Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:03 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dit is van gister, ongelooflijke mokerdebiel.
Een hectische dag is het vandaag. Morgen weer een kans.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
http://www.thuisserver.ne(...)dagabj&tab=tab_table
GGMM: 38
@:neef_wuppie zat er maar 162 posts vandaan
@:maxi-mus heeft écht niks te doen vandaag.
Het één hangt met het ander samen. Hij wil serieus weer dikker worden omdat hij toen beter gooide.quote:
Dit is niet van vandaag, domme mongool.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier toch
http://www.thuisserver.ne(...)dagabj&tab=tab_table
GGMM: 38
@:neef_wuppie zat er maar 162 posts vandaan
@:maxi-mus heeft écht niks te doen vandaag.
Al meerdere keren besproken inmiddels.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet van vandaag, domme mongool.
Nou nee die 'meerdere keren besproken' act vind ik een beetje vermoeiend worden. Alsof er maar één iemand zijn zegje mag doen over een onderwerp.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al meerdere keren besproken inmiddels.
Jij staat voor aap zeg
Als je niet te druk bent mag je mijn bekerfinale topic wel even reeksen.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:26 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen. User @:maxi-mus vertelt forum admin @:GGMM even waar het op staat
Gedaan makkerquote:Op donderdag 14 april 2022 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet te druk bent mag je mijn bekerfinale topic wel even reeksen.
Oh dan geldt het niet meerquote:Op donderdag 14 april 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee die 'meerdere keren besproken' act vind ik een beetje vermoeiend worden.
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.quote:
Al besproken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.
Gek dat uitgerekend jij de ''al besproken'' act verdedigt terwijl je altijd van de hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer topics hoe beter was.
Je ziet het nu vaak ook in topics, dat mensen van te voren al zeggen 'vast al besproken' terwijl ze soms gewoon een (deels) ander inzicht geven. Net als de 'ja' act, mensen krijgen geen antwoord op een normale vraag. Nu heb ik zelf ook meegedaan aan beide maar een mens evolueert.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is gewoon een infantiele act terwijl users, die dat per ongeluk voor de tweede keer inbrengen, vast enthousiast zijn om erover mee te praten.
Gek dat uitgerekend jij de ''al besproken'' act verdedigt terwijl je altijd van de hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer topics hoe beter was.
Ik zou niet weten waarom ik dat leuk/stom moet vinden.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Elon Muskgod wil Twitter kopen. Eindbaas.
Weet je inmiddels wat een NFT is? Ik heb namelijk nog steeds geen idee.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik dat leuk/stom moet vinden.
Geen mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |