Ik heb mij eigenlijk vrij snel teruggetrokken, deze discussie is erg nutteloos.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:15 schreef Coco het volgende:
Eerste post die ik zie is een fittie tussen gurney en elan.
Ik denk dat ik maar gewoon even stop met internet voor vanmiddag.quote:Dumbledore geen homo
Vertrouwen in morgenavond?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon even stop met internet voor vanmiddag.
Wat zegt de trek en trees?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakket niet geleverd. Ik ben erg teleurgesteld.
Morgen dan hopelijk 2 pakketjes @:ggmm @:caland @:fetx @:scrummie @:nattekat @:capricia
DHL:quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
ZENDING NOG NIET ONTVANGEN OF VERWERKT
Terwijl ik gisterenavond van de webshop een bericht kreeg dat hij verzonden was. Puur bedrog.
Je wordt gewoon beflikkerd Lenny!quote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
Terwijl ik gisterenavond van de webshop een bericht kreeg dat hij verzonden was. Puur bedrog.
Lasagne.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Dropshipper heeft zijn zaakjes niet op orde. @Tjackaquote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DHL:
Je zit er flink naast vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dropshipper heeft zijn zaakjes niet op orde. @:Tjacka
Snert.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cordon blue. bloemkool en aardappel.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DHL is flop.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakket niet geleverd. Ik ben erg teleurgesteld.
Morgen dan hopelijk 2 pakketjes @:ggmm @:caland @:fetx @:scrummie @:nattekat @:capricia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |