Ik zie dat de cancelcultuur inmiddels ook is doorgedrongen tot @Scrummie . Erg jammer.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
@:scrummie verwijdert hier een kat vakkundig als een Chinees.
Hier kan ik ook niets mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:03 schreef Coco het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
Vraag gewoon aan @GGMM of hij de OP terugzet van #8082quote:Op donderdag 14 april 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier kan ik ook niets mee.
Zet ff in pastebin.com ofzo
Jeetje wat een werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan @:GGMM of hij de OP terugzet van #8082
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Wil ik ruimte maken voor de OP van @:Coco krijg ik dit gezeik.
Het is godverdomme ook nooit goed met dat pleuris volk hier.
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een werk.
Laat maar dan.
Ik heb er een OP ingezet voor jequote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een werk.
Laat maar dan.
@Oriente houdt niet van Pasenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.
Je bent een geweldig mens. Zie @Coco zo kan dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er een OP ingezet voor je
Als je hem nog wil aanpassen dan kan dat!
Oh nouja, dat hoeft niet. Ik wens jou wel een vrolijk Pasenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.
Jeetje, ik kan me hier niets van herinneren!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt me gisteren KEIHARD beledigd, dat krijg je ervan.
Zonder dat had ik je ook laten weten dat je de leukste helft voetbal in tijden aan het missen was.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er een OP ingezet voor je
Als je hem nog wil aanpassen dan kan dat!
Deze is wel erg slecht.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente houdt niet van Pasen
(Voor de mensen die geen haxball spelen: de grap hier dat hij nooit overspeelt Pasen/passen)
Ik kijk even voor jequote:Op donderdag 14 april 2022 16:08 schreef Scrummie het volgende:
En volgens mij stond hier eerst beledigt.
Kan ik ook nog meedoen?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet @:chevycaprice en @:ettovanbelgie nog in een groep indelen.
Mods mogen niet meedoen.quote:
Ja daar moet ik even naar kijken. Dat blijft een erg vreemd verhaal. Voorheen nooit last van gehadquote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je technische problemen eerst oplost
Heb ik dat ooit opgeraapt dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Mods mogen niet meedoen.
Dus zodra jij je moderatorschap neerlegt, ben je welkom
Moet jij wetenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 9-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
url?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:12 schreef scrupuleus het volgende:
⬛🟨⬛🟨🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟨🟨🟨🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Uiteraardquote:Op donderdag 14 april 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er bestaat een woordle7? Nu heeft @:scrummie een groot probleem.
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Jeetje, ik kan me hier niets van herinneren!
quote:
Nee dat is veel te veel werk, denk je dat ik alle tijd heb ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
@:Scrummie kan je even mijn ui in de op updaten
Ik wil trots naast @:tong80 staan
Gelukkig maar, het heeft me wel een slapeloze nacht gekost!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk een gebbetje ouwe reus.
Ik ga lekker een biertje in de zon drinken.quote:
Sorry maat.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het heeft me wel een slapeloze nacht gekost!
Bengels wat een leuk woord, Lennyquote:Op donderdag 14 april 2022 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Slechts 1 pakket binnen.
Die bengels van DHL hebben WEER niet geleverd.
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 14 april 2022 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Slechts 1 pakket binnen.
Die bengels van DHL hebben WEER niet geleverd.
Gebraden kip, aardappel en bloemkoolquote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Veel plezierquote:Op donderdag 14 april 2022 18:10 schreef tong80 het volgende:
Zo twee vrienden op bezoek voor Nederlands voetbalavondje.
@Lenny_Leonard is geen debiel.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei welkom in de klbsc
Daar mag net een tikkeltje meer
Hij vreet zichzelf op hierquote:
@GGMM?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:10 schreef tong80 het volgende:
Zo twee vrienden op bezoek voor Nederlands voetbalavondje.
Gecondoleerd en gefeliciteerd tegelijk Gurney.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis (bij mijn ouders). Biertje gepakt, samenvatting gekeken, zal misschien wel een van de meest absurde dagen van mijn leven zijn geweest dit. Herdenking was mooi zojuist maar je merkt dat het nog bij niemand inzinkt.
(even gemycroft) maar heel veel sterkte toegewenst Gurney.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis (bij mijn ouders). Biertje gepakt, samenvatting gekeken, zal misschien wel een van de meest absurde dagen van mijn leven zijn geweest dit. Herdenking was mooi zojuist maar je merkt dat het nog bij niemand inzinkt.
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gecondoleerd makker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vind jij van het ontslag van Sean Dyche? Ik ben ZIEDEND.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Vanwege omstandigheden lunchen we nu pas.
Eet smakelijk
Mijn maag begon al te knorren. Gelukkig kunnen we nu gaan eten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind jij van het ontslag van Sean Dyche? Ik ben ZIEDEND.
Broodje beenham.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
Ken hem ook niet.quote:
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijna 10 jaar actief als coach, heeft ze naar Europa geleid, überhaupt een cultfiguur in het voetbal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgen @:bolasie en @:el-stinho nog wel een hap door hun keel, nu Sean Dyche is ontslagen.
Niet Sean toch! [ afbeelding ]
Ik heb niet het idee dat ik iets mis.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar actief als coach, heeft ze naar Europa geleid, überhaupt een cultfiguur in het voetbal.
Vrij merkwaardig dat je nog nooit van hem hebt gehoord.
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien lijkt hij een beetje op Ten Hag
Ik ben het dus oneens met dit ontslag.
Gohquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Wat een prachtig topicquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Niet geklikt.quote:
Lekker man. Niet zo gecompliceerd joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één van mijn vrienden heet ook Sean, zo komt het erg dichtbij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind jij van het ontslag van Sean Dyche? Ik ben ZIEDEND.
quote:
Ajax haalde de halve finale CL en won de dubbel en verkocht voor een miljoentje of 150.quote:Op maandag 24 september 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan Ten Hag of Overmars ligt. PSV heeft overduidelijk meer kwaliteit dan Ajax. We zouden Ten Hag juist moeten beschermen omdat hij het met zo'n zooitje ongeregeld van doen heeft.
Pijnlijke grafrede over @onlogischquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ajax haalde de halve finale CL en won de dubbel en verkocht voor een miljoentje of 150.
PSV ja, niet.
Rustig makker. Het is bijna Pasen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
En dan mij wel belachelijk maken.
Woest ben ik
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)quote:
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)
Wel zin in dat bekerfinaletje.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn laatste note is inmiddels 361 dagen geleden.
Ik ben trots op je maat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn laatste note is inmiddels 361 dagen geleden.
Leuk man! Ik heb zaterdag teamuitje dus wacht even af hoe ik me zondag voel maar ik denk dat ik in de kroeg ga kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijken
Ik heb een pittige mening over teamuitjes op zaterdag, maar ik hoop voor je dat het erg gezellig wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man! Ik heb zaterdag teamuitje dus wacht even af hoe ik me zondag voel maar ik denk dat ik in de kroeg ga kijken.
Voetbal he, dat is leuk. En we hebben eindelijk een vrije zondag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over teamuitjes op zaterdag, maar ik hoop voor je dat het erg gezellig wordt.
Pics van je broertjequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijken
Je mag best voor je seksuele voorkeur uitkomen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
(ik vraag dit voor @:onlogisch )
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag best voor je seksuele voorkeur uitkomen hoor.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!
Ander keertje misschienquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
wtf m'n broertje is een hartstikke lieve man waar slaat dit opquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!
Wellicht ligt het niet aan je broertje danquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf m'n broertje is een hartstikke lieve man waar slaat dit op
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje poept het Feyenoord topic weer volledig onder vandaag.
Onvoorstelbaar hoe hij het telkens voor elkaar krijgt bepaalde irritatie niveau's te bereiken met op het oog niet eens heel vervelende posts.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje poept het Feyenoord topic weer volledig onder vandaag.
Denk dat dit voor mij ook het beste is ja. Ik heb mijn best gedaan maar nee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.
Ik ga al een tijdje niet inhoudelijk meer op hem in, dat is inderdaad het beste. Had het al bij GenerationAlpha, hij snapt het toch niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat dit voor mij ook het beste is ja. Ik heb mijn best gedaan maar nee.
Sorry ik ben aan weekend toequote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.
@:fetx
Is een memequote:
Ben blij dat het op open kanaal is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)
Wel zin in dat bekerfinaletje.
Nasi met groenten en kipsaté in satésausquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Macaroni. En je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi. En je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je doet maar normaalquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit lijkt me culinair gezien nog nooit vertoond, ik hoop dat het je smaakt!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.
Dit heb ik zojuist verzonnen en ik ga er gewoon voor.
Ik twijfel nog of ik knoflook en sirachasaus toevoeg voor de sappig en zaligheidquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me culinair gezien nog nooit vertoond, ik hoop dat het je smaakt!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.
Dit klinkt echt als iets wat een walgelijk zwijn zou doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kook tenminste met je sushi. Liever een walgelijk zwijn dan een lui zwijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als iets wat een walgelijk zwijn zou doen.
Maar ik hoop dat je er enige voldoening uit haalt..
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu naar huis voor weekend.
Ajuuu
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik knoflook en sirachasaus toevoeg voor de sappig en zaligheid
Hemels voer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.
Wacht maar. Nog gyros en kibbeling liggen ook dit gerecht wordt het nieuwe normaal over 20 jaarquote:
Ik marineer de gyros wel zodat het een geheel wordt bedankt voor de adviezen .quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.
Dit hoogstaande culinaire experiment vraagt wel om een foto.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik marineer de gyros wel zodat het een geheel wordt bedankt voor de adviezen .
Ik zie maar 2 fotos?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
Vanaf nu ben ik definitief tegen de oorlog.
[ twitter ]
Dat kan kloppen, ik ook (helaas). Maar het was genoeg voor mij om mijn standpunt definitief te bepalen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
@Littlerabbitquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland @:scrummie @:jancees @:kingroland
Ik kan helaas niet reageren op Els.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Jezus doet niemand in de ban, dus ook wij niet. Zeiden ze bij de passion.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
?quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus doet niemand in de ban, dus ook wij niet. Zeiden ze bij de passion.
Maar fuck jou hater.
Wtf is zeniequote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen ga ik naar Awakenings en ik ben een beetje zenie. Ter info.
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigenquote:
Ik denk dat @Wereldgozer niet helemaal barkie is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigen
Mijn hart kotst van zijn onvermogen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Wereldgozer niet helemaal barkie is.
Het spijt me vriend. Jou mentionen bij Famke Louise EN Els_rechts is wel veel om te onthouden, maar ik ga het proberenquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigen
Je bent er vroeg bij vandaag. Geen punthoofd?quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 301 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 97 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟨🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Matig nachtje. Gisteren overdag al twee uur liggen pitten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij vandaag. Geen punthoofd?
wat is dit voor rijmelarijquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:23 schreef tong80 het volgende:
ik zag een mooi rokje
wapperend in de windluwe stilte
kwispelende benen
rank, bijna oneindige weelde
ik stond even stil
ze had geen idee
geen idee dat ik staarde
ze was op weg naar de lente
eeuwig rokjesdag
geen bril nodig om de schoonheid
van de vrouwelijke, de vrouwelijke alles
te adoreren
Geen darkmodequote:Op zaterdag 16 april 2022 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 301 6/6
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜🟩⬜🟩
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Poorten van de hel, maar mijn max reeks verbroken! (Nu 35)
Woordle6 97 5/6
⬜⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mijn maximale reeks vervolgd(32)
Graag een overzicht van je reeksquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Woordle 301 6/6
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜🟩⬜🟩
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Poorten van de hel, maar mijn max reeks verbroken! (Nu 35)
Woordle6 97 5/6
⬜⬜🟨⬜🟨⬜
⬜🟨⬜⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩⬜
🟩🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mijn maximale reeks vervolgd(32)
Briljant gedicht.quote:
Vind je het ook zo leuk dat Emmen terug is? Dat schijnen we allemaal leuk te moeten vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:caland hopelijk ben je inmiddels wat aangesterkt na je avonturen in Praag om dit pareltje tot je te nemen.
Ik weet nog steeds niet waarom. Een mat provincieclubje waar het gemoedelijk is en ze hun kapitaal op het veld zetten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo leuk dat Emmen terug is? Dat schijnen we allemaal leuk te moeten vinden.
aardige billen en een mooi poesje, je kan het slechter treffenquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ik heb zo’n 13 uur geslapen en nog steeds geen stemquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:caland hopelijk ben je inmiddels wat aangesterkt na je avonturen in Praag om dit pareltje tot je te nemen.
Slet genaaid, beurs weg?quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zo’n 13 uur geslapen en nog steeds geen stem
Ik sla even over
Dit is geil @RamboDirkquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Zij hebben toch kunstgras?quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo leuk dat Emmen terug is? Dat schijnen we allemaal leuk te moeten vinden.
Eet smakelijk makkerquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:50 schreef tong80 het volgende:
Marokkaans stokbrood. Ham/kaas. Komkommer. Knoflook, peper.
Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zij hebben toch kunstgras?
Wat een klotenieuws dan
[..]
Eet smakelijk makker![]()
@Zipportal en ik zijn daar erg blij meequote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet eens, corona een beetje onderschat als je er dagenlang bij zuipt. Had op de eerste dag al geen stem meerquote:
Klap in het gezicht van de Tsjechische zorgquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens, corona een beetje onderschat als je er dagenlang bij zuipt. Had op de eerste dag al geen stem meer
Kan dat potten en pannen gifje weer eens gepost worden? Dat zou mijn dag maken!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nouja ik was sowieso niet besmettelijk want had nog een zelftestje gedaan toen ik maandag naar m’n ouders ging @Elan en die was negatiefquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de Tsjechische zorg
Ja want jij bent geen boomerquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik was sowieso niet besmettelijk want had nog een zelftestje gedaan toen ik maandag naar m’n ouders ging @:elan en die was negatief
Heb alleen sinds corona een wat moeizamere ademhaling en blijkbaar is dat een beetje overgeslagen op mijn stembanden. En ik maar denken dat het een boomerziekte was @:coco
quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan dat potten en pannen gifje weer eens gepost worden? Dat zou mijn dag maken!
Ga je -als het mag- ook naar Marseille?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
Meteen in de eerste post ingekopt, netjes René
Al geboekt ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je -als het mag- ook naar Marseille?
Edit: oh ik herinner me je tweet, ik word ook ouder.
Leuk tripje gehad dus. Fijn dat je terug bent Caland!quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Ook de selectie tegengekomen op het vliegveld en uiteraard even op de foto gegaan met ArneGod
Dus mocht er toch een corona uitbraak zijn de komende tijd weten jullie me te vinden
Dat lijkt me geen Aziaat.quote:
Gebraden kip. aardappelen, bloemkool met een papje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten.
Slumber Party Massacre 3.3/10quote:
De review-tag is er niet voor niks.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Slumber Party Massacre 3.3/10
Zo had het ook gekund, heb je weer aandacht nodig?
Je hebt gelijk, wie wil dit nou niet weten!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Nu weet je wel dat Hannah Gonera, Frances Sholto-Douglas, Mila Rayne in de film spelen.
Dank voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Slumber Party Massacre(2021)5horror86TV-MAn/aDanishka EsterhazySuzanne KeillyHannah Gonera, Frances Sholto-Douglas, Mila RayneA remake of the 1982 slasher film about sorority girls attacked by a maniac killer with a large electric drill@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review3.3
Ik vind horror altijd wel geinig dus ik dacht ik probeer het gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
Waarom kijk je een film die een 5 op imdb heeft?
Ik heb dit Nederlandse 9-letterwoord geraden in 4/6 pogingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
⬛🟩⬛🟩⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩🟨🟩🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=dGVsZXZpc2ll
Elders op het forum heb ik eigenlijk nooit ruzie dus ik heb het idee dat de irritatiegrens van de gemiddelde VBL-er ook wel wat lager ligt dan de gemiddelde Fokker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe hij het telkens voor elkaar krijgt bepaalde irritatie niveau's te bereiken met op het oog niet eens heel vervelende posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind horror altijd wel geinig dus ik dacht ik probeer het gewoon
Nou dat heb ik geweten
Eens, daarom dacht ik dat ookquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal je leren!
Denk wel dat IMDB altijd vrij kritisch op horror is dus de kans wel groter dat het ondanks een laag cijfer toch wat is (of kon zijn).
Erg comfortabel is het nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 11-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛⬛⬛⬛⬛🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨⬛🟨🟩⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟩🟩🟨⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩🟩⬛⬛⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=aW50ZXJ2ZW50aWU
11 is wel het moeilijkste van het moeilijkste
Nee dit kan nietquote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle 88
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Dit belooft een mooie dag te worden.
Ik ga morgen gewoon werken.quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een erg mooi Pasen allemaal. En vergeet niet dat Jezus voor onze zonden heeft geleden zodat wij ons kunnen klemzuipen vandaag, want morgen zijn we vrij
Hij heeft ook wel een hoofd waar je een bal tegenaan wil schoppen.quote:
Geen darkmodequote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle 88
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Dit belooft een mooie dag te worden.
Het topic loopt helemaal uit de hand.quote:Op zondag 17 april 2022 11:13 schreef fetX het volgende:
Pietje houdt de gemoederen bezig in het PSV topic.
Allemaal onderweg naar de Kuip.quote:
Speelt Bruce Springsteen ?quote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar de Kuip.
Voor de lotingquote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar de Kuip.
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.quote:Op zondag 17 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gefeliciteerd Lansie.quote:Op zondag 17 april 2022 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 april 2022 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.
Dank je Stijn.quote:
Dank je Niels.quote:
@Dj_Day-V @Wazaaaaaquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Coco en @:Lange_Lans en @:BehoorlijkKritisch
Volgens mij zijn dat alle PSV'ers wel.
@Ciscusquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Coco en @:Lange_Lans en @:BehoorlijkKritisch
Volgens mij zijn dat alle PSV'ers wel.
Lief van je.quote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Scrummie het volgende:
De PSVers die er toe doen bedoel ik natuurlijk.
Klap in het gezicht van @Mexicanobakkerquote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Scrummie het volgende:
De PSVers die er toe doen bedoel ik natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |