel handig: zij reed en ik kon de ballon in de gaten houden en zeggen welke kant ze op moest. Nu moet ik alles alleen doen haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Groot gelijk, mij krijgen ze ook niet in zo’n mandje hoor![]()
Volgauto lijkt me prima
Oh, daar moet ik ook niet aan denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Met dank aan @:thevulture voor de hartverzakkingen en vlekken in de nek
[ twitter ]
Ik wou wel in de tuin bezigquote:
Misschien is het wel gezellig samen met @Arizona?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:27 schreef Strani het volgende:
Alleen hou ik helemaal niet van tuinieren, bedenk ik me nu.
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn handquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is het wel gezellig samen met @:Arizona?
Niet naakt dan toch hoop ik?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn hand
Nee, nadat ik brand zag bij Max, heb ik het weggelegd en ben ik gaan slapen. Jij wel netjes tot het einde gekeken?quote:
Dat wordt wel lastiger. Belangrijkste is wel om de weg en het overige verkeer in de gaten te blijven houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb één keer eerder "gevolgd", maar toen samen met m'n moeder. Dat was wel handig: zij reed en ik kon de ballon in de gaten houden en zeggen welke kant ze op moest. Nu moet ik alles alleen doen haha.
Vandaar dat de buren aan het schuren zijn vandaag zeker.quote:
Het is dat wij in heel andere provincies wonen, anders zou ik nog denken dat we dezelfde buren hadden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat de buren aan het schuren zijn vandaag zeker.
Kan je na gaan hoeveel pokke herrie zoiets maakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is dat wij in heel andere provincies wonen, anders zou ik nog denken dat we dezelfde buren hadden.
Ja, misschien zijn het wel van ons allebei de buren niet, maar gewoon iemand halverwege.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoeveel pokke herrie zoiets maakt.
Dat zou ook goed kunnen. Want ik zie namelijk hier niemand die aan het schuren is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, misschien zijn het wel van ons allebei de buren niet, maar gewoon iemand halverwege.
Iemand die staat te schuren op de Stamperplaat oid die wij dan allebei horen.
In dat geval stel ik voor dat we gewoon bij mij naakt bij het zwembad gaan zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even ter info, New Mexico loopt NU in de tuin rond met een elektrische zaag in zijn hand
Hoe is het uitzicht bij jouw zwembad?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat we gewoon bij mij naakt bij het zwembad gaan zitten.
Ik zie ook niet direct iemand, maar dat kan ook liggen aan dat ik nog niet heb gekeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen. Want ik zie namelijk hier niemand die aan het schuren is.
Tuurlijk als echte F1 fanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nadat ik brand zag bij Max, heb ik het weggelegd en ben ik gaan slapen. Jij wel netjes tot het einde gekeken?
Heel goed. Ik ben geen echte fan. Maar dat wist ik al.quote:
Als je naar boven kijkt, blauw.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het uitzicht bij jouw zwembad?
En als je naar beneden kijkt?quote:
Dan mag hij wel uitkijken als hij naakt is!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, spuit 11, joe.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet naakt dan toch hoop ik?
Want dat zou nog tot vervelende ongelukjes kunnen leiden.
Gewoon goed dat meer mensen het beste met zijn spuit voor hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |