Ik bedoel ook niet dat het samenlevingbreed een ding gaat worden, maar die groepen zijn gewoon actief in Nederland. Die figuren volgen het nieuws in de VS zelf ook op dit gebied, die zullen hier heel blij mee zijn en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze de komende tijd hierop hun protestacties wat op gaan schroeven.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
We hebben recent juist nog een uitbreiding gekregen met het afschaffen van de bedenktijd en de abortuspil bij de huisarts. Als dit werkelijk hier een ding wordt, is dat een bewuste keuze van talkshows, media etc. om er weer een 50/50 ding van te maken door bepaalde mensen steeds aan het woord te laten. Het zou geen invloed moeten hebben, want dit zijn gewoon al niet grote groepen.
Maar goed, verbazen zou het me uiteraard niet.al heb ik trouwens wel het gevoel dat het weleens erger geweest is met alles overnemen uit Amerika.
Probleem in NL (en waarschijnlijk overal) is dat de overgrote zwijgende meerderheid nooit gehoord wordt. Talkshows laten dus graag de lawaaierige minderheid aan het woordquote:Op zondag 8 mei 2022 13:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat het samenlevingbreed een ding gaat worden, maar die groepen zijn gewoon actief in Nederland. Die figuren volgen het nieuws in de VS zelf ook op dit gebied, die zullen hier heel blij mee zijn en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat ze de komende tijd hierop hun protestacties wat op gaan schroeven.
Die protesten bij andere landen zijn er ook, maar die krijgen wat minder aandacht. Daarnaast is het altijd wel zo geweest dat we geschokter zijn bij achteruitgang ergens dan dat het steeds slecht is.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:17 schreef Strani het volgende:
Dat protest gisteren in Amsterdam tegen de abortuswet in de VS, logischerwijs mee eens natuurlijk. Maar dit is wel zo'n geval van 'waarom nu, en waarom alleen bij de VS'. In veel landen is de situatie voor vrouwen nog duizend maal erger maar daar zijn dan weer geen protesten voor.
Of is het makkelijker om te protesteren wanneer de religie achter zo'n wet het christendom is en niet de islam?
Daar een post plaatsen zal het inderdaad wel wat op gang brengenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders! We hebben het natuurlijk al vaak over de fameuze ESFteling meer gehad en nu het pretparkseizoen weer volop aan de gang is…
Misschien een idee om heel voorzichtig te gaan inventariseren?
Ik wil daar best wel een post voor in het meetingtopic plaatsen
Ik dacht even, wat is de fameuze ESF-teling? Maar je hebt het natuurlijk over de Eftelingquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders! We hebben het natuurlijk al vaak over de fameuze ESFteling meer gehad en nu het pretparkseizoen weer volop aan de gang is…
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat een post op jullie te wachten in het meetingtopic
Gestemd.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Er staat een post op jullie te wachten in het meetingtopic
Was dat terras ook van Lego?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Voor moederdag heb ik niet het Lego-boeket gekregen, maar wel een heerlijke lunch op een prachtig zonnig terras
Mannen begrijpen dit soort subtiele hints vaak niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Voor moederdag heb ik niet het Lego-boeket gekregen, maar wel een heerlijke lunch op een prachtig zonnig terras
Het Lego boeket was wel de kers op de taart geweest natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:59 schreef Arizona het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |