Je hebt gelijk, wie wil dit nou niet weten!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:15 schreef GGMM het volgende:
Nu weet je wel dat Hannah Gonera, Frances Sholto-Douglas, Mila Rayne in de film spelen.
Dank voor de waarschuwing.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Slumber Party Massacre(2021)5horror86TV-MAn/aDanishka EsterhazySuzanne KeillyHannah Gonera, Frances Sholto-Douglas, Mila RayneA remake of the 1982 slasher film about sorority girls attacked by a maniac killer with a large electric drill@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review3.3
Ik vind horror altijd wel geinig dus ik dacht ik probeer het gewoonquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
Waarom kijk je een film die een 5 op imdb heeft?
Ik heb dit Nederlandse 9-letterwoord geraden in 4/6 pogingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 9-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
⬛🟩⬛🟩⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟩⬛⬛⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩🟨🟩🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=dGVsZXZpc2ll
Elders op het forum heb ik eigenlijk nooit ruzie dus ik heb het idee dat de irritatiegrens van de gemiddelde VBL-er ook wel wat lager ligt dan de gemiddelde Fokker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe hij het telkens voor elkaar krijgt bepaalde irritatie niveau's te bereiken met op het oog niet eens heel vervelende posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind horror altijd wel geinig dus ik dacht ik probeer het gewoon
Nou dat heb ik geweten
Eens, daarom dacht ik dat ookquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal je leren!
Denk wel dat IMDB altijd vrij kritisch op horror is dus de kans wel groter dat het ondanks een laag cijfer toch wat is (of kon zijn).
Erg comfortabel is het nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 11-letterwoord geraden in 6/6 pogingen.
⬛⬛⬛⬛⬛🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟨⬛🟨🟩⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟩🟩🟨⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨🟨🟨🟨🟨🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨🟩🟩⬛⬛⬛🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kun jij dit woord raden?
https://wordlegame.org/nl?challenge=aW50ZXJ2ZW50aWU
11 is wel het moeilijkste van het moeilijkste
Nee dit kan nietquote:Op zondag 17 april 2022 09:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle 88
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
Dit belooft een mooie dag te worden.
Ik ga morgen gewoon werken.quote:Op zondag 17 april 2022 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een erg mooi Pasen allemaal. En vergeet niet dat Jezus voor onze zonden heeft geleden zodat wij ons kunnen klemzuipen vandaag, want morgen zijn we vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |