Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’quote:Op woensdag 13 april 2022 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende: [..] Ik heb gisteren een nieuw rubber voor mijn pingpongbatje besteld! Nu al zin om er mee te sporten spelen
![]()
Mister Bigstarquote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
Geen idee, ik heb verder niets gezien!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankje. Wat vond je van mijn inzending?
Erg jammer.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb verder niets gezien!
Rond de tafel met 40-45 man.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond de tafel met 40-45 man.
Dat waren nog eens tijden.
In de vouwwagen vond ik ook niks, altijd naar dat kuttoiletgebouw ook als je naar de wc moest.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was erg blij toen mijn ouders geen zin meer hadden in kamperen.
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de vouwwagen vond ik ook niks, altijd naar dat kuttoiletgebouw ook als je naar de wc moest.
Maar stacaravan was best prima.
Het gaat over Fleuren, een cultfiguur die inmiddels bij Top Oss speelt. Je moest dan een liedje verzinnen voor hem want hij had voor het eerst sinds 15 jaar weer gescoord ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed dat je een liedje hebt verzonnen en daar een mok voor krijgt?
Inmiddels gedaan. Leuk liedje hoor!quote:Op woensdag 13 april 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat over Fleuren, een cultfiguur die inmiddels bij Top Oss speelt. Je moest dan een liedje verzinnen voor hem want hij had voor het eerst sinds 15 jaar weer gescoord ofzo.
Op de melodie van het Atomic Kitten nummer en geleend van 'Southgate you're the one' had ik deze verzonnen. Ze zingen hem ook nog! Luister maar even rond 28:00 als je tijd hebt, is maar een half minuutje van je tijd.
Klopt wel, maar ik vind pingpongen gewoon leuker om te zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die tafeltennissen als ‘sport’ hebben er toch doorgaans een hekel aan als je het pingpong noemt? ‘Pingpong doe je op de camping.’
MaxiGod gefeliciteerd. Prima nummertje, niks meer aan doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn erachter dat ik Ferry heb geblockt. (rond 28:00 minuten)
Dat laat ik aan Piebe Guido over.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels gedaan. Leuk liedje hoor!
Maar dat zingen hoeft van mij niet zo. Tenzij je het zelf gaat zingen.
Dan maar in zo'n Volkswagen busje.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat laatst te kijken naar een camper. Leek me wel lachen. De tering die prijzen.
Op reis een dagje kamperen vind ik ook wel leuk, maar das dan meer een tent opzetten in een lange tocht en dan weer door.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kamperen vind ik alleen acceptabel als je naar een festival gaat.
Ik kampeer elke zomer. Lekker één worden met de natuur.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kamperen vind ik alleen acceptabel als je naar een festival gaat.
Naakt?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik kampeer elke zomer. Lekker één worden met de natuur.
Ik ben ook ooit een nachtje op een naaktcamping geweest.quote:
Loopt daar wat fatsoenlijks rond?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit een nachtje op een naaktcamping geweest.
Dat was ook een bijzondere ervaring.
Nee alleen maar overjarig volk die je absoluut niet in naakte toestand wil aantreffen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Loopt daar wat fatsoenlijks rond?
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.quote:
Ik was vorige week nog in Leiden.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, op een terras in Woerden eigenlijk. Daarna hebben we de avond nog doorgezet in Leiden en nu aan het herstellen.
sun your ballsquote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Uiteraard. Heer-lijk gevoel om je lul te verbranden.
Ik kan de kipsaté in Proeflokaal Bregje van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vorige week nog in Leiden.
Komt wel erg dichtbij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |