Ik zie dat de cancelcultuur inmiddels ook is doorgedrongen tot @Scrummie . Erg jammer.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:01 schreef Coco het volgende:
@:scrummie verwijdert hier een kat vakkundig als een Chinees.
Hier kan ik ook niets mee.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:03 schreef Coco het volgende:
Een VBL mod:
[ afbeelding ]
Mascottes:
[ afbeelding ]
Kwaliteits- en flopusers in dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Personae non gratae:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Held:
[ afbeelding ]
Plaat van de dag:
Vraag gewoon aan @GGMM of hij de OP terugzet van #8082quote:Op donderdag 14 april 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier kan ik ook niets mee.
Zet ff in pastebin.com ofzo
Jeetje wat een werk.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan @:GGMM of hij de OP terugzet van #8082
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Wil ik ruimte maken voor de OP van @:Coco krijg ik dit gezeik.
Het is godverdomme ook nooit goed met dat pleuris volk hier.
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een werk.
Laat maar dan.
Ik heb er een OP ingezet voor jequote:Op donderdag 14 april 2022 16:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een werk.
Laat maar dan.
@Oriente houdt niet van Pasenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.
Je bent een geweldig mens. Zie @Coco zo kan dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er een OP ingezet voor je
Als je hem nog wil aanpassen dan kan dat!
Oh nouja, dat hoeft niet. Ik wens jou wel een vrolijk Pasenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het zo moet, wens ik jou geen vrolijk Pasen.
Jeetje, ik kan me hier niets van herinneren!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt me gisteren KEIHARD beledigd, dat krijg je ervan.
Zonder dat had ik je ook laten weten dat je de leukste helft voetbal in tijden aan het missen was.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er een OP ingezet voor je
Als je hem nog wil aanpassen dan kan dat!
Deze is wel erg slecht.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:oriente houdt niet van Pasen
(Voor de mensen die geen haxball spelen: de grap hier dat hij nooit overspeelt Pasen/passen)
Ik kijk even voor jequote:Op donderdag 14 april 2022 16:08 schreef Scrummie het volgende:
En volgens mij stond hier eerst beledigt.
Kan ik ook nog meedoen?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet @:chevycaprice en @:ettovanbelgie nog in een groep indelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |