Denk dat dit voor mij ook het beste is ja. Ik heb mijn best gedaan maar nee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla z'n posts vanaf nu weer over. Het slaat NERGENS op wat die gozer allemaal uitkraamt.
Ik ga al een tijdje niet inhoudelijk meer op hem in, dat is inderdaad het beste. Had het al bij GenerationAlpha, hij snapt het toch niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat dit voor mij ook het beste is ja. Ik heb mijn best gedaan maar nee.
Sorry ik ben aan weekend toequote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe even rustig. Het is mooi weer en er is 0 reden om er weer zo geïrriteerd in te gaan.
@:fetx
Is een memequote:
Ben blij dat het op open kanaal is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog even en dan heb je lekker lang weekend! (ga ik even van uit)
Wel zin in dat bekerfinaletje.
Nasi met groenten en kipsaté in satésausquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Macaroni. En je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi. En je bent een goor varken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patatquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je doet maar normaalquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit lijkt me culinair gezien nog nooit vertoond, ik hoop dat het je smaakt!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.
Dit heb ik zojuist verzonnen en ik ga er gewoon voor.
Ik twijfel nog of ik knoflook en sirachasaus toevoeg voor de sappig en zaligheidquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me culinair gezien nog nooit vertoond, ik hoop dat het je smaakt!
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vouw een pizza margherita met stevige bodem in het airfryer bakje zodat je een soort kuipje krijgt en gooi er vervolgens alle restjes van de week in met kaas en ui erover.
Dit klinkt echt als iets wat een walgelijk zwijn zou doen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kook tenminste met je sushi. Liever een walgelijk zwijn dan een lui zwijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als iets wat een walgelijk zwijn zou doen.
Maar ik hoop dat je er enige voldoening uit haalt..
Geniet ervan makkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu naar huis voor weekend.
Ajuuu
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik knoflook en sirachasaus toevoeg voor de sappig en zaligheid
Hemels voer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje moeilijk te voorspellen of alle smaken dan nog wel volledig in balans zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |