Bengels wat een leuk woord, Lennyquote:Op donderdag 14 april 2022 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Slechts 1 pakket binnen.
Die bengels van DHL hebben WEER niet geleverd.
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 14 april 2022 17:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Slechts 1 pakket binnen.
Die bengels van DHL hebben WEER niet geleverd.
Gebraden kip, aardappel en bloemkoolquote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Veel plezierquote:Op donderdag 14 april 2022 18:10 schreef tong80 het volgende:
Zo twee vrienden op bezoek voor Nederlands voetbalavondje.
@Lenny_Leonard is geen debiel.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei welkom in de klbsc
Daar mag net een tikkeltje meer
Hij vreet zichzelf op hierquote:
@GGMM?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:10 schreef tong80 het volgende:
Zo twee vrienden op bezoek voor Nederlands voetbalavondje.
Gecondoleerd en gefeliciteerd tegelijk Gurney.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis (bij mijn ouders). Biertje gepakt, samenvatting gekeken, zal misschien wel een van de meest absurde dagen van mijn leven zijn geweest dit. Herdenking was mooi zojuist maar je merkt dat het nog bij niemand inzinkt.
(even gemycroft) maar heel veel sterkte toegewenst Gurney.quote:Op vrijdag 15 april 2022 00:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, eindelijk lekker thuis (bij mijn ouders). Biertje gepakt, samenvatting gekeken, zal misschien wel een van de meest absurde dagen van mijn leven zijn geweest dit. Herdenking was mooi zojuist maar je merkt dat het nog bij niemand inzinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |