Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’quote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld! Nu al zin om er mee te sporten spelen
![]()
Mister Bigstarquote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
Geen idee, ik heb verder niets gezien!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Wat vond je van mijn inzending?
Erg jammer.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb verder niets gezien!
Rond de tafel met 40-45 man.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond de tafel met 40-45 man.
Dat waren nog eens tijden.
In de vouwwagen vond ik ook niks, altijd naar dat kuttoiletgebouw ook als je naar de wc moest.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de vouwwagen vond ik ook niks, altijd naar dat kuttoiletgebouw ook als je naar de wc moest.
Maar stacaravan was best prima.
Het gaat over Fleuren, een cultfiguur die inmiddels bij Top Oss speelt. Je moest dan een liedje verzinnen voor hem want hij had voor het eerst sinds 15 jaar weer gescoord ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je een liedje hebt verzonnen en daar een mok voor krijgt?
Inmiddels gedaan. Leuk liedje hoor!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat over Fleuren, een cultfiguur die inmiddels bij Top Oss speelt. Je moest dan een liedje verzinnen voor hem want hij had voor het eerst sinds 15 jaar weer gescoord ofzo.
Op de melodie van het Atomic Kitten nummer en geleend van 'Southgate you're the one' had ik deze verzonnen. Ze zingen hem ook nog! Luister maar even rond 28:00 als je tijd hebt, is maar een half minuutje van je tijd.
Klopt wel, maar ik vind pingpongen gewoon leuker om te zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’
MaxiGod gefeliciteerd. Prima nummertje, niks meer aan doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
Dat laat ik aan Piebe Guido over.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Leuk liedje hoor!
Maar dat zingen hoeft van mij niet zo. Tenzij je het zelf gaat zingen.
Dan maar in zo'n Volkswagen busje.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.
Op reis een dagje kamperen vind ik ook wel leuk, maar das dan meer een tent opzetten in een lange tocht en dan weer door.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kamperen vind ik alleen acceptabel als je naar een festival gaat.
Ik kampeer elke zomer. Lekker één worden met de natuur.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kamperen vind ik alleen acceptabel als je naar een festival gaat.
Naakt?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik kampeer elke zomer. Lekker één worden met de natuur.
Ik ben ook ooit een nachtje op een naaktcamping geweest.quote:
Loopt daar wat fatsoenlijks rond?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit een nachtje op een naaktcamping geweest.
Dat was ook een bijzondere ervaring.
Nee alleen maar overjarig volk die je absoluut niet in naakte toestand wil aantreffen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loopt daar wat fatsoenlijks rond?
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.quote:
Ik was vorige week nog in Leiden.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.
sun your ballsquote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uiteraard. Heer-lijk gevoel om je lul te verbranden.
Ik kan de kipsaté in Proeflokaal Bregje van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Leiden.
Komt wel erg dichtbij zo.
Zo'n campertje is leuk voor even. Maar net als met een boot wordt het op een gegeven moment een verplichting om er dan maar weer mee weg te moeten.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op woensdag 13 april 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan de kipsaté in Proeflokaal Bregje van harte aanbevelen.
Gelukkig hebben mijn ouders me dat nooit aangedaan. Dat kamperen met groep 8 en in de 1e of 2e van middelbare school was wel genoeg voor mijn leven.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.
Ik 3 weken terug nog. Bij Barrera in het zonnetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zowel Vilarreal als Real gemist?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.
Ik kwam bij de tweede helft verlenging thuis!quote:Op woensdag 13 april 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zowel Vilarreal als Real gemist?
Ik ook, vorige week dinsdag. Stadsbrouwhuisje gepakt.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.quote:
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
geniet er lekker van!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
Wat lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is smullen zegquote:Op woensdag 13 april 2022 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker van!
ik eet nu 2 warme saucijzenbroodjes
pics van je mokquote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
EN IK HEB EEN MOK GEWONNEN
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een tosti en een gebakt eitje op een bolletje.
Dan ga je weer tosti + een bolletje ei eten om het te vieren?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week wel even, als ik mijn mok binnen heb.
Ja, en een lekker bakje thee erbij in mijn gloednieuwe mok.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga je weer tosti + een bolletje ei eten om het te vieren?
Bedankt maatquote:Op woensdag 13 april 2022 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
@:Elan steekt in blakende vorm in het Feyenoord-topic (lol).
Wat is dit voor waanzin? @GGMMquote:Op woensdag 13 april 2022 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat ik straks even naar de supermarkt loop voor lunch.
Laat er eens 1 zien.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt maat![]()
Jammer dat jij daar amper post. Wat een legendarische posts waren dat toch in het kampioensjaar![]()
Het is ongeveer het zelfde gejank als een week terug. Rinse and repeat. (we praten hier Nederlands)quote:Op woensdag 13 april 2022 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een vreselijk domme discussie ook. Alweer.
Ik ga ook even kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ongeveer het zelfde gejank als een week terug. Rinse and repeat. (we praten hier Nederlands)
Ik heb mij eigenlijk vrij snel teruggetrokken, deze discussie is erg nutteloos.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:15 schreef Coco het volgende:
Eerste post die ik zie is een fittie tussen gurney en elan.
Ik denk dat ik maar gewoon even stop met internet voor vanmiddag.quote:Dumbledore geen homo
Vertrouwen in morgenavond?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon even stop met internet voor vanmiddag.
Wat zegt de trek en trees?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakket niet geleverd. Ik ben erg teleurgesteld.
Morgen dan hopelijk 2 pakketjes @:ggmm @:caland @:fetx @:scrummie @:nattekat @:capricia
DHL:quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
ZENDING NOG NIET ONTVANGEN OF VERWERKT
Terwijl ik gisterenavond van de webshop een bericht kreeg dat hij verzonden was. Puur bedrog.
Je wordt gewoon beflikkerd Lenny!quote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
Terwijl ik gisterenavond van de webshop een bericht kreeg dat hij verzonden was. Puur bedrog.
Lasagne.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Dropshipper heeft zijn zaakjes niet op orde. @Tjackaquote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
Je zit er flink naast vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dropshipper heeft zijn zaakjes niet op orde. @:Tjacka
Snert.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cordon blue. bloemkool en aardappel.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL is flop.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakket niet geleverd. Ik ben erg teleurgesteld.
Morgen dan hopelijk 2 pakketjes @:ggmm @:caland @:fetx @:scrummie @:nattekat @:capricia
bluequote:Op woensdag 13 april 2022 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cordon blue. bloemkool en aardappel.
Waar @tong80 ‘cordon blue’ (lol, blue) zegt, zeg ik gehaktbal. Stop de tijd ik zet geen jokers in.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cordon blue. bloemkool en aardappel.
We nemen de Albert Heijn dus niet meer serieus.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, meneertje weet het weer beter dan Albert Heijn.
https://www.ah.nl/kookschrift/recept/11739
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, meneertje weet het weer beter dan Albert Heijn.
https://www.ah.nl/kookschrift/recept/11739
Zalmwrapquote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://www.delhaize.be/n(...)van-Lana/r/R00038011quote:
Is dan niks meer heilig beste Niels?quote:Op woensdag 13 april 2022 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.delhaize.be/n(...)van-Lana/r/R00038011
https://www.lekkermakkelijk.nl/recepten/3066/cordon-blue.html
https://www.livar.nl/recepten/recept/cordon-blue
https://www.slagerijjeroendevries.nl/c/kip/p/kip-cordon-blue
https://www.smulweb.nl/recepten/1400536/Cordon-blue
Het lijkt er wel op Coco, Nederland is een bananenrepubliek geworden.quote:
Wat vind je dan van deze:quote:Op woensdag 13 april 2022 19:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niks met met de Cordon Blue van Lana.
https://www.delhaize.be/n(...)van-Lana/r/R00038011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
@Scrummie ik neem aan dat jij deze wel moet kennenquote:Op woensdag 13 april 2022 19:26 schreef Oriente het volgende:
Echt typisch mijn opa om dit als laatste afscheidsnummer te laten draaien aan het einde van de plechtigheid voor de crematie:
Rust zacht ouwe baas.
Mijn Opa was meer van Toon Hermans.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:26 schreef Oriente het volgende:
Echt typisch mijn opa om dit als laatste afscheidsnummer te laten draaien aan het einde van de plechtigheid voor de crematie:
Rust zacht ouwe baas.
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat vind je dan van deze:Die smaakt vast wel met een punthoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Zeker! Ik hou niet zo van de muziek van Finkers, maar wel van z'n shows verder (eigenlijk de enige cabaretier die ik echt leuk vind). Grappig feitje; het bedrijf waar ik werk verzorgde destijds de online verkoop toen deze single uit kwam.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Scrummie ik neem aan dat jij deze wel moet kennen
Ik heb hetzelfde; meer met zijn shows, maar dit nummer vond ik altijd wel grappig. Oh da's wel een tof feitjequote:Op woensdag 13 april 2022 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker! Ik hou niet zo van de muziek van Finkers, maar wel van z'n shows verder (eigenlijk de enige cabaretier die ik echt leuk vind). Grappig feitje; het bedrijf waar ik werk verzorgde destijds de online verkoop toen deze single uit kwam.
Als ik je post hiervoor goed interpreteer lijkt het een mooie plechtigheid te zijn geweest, goed om te horen. Sterkte het met verdere verwerken.
Ah kijk, helemaal goed toch. Laatste wat je voor iemand kan doen is iemands wensen respecteren daarbij.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde; meer met zijn shows, maar dit nummer vond ik altijd wel grappig. Oh da's wel een tof feitje![]()
Het was heel kort, misschien tien minuten, en dat is precies wat opa wilde, zo kort mogelijk, de goedkoopst mogelijke kist, geen koffietafel, niks geen gedoe, hij wilde eigenlijk in de afvalcontainer bij de voetbalvereniging waar hij 42 jaar vrijwilliger geweest is tot zijn dood, typisch opa. Thanks maat, waardeer het.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Ten Hag een contract tekende bij Manchester United. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club Ajax daarmee een andere trainer wil zoeken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Amsterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-trainer Arne Slotquote:
VI is een parodie op een voetbaltijdschrift.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Ten Hag een contract tekende bij Manchester United. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club Ajax daarmee een andere trainer wil zoeken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Amsterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Feyenoord-trainer Arne Slot
ik weet niet hoe lang geleden dat is maar ben er mee gestopt toen Derksen geen column meer schreefquote:Op woensdag 13 april 2022 23:07 schreef Scrummie het volgende:
Sinds de overname door dat bedrijf van VoetbalPrimeur is VI erg achteruit gegaan.
Nog niet zo lang, jaartje ofzo dacht ik. Echt lid van het papieren blaadje was ik ook al 20 jaar niet meer ofzo, maar ik was wel lid van VI PRO. En dat was heel af en toe wel leuk maar steeds minder.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang geleden dat is maar ben er mee gestopt toen Derksen geen column meer schreef
Ze hadden die lunch in het sprookjesbos van de efteling moeten organiseren.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Onze MinFin is maar druk met de torenhoge inflatie (lol)
@:rambodirk @:atypisch @:onlogisch
ik vind het ook verwonderlijk dat je nu dus een diplomaat op financiën hebt zitten en een accountant op buitenlandse zakenquote:Op donderdag 14 april 2022 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Onze MinFin is maar druk met de torenhoge inflatie (lol)
@:rambodirk @:atypisch @:onlogisch
Andere bestuurscultuur!!!quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het ook verwonderlijk dat je nu dus een diplomaat op financiën hebt zitten en een accountant op buitenlandse zaken
Niet dat ik erover mee kan praten, maar voor luxe en glamour is Manchester wel de laatste plaats waar ik zou gaan kijken.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor Erik open.
[ twitter ]
Mij ook niet nee. En niet dat ik erover mee kan praten maar Villa’s, Bentley’s en nachtclubs lijken mij ook in Amsterdam wel te bestaan op de één of andere manier.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet dat ik erover mee kan praten, maar voor luxe en glamour is Manchester wel de laatste plaats waar ik zou gaan kijken.
Pics.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef GGMM het volgende:
Je zou kunnen stellen dat Mike nogal een debiel is.
Helaas heeft die debiel me geblokkeerd op Twitter (nadat hij me via PM uitschold)
Ben benieuwd hoe Erik het leven in Manchester gaat expiren.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor Erik open.
[ twitter ]
Niet gelachen dus geen like gegeven.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef GGMM het volgende:
Je zou kunnen stellen dat Mike nogal een debiel is.
Helaas heeft die debiel me geblokkeerd op Twitter (nadat hij me via PM uitschold)
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.
Oh ja zeker al staan de mannetjes die daar voldoening uit halen niet bovenaan mijn achting.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoort er wel een beetje bij he
Hij lijkt op een dunnere versie van Jermaine Wattimena.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das wel intens treurig ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.
Niemand vindt je acts leukquote:Op donderdag 14 april 2022 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, genoeg geluld. We gaan raven.
Erg leuk!quote:Op donderdag 14 april 2022 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, genoeg geluld. We gaan raven.
Like gegeven!quote:Op donderdag 14 april 2022 11:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost jonguh, ik zet hem op je nachtkastje kun je jezelf weer in slaap huilen.
Djurmeen is viesdunquote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij lijkt op een dunnere versie van Jermaine Wattimena.
Wat ik wil zeggen is, je hebt gelijk.
We hebben je erg gemist maatquote:Op donderdag 14 april 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
M'n toetsenbord deed het twee uur niet. Hulp van de thuiszorg bracht uitkomst.
Is dat interview met jezelf?quote:Op donderdag 14 april 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
M'n toetsenbord deed het twee uur niet. Hulp van de thuiszorg bracht uitkomst.
Nee, van een fanatieke Griek die eenmaal in Nederland een website begon over Den Bosch.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 14 april 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, van een fanatieke Griek die eenmaal in Nederland een website begon over Den Bosch.
Is het ook. Hij is aandoenlijk enthousiast.quote:
Broodjes makreel/komkommer.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Ietjes later vandaag, kantoordagen zijn toch wat hectischer dan thuiswerkdagen
Lekker en gezond.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Toevallig heb ik ook makreel op
Je hebt er al 200 posts opzitten vandaag, zo hectisch zijn die dagen niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Ietjes later vandaag, kantoordagen zijn toch wat hectischer dan thuiswerkdagen
Ik zit pas rond de 10 idiootquote:Op donderdag 14 april 2022 12:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je hebt er al 200 posts opzitten vandaag, zo hectisch zijn die dagen niet.
Daar kon je ook het record posts op een dag zien: 4041.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat de site van @:Arcee down is. Daar kon je het altijd zien
Fout.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar kon je ook het record posts op een dag zien: 4041.
Een emosjonele roolerkoosterquote:Op donderdag 14 april 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je van vanavond makker?
Hier tochquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat de site van @:Arcee down is. Daar kon je het altijd zien
Dit is van gister, ongelooflijke mokerdebiel.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
http://www.thuisserver.ne(...)dagabj&tab=tab_table
GGMM: 38
@:neef_wuppie zat er maar 162 posts vandaan
@:maxi-mus heeft écht niks te doen vandaag.
Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dit is van gister, ongelooflijke mokerdebiel.
Een hectische dag is het vandaag. Morgen weer een kans.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
Het één hangt met het ander samen. Hij wil serieus weer dikker worden omdat hij toen beter gooide.quote:
Dit is niet van vandaag, domme mongool.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
Al meerdere keren besproken inmiddels.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet van vandaag, domme mongool.
Nou nee die 'meerdere keren besproken' act vind ik een beetje vermoeiend worden. Alsof er maar één iemand zijn zegje mag doen over een onderwerp.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al meerdere keren besproken inmiddels.
Jij staat voor aap zeg
Als je niet te druk bent mag je mijn bekerfinale topic wel even reeksen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen. User @:maxi-mus vertelt forum admin @:GGMM even waar het op staat
Gedaan makkerquote:Op donderdag 14 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet te druk bent mag je mijn bekerfinale topic wel even reeksen.
Oh dan geldt het niet meerquote:Op donderdag 14 april 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee die 'meerdere keren besproken' act vind ik een beetje vermoeiend worden.
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.
Gek dat uitgerekend jij de ''al besproken'' act verdedigt terwijl je altijd van de hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer topics hoe beter was.
Je ziet het nu vaak ook in topics, dat mensen van te voren al zeggen 'vast al besproken' terwijl ze soms gewoon een (deels) ander inzicht geven. Net als de 'ja' act, mensen krijgen geen antwoord op een normale vraag. Nu heb ik zelf ook meegedaan aan beide maar een mens evolueert.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.
Gek dat uitgerekend jij de ''al besproken'' act verdedigt terwijl je altijd van de hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer topics hoe beter was.
Ik zou niet weten waarom ik dat leuk/stom moet vinden.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Elon Muskgod wil Twitter kopen. Eindbaas.
Weet je inmiddels wat een NFT is? Ik heb namelijk nog steeds geen idee.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dat leuk/stom moet vinden.
Geen mening
Je hoeft ook niet overal een mening over te hebben makkerquote:Op donderdag 14 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dat leuk/stom moet vinden.
Geen mening
Nee, ik sla die hype even over.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:47 schreef MC-M het volgende:
[..]
Weet je inmiddels wat een NFT is? Ik heb namelijk nog steeds geen idee.
Het zit me toch niet lekker.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal een mening over te hebben makker.
iedereen die dat vanaf nu doet heeft een kleine piemelquote:Op donderdag 14 april 2022 13:46 schreef MC-M het volgende:
Ik sta volledig achter goede vriend @:maxi-mus in deze zaak. Met name de 'ja' act komt bij mij ook de neusgaten uit. Dat je het weet @:coco
Dat weet ik, vandaar ook de (ietwat retorische) vraagquote:Op donderdag 14 april 2022 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het één hangt met het ander samen. Hij wil serieus weer dikker worden omdat hij toen beter gooide.
Gek eigenlijk dat forumbeesten dit niet automatisch krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef onlogisch het volgende:
De teller staat inmiddels op 55. Ik ga een blauw vinkje aanvragen.
Ik zoek hem even op om er 56 van te makenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef onlogisch het volgende:
De teller staat inmiddels op 55. Ik ga een blauw vinkje aanvragen.
Niemand vindt je acts leukquote:Op donderdag 14 april 2022 14:30 schreef RamboDirk het volgende:
PORNHUB.
Eliteladyrose - dutch nederlandse asmr trigger woorden
1/10.
Nee, dit kan niet.
Weer een believerquote:Op donderdag 14 april 2022 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Saylorgod predikt maar door @:aTypisch
Zal ik niet doen.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik niet zo aardig.
Niet mentionen graag
@Amaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mentionen graag
Naja zegquote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet mentionen graag
bitcoingodquote:Op donderdag 14 april 2022 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Saylorgod predikt maar door @:aTypisch
Dat wel jaquote:Op donderdag 14 april 2022 14:53 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ben ik altijd best aardig tegen @:GGMM
Jammerquote:Op donderdag 14 april 2022 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja haat is wel erg overdreven
Soms mag je mensen gewoon wat minder dan andere. Zo gaat dat
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)quote:
Ik ben niet zo van het haten van mensen en dit soort lijstjes vind ik meer iets voor een poeziealbumquote:Op donderdag 14 april 2022 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)
Zelf vind ik het erg moeilijk, maar denk sowieso dat @maxi-mus bij mij op beide lijstjes verschijnt! ( @Scrummie misschien ook)quote:Op donderdag 14 april 2022 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw top5 lijstje eruit van users die je mag en haat? (Waarbij 1 bij het 'mag lijstje' degene is die je het meeste mag en bij het 'haat lijstje' degene die je het meeste haat)
Motie verworpen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelf vind ik het erg moeilijk, maar denk sowieso dat @:maxi-mus bij mij op beide lijstjes verschijnt! ( @:scrummie misschien ook)
Hij wil gewoon weten of je hem nog magquote:Op donderdag 14 april 2022 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het haten van mensen en dit soort lijstjes vind ik meer iets voor een poeziealbum
TS begint
Ik heb geen lijstje van @GGMM nodig om te weten dat hij mij aardig vindt.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil gewoon weten of je hem nog mag
We wachten op de bevestigingquote:Op donderdag 14 april 2022 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen lijstje van @:GGMM nodig om te weten dat hij mij aardig vindt.
Geen ideequote:Op donderdag 14 april 2022 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzekere mensen hebben altijd een bevestiging nodig.
Toch?
Dit is leuk.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben een beetje laat vandaag.
Woordle 6/6
Woordle 6/6
Lunch gehad om 12:00.
Ik vind @:paul @:kingroland @:chevycaprice en @:onlogisch debielen.
Straks Baobuns eten.
Tot morgen vrienden.
😡quote:Op donderdag 14 april 2022 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woordle 6/6
Woordle 6/6
Straks Baobuns eten.
Tot morgen vrienden.
Dit is een flinke opluchting voor @RensAjaciedquote:Op donderdag 14 april 2022 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woordle 6/6
Woordle 6/6
Straks Baobuns eten.
Tot morgen vrienden.
Insgelijks ouwe reus.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelf vind ik het erg moeilijk, maar denk sowieso dat @:maxi-mus bij mij op beide lijstjes verschijnt! ( @:scrummie misschien ook)
Niet mijn probleem als users mijn act na-apen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:46 schreef MC-M het volgende:
Ik sta volledig achter goede vriend @:maxi-mus in deze zaak. Met name de 'ja' act komt bij mij ook de neusgaten uit. Dat je het weet @:coco
wtf dat heb ik verzonnenquote:Op donderdag 14 april 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als users mijn act na-apen.
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.
Precies, daarom slaan we morgen over.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Scrummie , nooit te beroerd het vuurtje wat verder op te stoken.
Ja ik ga denk ik toch opzoek naar iemand die te vertrouwen isquote:Op donderdag 14 april 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.
Grapjas.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, daarom slaan we morgen over.
@:oriente
Ik moet @ChevyCaprice en @EttovanBelgie nog in een groep indelen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjas.
Hoe ver ben je met het WK Hax?
Etto mag bij mij.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet @:chevycaprice en @:ettovanbelgie nog in een groep indelen.
Ik zou voor @maxi-mus gaanquote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik toch opzoek naar iemand die te vertrouwen is
Er bestaat een woordle7? Nu heeft @Scrummie een groot probleem.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 7-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
🟨⬛🟨⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maar die heeft verstand van voetbal.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou voor @:maxi-mus gaan
Niet dat Friezen te vertrouwen zijn, maar gewoon.
Nee hoor, verstandige mensen spelen alleen de woordle van woordle.nl.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er bestaat een woordle7? Nu heeft @:scrummie een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |