Gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis (bij mijn ouders). Biertje gepakt, samenvatting gekeken, zal misschien wel een van de meest absurde dagen van mijn leven zijn geweest dit. Herdenking was mooi zojuist maar je merkt dat het nog bij niemand inzinkt.
Bijna 10 jaar actief als coach, heeft ze naar Europa geleid, überhaupt een cultfiguur in het voetbal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgen @:bolasie en @:el-stinho nog wel een hap door hun keel, nu Sean Dyche is ontslagen.
Niet Sean toch! [ afbeelding ]
Ik heb niet het idee dat ik iets mis.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar actief als coach, heeft ze naar Europa geleid, überhaupt een cultfiguur in het voetbal.
Vrij merkwaardig dat je nog nooit van hem hebt gehoord.
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Zo te zien lijkt hij een beetje op Ten Hag
Ik ben het dus oneens met dit ontslag.
Gohquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Wat een prachtig topicquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef Coco het volgende:
[..]
GGMM in VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Niet geklikt.quote:
Lekker man. Niet zo gecompliceerd joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één van mijn vrienden heet ook Sean, zo komt het erg dichtbij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat vind jij van het ontslag van Sean Dyche? Ik ben ZIEDEND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |