Ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zij hebben toch kunstgras?
Wat een klotenieuws dan
[..]
Eet smakelijk makker![]()
@Zipportal en ik zijn daar erg blij meequote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo leuk dat Emmen terug is? Dat schijnen we allemaal leuk te moeten vinden.
Niet eens, corona een beetje onderschat als je er dagenlang bij zuipt. Had op de eerste dag al geen stem meerquote:
Klap in het gezicht van de Tsjechische zorgquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens, corona een beetje onderschat als je er dagenlang bij zuipt. Had op de eerste dag al geen stem meer
Kan dat potten en pannen gifje weer eens gepost worden? Dat zou mijn dag maken!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo leuk dat Emmen terug is? Dat schijnen we allemaal leuk te moeten vinden.
Nouja ik was sowieso niet besmettelijk want had nog een zelftestje gedaan toen ik maandag naar m’n ouders ging @Elan en die was negatiefquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de Tsjechische zorg
Ja want jij bent geen boomerquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik was sowieso niet besmettelijk want had nog een zelftestje gedaan toen ik maandag naar m’n ouders ging @:elan en die was negatief
Heb alleen sinds corona een wat moeizamere ademhaling en blijkbaar is dat een beetje overgeslagen op mijn stembanden. En ik maar denken dat het een boomerziekte was @:coco
quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan dat potten en pannen gifje weer eens gepost worden? Dat zou mijn dag maken!
Ga je -als het mag- ook naar Marseille?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:28 schreef Caland het volgende:
Meteen in de eerste post ingekopt, netjes René
Al geboekt ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je -als het mag- ook naar Marseille?
Edit: oh ik herinner me je tweet, ik word ook ouder.
Leuk tripje gehad dus. Fijn dat je terug bent Caland!quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Ook de selectie tegengekomen op het vliegveld en uiteraard even op de foto gegaan met ArneGod
Dus mocht er toch een corona uitbraak zijn de komende tijd weten jullie me te vinden
Dat lijkt me geen Aziaat.quote:
Gebraden kip. aardappelen, bloemkool met een papje.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten.
Slumber Party Massacre 3.3/10quote:
De review-tag is er niet voor niks.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Slumber Party Massacre 3.3/10
Zo had het ook gekund, heb je weer aandacht nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |