Wacht maar. Nog gyros en kibbeling liggen ook dit gerecht wordt het nieuwe normaal over 20 jaarquote:
Ik marineer de gyros wel zodat het een geheel wordt bedankt voor de adviezen .quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.
Dit hoogstaande culinaire experiment vraagt wel om een foto.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik marineer de gyros wel zodat het een geheel wordt bedankt voor de adviezen .
Ik zie maar 2 fotos?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
Vanaf nu ben ik definitief tegen de oorlog.
[ twitter ]
Dat kan kloppen, ik ook (helaas). Maar het was genoeg voor mij om mijn standpunt definitief te bepalen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pics van je broertje
(ik vraag dit voor @:onlogisch )
@Littlerabbitquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland @:scrummie @:jancees @:kingroland
Ik kan helaas niet reageren op Els.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Jezus doet niemand in de ban, dus ook wij niet. Zeiden ze bij de passion.quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
?quote:Op vrijdag 15 april 2022 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus doet niemand in de ban, dus ook wij niet. Zeiden ze bij de passion.
Maar fuck jou hater.
Wtf is zeniequote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen ga ik naar Awakenings en ik ben een beetje zenie. Ter info.
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigenquote:
Ik denk dat @Wereldgozer niet helemaal barkie is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigen
Mijn hart kotst van zijn onvermogen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Wereldgozer niet helemaal barkie is.
Het spijt me vriend. Jou mentionen bij Famke Louise EN Els_rechts is wel veel om te onthouden, maar ik ga het proberenquote:Op vrijdag 15 april 2022 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij negeren in deze post als els_rechts voorvechter. Ik ben nota bene een simp genoemd om haar te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |