quote:
Ajax haalde de halve finale CL en won de dubbel en verkocht voor een miljoentje of 150.quote:Op maandag 24 september 2018 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het aan Ten Hag of Overmars ligt. PSV heeft overduidelijk meer kwaliteit dan Ajax. We zouden Ten Hag juist moeten beschermen omdat hij het met zo'n zooitje ongeregeld van doen heeft.
Pijnlijke grafrede over @onlogischquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Ajax haalde de halve finale CL en won de dubbel en verkocht voor een miljoentje of 150.
PSV ja, niet.
Rustig makker. Het is bijna Pasen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
En dan mij wel belachelijk maken.
Woest ben ik
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)quote:
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)
Wel zin in dat bekerfinaletje.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn laatste note is inmiddels 361 dagen geleden.
Ik ben trots op je maat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn laatste note is inmiddels 361 dagen geleden.
Leuk man! Ik heb zaterdag teamuitje dus wacht even af hoe ik me zondag voel maar ik denk dat ik in de kroeg ga kijken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijken
Ik heb een pittige mening over teamuitjes op zaterdag, maar ik hoop voor je dat het erg gezellig wordt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk man! Ik heb zaterdag teamuitje dus wacht even af hoe ik me zondag voel maar ik denk dat ik in de kroeg ga kijken.
Voetbal he, dat is leuk. En we hebben eindelijk een vrije zondag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over teamuitjes op zaterdag, maar ik hoop voor je dat het erg gezellig wordt.
Pics van je broertjequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, ik ga gezellig met m'n broertje kijken
Je mag best voor je seksuele voorkeur uitkomen hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
(ik vraag dit voor @:onlogisch )
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag best voor je seksuele voorkeur uitkomen hoor.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!
Ander keertje misschienquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
(ik vraag dit voor @:onlogisch )
wtf m'n broertje is een hartstikke lieve man waar slaat dit opquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik al op mannen zou vallen het broertje van GGMM niet mijn voorkeur geniet!
Wellicht ligt het niet aan je broertje danquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf m'n broertje is een hartstikke lieve man waar slaat dit op
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje poept het Feyenoord topic weer volledig onder vandaag.
Onvoorstelbaar hoe hij het telkens voor elkaar krijgt bepaalde irritatie niveau's te bereiken met op het oog niet eens heel vervelende posts.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Pietje poept het Feyenoord topic weer volledig onder vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |