Niet dat ik erover mee kan praten, maar voor luxe en glamour is Manchester wel de laatste plaats waar ik zou gaan kijken.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor Erik open.
[ twitter ]
Mij ook niet nee. En niet dat ik erover mee kan praten maar Villa’s, Bentley’s en nachtclubs lijken mij ook in Amsterdam wel te bestaan op de één of andere manier.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet dat ik erover mee kan praten, maar voor luxe en glamour is Manchester wel de laatste plaats waar ik zou gaan kijken.
Pics.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef GGMM het volgende:
Je zou kunnen stellen dat Mike nogal een debiel is.
Helaas heeft die debiel me geblokkeerd op Twitter (nadat hij me via PM uitschold)
Ben benieuwd hoe Erik het leven in Manchester gaat expiren.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
Er gaat een hele nieuwe wereld voor Erik open.
[ twitter ]
Niet gelachen dus geen like gegeven.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:13 schreef GGMM het volgende:
Je zou kunnen stellen dat Mike nogal een debiel is.
Helaas heeft die debiel me geblokkeerd op Twitter (nadat hij me via PM uitschold)
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.
Oh ja zeker al staan de mannetjes die daar voldoening uit halen niet bovenaan mijn achting.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoort er wel een beetje bij he
Hij lijkt op een dunnere versie van Jermaine Wattimena.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das wel intens treurig ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik luisterde laatst die podcast eens omdat ik wel nieuwsgierig was naar de nieuwtjes over Ajax. Toen zat hij vol trots te vertellen dat hij grensrechter was en al voor de tweede keer op rij de winnende goal had afgekeurd tegen zijn amateurclubje. Zo'n type is het.
Niemand vindt je acts leukquote:Op donderdag 14 april 2022 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, genoeg geluld. We gaan raven.
Erg leuk!quote:Op donderdag 14 april 2022 10:56 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, genoeg geluld. We gaan raven.
Like gegeven!quote:Op donderdag 14 april 2022 11:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost jonguh, ik zet hem op je nachtkastje kun je jezelf weer in slaap huilen.
Djurmeen is viesdunquote:Op donderdag 14 april 2022 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij lijkt op een dunnere versie van Jermaine Wattimena.
Wat ik wil zeggen is, je hebt gelijk.
We hebben je erg gemist maatquote:Op donderdag 14 april 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
M'n toetsenbord deed het twee uur niet. Hulp van de thuiszorg bracht uitkomst.
Is dat interview met jezelf?quote:Op donderdag 14 april 2022 11:42 schreef tong80 het volgende:
M'n toetsenbord deed het twee uur niet. Hulp van de thuiszorg bracht uitkomst.
Nee, van een fanatieke Griek die eenmaal in Nederland een website begon over Den Bosch.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 14 april 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, van een fanatieke Griek die eenmaal in Nederland een website begon over Den Bosch.
Is het ook. Hij is aandoenlijk enthousiast.quote:
Broodjes makreel/komkommer.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Ietjes later vandaag, kantoordagen zijn toch wat hectischer dan thuiswerkdagen
Lekker en gezond.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Toevallig heb ik ook makreel op
Je hebt er al 200 posts opzitten vandaag, zo hectisch zijn die dagen niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
Dan gaan we nu lunchen.
Ietjes later vandaag, kantoordagen zijn toch wat hectischer dan thuiswerkdagen
Ik zit pas rond de 10 idiootquote:Op donderdag 14 april 2022 12:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je hebt er al 200 posts opzitten vandaag, zo hectisch zijn die dagen niet.
Daar kon je ook het record posts op een dag zien: 4041.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat de site van @:Arcee down is. Daar kon je het altijd zien
Fout.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar kon je ook het record posts op een dag zien: 4041.
Een emosjonele roolerkoosterquote:Op donderdag 14 april 2022 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je van vanavond makker?
Hier tochquote:Op donderdag 14 april 2022 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat de site van @:Arcee down is. Daar kon je het altijd zien
Dit is van gister, ongelooflijke mokerdebiel.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
http://www.thuisserver.ne(...)dagabj&tab=tab_table
GGMM: 38
@:neef_wuppie zat er maar 162 posts vandaan
@:maxi-mus heeft écht niks te doen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |