Loopt daar wat fatsoenlijks rond?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit een nachtje op een naaktcamping geweest.
Dat was ook een bijzondere ervaring.
Nee alleen maar overjarig volk die je absoluut niet in naakte toestand wil aantreffen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loopt daar wat fatsoenlijks rond?
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.quote:
Ik was vorige week nog in Leiden.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.
sun your ballsquote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uiteraard. Heer-lijk gevoel om je lul te verbranden.
Ik kan de kipsaté in Proeflokaal Bregje van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Leiden.
Komt wel erg dichtbij zo.
Zo'n campertje is leuk voor even. Maar net als met een boot wordt het op een gegeven moment een verplichting om er dan maar weer mee weg te moeten.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.
Hemels voer echt waar @fetXquote:Op woensdag 13 april 2022 11:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan de kipsaté in Proeflokaal Bregje van harte aanbevelen.
Gelukkig hebben mijn ouders me dat nooit aangedaan. Dat kamperen met groep 8 en in de 1e of 2e van middelbare school was wel genoeg voor mijn leven.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.
Ik 3 weken terug nog. Bij Barrera in het zonnetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt zowel Vilarreal als Real gemist?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.
Ik kwam bij de tweede helft verlenging thuis!quote:Op woensdag 13 april 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt zowel Vilarreal als Real gemist?
Ik ook, vorige week dinsdag. Stadsbrouwhuisje gepakt.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.quote:
Lekker hoor. Geniet er van.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
geniet er lekker van!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
De bedoeling was broodje gezond van Bakker Bart, maar ik kon de geur van de gehaktbal niet weerstaan.
Wat lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is smullen zegquote:Op woensdag 13 april 2022 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker van!
ik eet nu 2 warme saucijzenbroodjes
pics van je mokquote:Op woensdag 13 april 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
EN IK HEB EEN MOK GEWONNEN
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op woensdag 13 april 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een tosti en een gebakt eitje op een bolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |