Hij heeft ook wel een hoofd waar je een bal tegenaan wil schoppen.quote:
Geen darkmodequote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle 88
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Dit belooft een mooie dag te worden.
Het topic loopt helemaal uit de hand.quote:Op zondag 17 april 2022 11:13 schreef fetX het volgende:
Pietje houdt de gemoederen bezig in het PSV topic.
Allemaal onderweg naar de Kuip.quote:
Speelt Bruce Springsteen ?quote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar de Kuip.
Voor de lotingquote:Op zondag 17 april 2022 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allemaal onderweg naar de Kuip.
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.quote:Op zondag 17 april 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gefeliciteerd Lansie.quote:Op zondag 17 april 2022 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 april 2022 17:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ha uiteten. Mijn eerstgeborene is jarig en wil gaan eten. Geen bekerfinale dus voor de familie Lans.
Dank je Stijn.quote:
Dank je Niels.quote:
@Dj_Day-V @Wazaaaaaquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Coco en @:Lange_Lans en @:BehoorlijkKritisch
Volgens mij zijn dat alle PSV'ers wel.
@Ciscusquote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Coco en @:Lange_Lans en @:BehoorlijkKritisch
Volgens mij zijn dat alle PSV'ers wel.
Lief van je.quote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Scrummie het volgende:
De PSVers die er toe doen bedoel ik natuurlijk.
Klap in het gezicht van @Mexicanobakkerquote:Op zondag 17 april 2022 22:12 schreef Scrummie het volgende:
De PSVers die er toe doen bedoel ik natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |