Handige linksquote:Born in Slovakia, Nikoleta Frajkorova's love for music blossomed at an early age, and by her mid-teens, the appetite for the electronic genre was prioritised above everything else.
Her success in Slovakia garnered attention from Miami native Markus Schulz and in 2014 Nifra joined the ranks of Schulz Music Group - opening doors for her to connect and entertain audiences in North America for the first time. Her performances at Transmission in Bratislava, A state of Trance in Den Bosch, Space in Miami or Club Avalon in Los Angeles projected her as one of the leading female figures representing the dance music scene.
Heb je een voorbeeld van zo’n Facebook groep?quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:04 schreef YuckFou het volgende:
Hoi, eind van de maand mogen we weer, 4 dagen trance heaven on the beach![]()
[ afbeelding ]
Waar je overigens als man of vrouw ook prima alleen heen kan, als je ergens moeiteloos nieuwe vrienden kan maken is het bij Lumi![]()
Ook zijn er op Facebook trance en feest groepen waar je lid van kan worden om nieuwe feestvrienden te vinden
Marsh, dat vind ik zo'n held! En Patrice Baumel ook geweldig :-).quote:Op woensdag 1 juni 2022 09:04 schreef YuckFou het volgende:
Hoi, eind van de maand mogen we weer, 4 dagen trance heaven on the beach![]()
[ afbeelding ]
Waar je overigens als man of vrouw ook prima alleen heen kan, als je ergens moeiteloos nieuwe vrienden kan maken is het bij Lumi![]()
Ook zijn er op Facebook trance en feest groepen waar je lid van kan worden om nieuwe feestvrienden te vinden
Het lijkt een graadje of 26/27 te worden en we zitten op een nieuwe lokatie, Bernie's beachclub in Zandvoort, waar de stages groter dan voorheen gebouwd kunnen worden en de muziek vanaf 12u AAN magquote:Op woensdag 1 juni 2022 10:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lumi inderdaad, hét trance walhalla van NL elke zomer.![]()
Pik een dagje eruit (of gewoon alle 4), elke dag een pracht line-up. Nu nog een graadje of 20-25 erbij en je hebt een heerlijke dag.
Zie je DMquote:Op woensdag 1 juni 2022 23:23 schreef Minimunt het volgende:
Heb je een voorbeeld van zo’n Facebook groep?
Marsh draaide op zondag bij Lumi@the beach vorig jaar, was echt een topsetquote:Op donderdag 2 juni 2022 12:05 schreef jackson het volgende:
Marsh, dat vind ik zo'n held! En Patrice Baumel ook geweldig :-).
Is wel echt een oude lullen feestje hèquote:
Tja, jongeren betalen geen 8 euro voor een biertje etc. Geen idee wat daar alles kost, maar ok.quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:06 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Is wel echt een oude lullen feestje hè
Ow, ik ken er genoeg, alleen zitten die momenteel klaar om naar Biddinghuizen te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2022 20:17 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Tja, jongeren betalen geen 8 euro voor een biertje etc. Geen idee wat daar alles kost, maar ok.
Scooterquote:Op dinsdag 28 juni 2022 11:47 schreef Xantra het volgende:
Oldschool AvB setje aan paar dagen geleden: https://soundcloud.com/ra(...)au-den-haag-20012001
Ratty - Sunrise blijft toch wel erg lekker zeg, en dan te bedenken dat het gemaakt is door Scooter
Haha ongelofelijk dikke plaat.quote:
De VII stage was echt nice!quote:Op maandag 27 juni 2022 09:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vrijdag op Lumi geweest, heerlijk genoten bij o.a. de VII stage (ondanks het ruk geluid) en Aly&Fila op het einde.
En Darren Porter blijft een held, ondanks dat hij te laat was (kon-ie zelf niks aan doen, "airport shit" zoals-ie zei).
Ik ben nog steeds grumpy dat we niet in ieder geval het grote afscheid hebben gehad.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind het toch jammer dat Electronic Family niet meer gehouden wordt
Ja had het al eerder gepost, onderstaande set was mijn ontdekkingquote:Op zondag 31 juli 2022 22:50 schreef Tlaloc het volgende:
Zijn jullie bekend met Billy Gillies? Maakt erg fijne platen de afgelopen tijd.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ben laatste tijd wel fan van dit soort muziek. Lekker harde agressieve beat met trance breaks/melodieIs dit eigenlijk tech trance of hardtrance of van beide wat?
quote:Op zondag 31 juli 2022 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds grumpy dat we niet in ieder geval het grote afscheid hebben gehad.
#nowplayingquote:Op zondag 31 juli 2022 12:52 schreef Xantra het volgende:
Gister weer eens een livemix opgenomen, alleen maar vinyl.
Voor de geïnteresseerden:
https://soundcloud.com/ta(...)cemix-of-the-year-22
Push - Strange World (Spectrum Remix)
Tiësto - Theme from Norefjell (Magikal Remake)
Art of Trance - Love Washes Over (Airwave Remix)
Three Drives - Carrera 2
Solid Globe - Kalahari
Re:Locate - Waterfall
Choopie & Shmuel - Sunrising (Uprising Mix)
Yahel - Voyage (Magikal Remake)
Tiësto - Adagio For Strings
Kamaya Painters - Wasteland (Hitchhiker Remix)
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
Allure - We Ran At Dawn (Magikal Remake)
Mono - Rise (Original Mix)
Tiësto - Flight 643
Aria - Dido (Armin Van Buuren's Universal Religion Remix)
Cern - The Message (Southern Mix)
Stamina - Skywalker
Hoe was TL? Dikke sets gehoord?quote:
Zeer zeer emotioneel.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds bezig met Lumi sets terugluisteren en deze is toch wel bijzonder.
Is altijd mooi werk... Met 10 man op de camping en een machtige line-up.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan het niet laten toen hij deze track dropte en zo keek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat geweest. 2 keer naar Eric Prydz in de Ziggo Dome. Ferry Corsten in een hotel bij het Ijdok en Paul van Dyk in de Melkweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan mensen nog naar een ADE-feestje komende week?
Daar was ik dus vrijdag. Wat een heerlijk feest was het.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:42 schreef needakill het volgende:
En Panama ontweken, puur omdat ik die club gewoon ruk vind
Prydz - ZiggoDome ook geweest ja :-)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan mensen nog naar een ADE-feestje komende week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan FFS niet op Billy Gillies - Nostalgia stemmen omdat die eind 2021 uitkwam![]()
Classic stage is op vrijdag, volgens mij de hele show is dan classic. Gelukkig voor beide dagen kaartenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrij nette line-up als je weet dat het redelijk laat is aangekondigd. Maar wel jammer dat er geen classic stage en psy stage is. En die namen van vrijdagergens jammer dat ik alleen een zaterdagticket heb.
Ik kijk er ook naar uit. Al jaren. Moet toch wel een topfeest worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga voor het eerst naar ASOT en dan op vrijdag. Ik kijk er zo naar uit
Ik ga lekker naar Nifra en Factor B tussendoor. Beide nog nooit live gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef LuNaTiC het volgende:
We hadden ons hier verheugd op Nifra, draait ze alleen op vrijdag...
Hoe bedoel je ‘tussendoor’?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Nifra en Factor B tussendoor. Beide nog nooit live gezien.
Tussendoor de set van Arminquote:
Wij maken er altijd een wedstrijd van om op ASOT altijd Armin te skippenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tussendoor de set van Armin
Ooohja keek heel even scheef.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tussendoor de set van Armin
Ja, bij mij zijn Nifra, Allen Watts en Factor B echt 3 favs, staan ze allemaal op vrijdag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef LuNaTiC het volgende:
We hadden ons hier verheugd op Nifra, draait ze alleen op vrijdag...
Haha deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"haringen-in-een-ton-scenario" te voorkomen.![]()
Origineel blijft toch echtquote:
Klinkt stevig genoeg, maar stiekem vind ik deze remix best matigquote:
Full Armin hier, niet teleurgesteld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
Eerste keer ASOT en dit wordt niet mijn laatste keer dat weet ik zeker
Heerlijk set met classics van Armin. Tussendoor nog naast Factor B gegaan. En dan afgesloten met Allen Watts, dat was echt heerlijk keihard beuken
15 euro voor een liter 'bier'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Full Armin hier, niet teleurgesteld.
2 liter Heineken Silver op. 30 euro. 80 ticket, 15 locker, 20 trein, 40 uiteten.
185 euro, tikt wel aan altijd.
Nou nou, strijderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
https://globaldjmix.com/l(...)ch-2023-download-mp3
https://www.1001tracklist(...)-festival/index.html
Hier de downloads voor de sets & tracklists. Hele avond bij Armin blijven hangen, was wel top hoor![]()
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer
De YouTube stream was vanochtend ineens verdwenen. Zat halverwege Ruben's warm-upquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
Hier de downloads voor de sets & tracklists. Hele avond bij Armin blijven hangen, was wel top hoor![]()
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer(voordeel is dan wel weer dat ik me niet meer druk hoef te maken om de belachelijke prijzen van de catering).
Nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou nou, strijderVeel plezier ook vanavond! (maandag vrij geregeld zeker
)
Will Atkinson is een held, snijder interesseert me geen zak.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer(voordeel is dan wel weer dat ik me niet meer druk hoef te maken om de belachelijke prijzen van de catering).
Kom op deze blijft toch goud manquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Will Atkinson is een held, snijder interesseert me geen zak.
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zettenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zetten![]()
![]()
quote:What do you do when your washing machine fucks you over? When it looks back at you and laughs in your face as you try and squeeze your torso into a jumper that used to fit you before it was washed. When your black jeans come out light grey and your socks reduce down to the size of a walnut there’s only one solution. Drag the fucker out, drive it out into the middle of the woods and go to town on the cunt with tracked vehicles, diggers, hammers, saws and eventually dynamite. Who’s laughing now you pathetic pile of piss?!? You wanted more lunacy... you got it. You wanted shards of metal passing your face at 500 miles per hour - you got it. You wanted heavy machinery being operated by people who have no idea how to operate that machinery - we got you fam.
Welcome to the Zoo, reptile enclosure’s that way.
Sowieso asot900.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zetten![]()
![]()
Ruben de Ronde, Roger Shah en Cosmic Gate waren dik in orde. Andrew Rayel altijd vol energie, maar je moet houden van zijn manier van mixen. Veel achter elkaar. Ben Gold was matig, de zaal ging ook niet echt mee had ik het idee. Die heeft wel eens betere avonden gehad. Stukje Giuseppe gezien en toen naar Craig Connelly, dat was een prima set alhoewel die afgelopen zomer een betere set draaide in Venlo.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef Tlaloc het volgende:
Welke sets waren nog wat van het weekend? Heb Roger Shah, JvD, Siskin, Richard Durand en de tweede set van Armin gepakt, allemaal dikke prima
Ja, veel lopen, ach.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:03 schreef needakill het volgende:
De vrijdag van ASOT voelde mij als een ouderwetse ASOT. Gewoon goede trance op Main en op de andere stage beukers. Factor B daar was geweldig en Armin op main voelde voor mij zoals vroeger. Alleen de flow van zijn set was merk waardig.
Zaterdag meerendeel in de Secret Stage gestaan en man wat een dikke set van Ferry. Half uurtje System F classics draaien. Armin was beter dan wat ik hoorde op de Sphere stage (Kan ook aan het geluid liggen) en Factor B met een heerlijke set. Daar ook nog Ruben de Ronde, Nifra, Pretty Pink, David Forbes en klein stukje van Bryan Kearney gepakt. W&W gemist want was even bij Giuseppe aan het kijken.
Vervolgens naar Matt Fax en dat was even bijkomen. Heerlijke progressive trance om vervolgens te knallen bij Bryan Kearney.
Pro's:
De productie. Altijd voldoende WC's en geluid op Main was goed.
Con's:
Dat "One-Way" systeem in de jaarbeurs. Kansloze bende en zeker als het wat rustiger is.
Het "Bier". Heineken Silver is gewoon 3 keer niks en er is ook niet echt een alternatief.
Willie gaat zeker lekker. Hoe heette die 138 stage dit jaar dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tering, lekker nachtje was dat.![]()
Laura van Dam goed prog setje, tenminste het eerste deel, want daarna naar JvD gegaan, paar lekkere classics, verder genieten bij Xijaro & Pitch (sfeertje vooraan), Giuseppe met fantastische bangers, AvB in de 138 altijd goed, maar het was echt cringe om te zien hoe de halve hal daarna weer leegloopt
terwijl je weet dat Will Atkinson daarna het dak er bijna af knalt, set van de nacht voor mij.
![]()
Alleen die prijzenmaar oke, daar had ik me al op ingesteld vooraf, want als je al eerder na covid in de Ziggy en Afas bent geweest bij andere events dan weet je dat het hier ook duur wordt.
Was niet echt een speciale 138 stage, maar cube en later sphere draaiden lekkere beukers.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Willie gaat zeker lekker. Hoe heette die 138 stage dit jaar dan?
Blijft goed.quote:
Toppertje!quote:
En dan moet je ook maar bij neerleggen dat je betaald voor de toiletten...quote:Op zondag 11 juni 2023 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luminosity is bijna en ik zat even te kijken voor donderdagtickets, maar je betaalt wel erg veel servicefee.
Sowieso 5 per ticket wat al in het bedrag verwerkt zit, maar bij afrekenen nog eens 14 euro
13-23 uur?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://transmissionfesti(...)sion-nederland-2023/
NICE!!![]()
Oh ja, en als er Lumi gangers zijn voor komende dagen: have fun.![]()
dat is heel fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13-23 uur?
Dat is al een dik pluspunt
Ahoy Rotterdam dus. Net even iets verder voor mij dan Utrecht, maar aan de andere kant mogen wij niet klagen denk ik als Nederlandersquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ASOT stopt in de Jaarbeurs. Nieuwe locatie wordt vanavond bekend gemaakt. Ben benieuwd.
Ik kan met de fiets naar Ahoy.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Jammer, kon altijd met de fiets naar de Jaarbeurs.
Blijkbaar één hele grote stage, overig stuk kleiner?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
Nooit geweest daar, is het een beetje wat?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ahoy Rotterdam dus. Net even iets verder voor mij dan Utrecht, maar aan de andere kant mogen wij niet klagen denk ik als Nederlanders
Nooit geweest daar, is het een beetje wat?
als ze de Ahoy Arena erbij hebben dan zijn er twee grote zalen want Hal 1 is ook enorm. Daar waren vroeger de Armin Only's volgens mij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijkbaar één hele grote stage, overig stuk kleiner?
Ik zou volgend jaar richting praag, maar nu ze naar Nederland komen staat deze al op lijst met mijn vriendinquote:Op maandag 19 juni 2023 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://transmissionfesti(...)sion-nederland-2023/
NICE!!![]()
Oh ja, en als er Lumi gangers zijn voor komende dagen: have fun.![]()
Grappig, beetje een dance / trance mix.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die dag draaide Ferry Corsten een legendarische set op het hoofdpodium, speciaal voor mij en mijn vrienden.
Er is een rustig stuk op 26 minuten dat ik mij nog heel goed kan herinneren. Maar daarvoor zit een kneiter van een hit (Rank1 - Such is life) die ik mij totaal niet kan herinneren.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig, beetje een dance / trance mix.
Oldschool rave trance.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig, beetje een dance / trance mix.
De 2 hebben deze ook gedraaid op Transmission, wat een heerlijke track is datquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van Luminosity, een-na-laatste nr van hun set:
Dat was een mashup met Oceanlab - Miraclequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Van Luminosity, een-na-laatste nr van hun set:
dit ziet er heel interessant uitquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Line-up van Transmission Netherlands begint a vorm te krijgen:
Marlo
XiJaro & Pitch
Markus Schulz
Above & Beyond
Giuseppe Ottaviani
Vandaag hebben ze al 3 DJ's bekend gemaakt, gaat lekker rap zo
Ik juichte wel een beetje toen ik hem voor het eerst hoorde. Trance!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Wel verrast van deze remix van Hardwell. Ook het origineel heeft me verrast dat het een lekkere trance vibe heeft
Dat is het zeker, inmiddels is ook Christina Novelli eraan toegevoegd en moet zeggen dat ze zeker niet verkeerd is!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit ziet er heel interessant uit
quote:We will announce one more headliner! But due to contractual reasons, it cannot be announced prior to AMF.
Armin of Veni Vici, die staan op AMFquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op 1 DJ na is de line-up online gezet:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie dat zal zijn.
Klopt, de rest van de line-up van AMF past niet in het rijtje thuis bij transmission, dus zal het 1 van deze 2 wordenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Armin of Veni Vici, die staan op AMF
Het is Vini Vici geworden, normaal sta ik wel te springen maar afgelopen tijd is het wel wat minder geworden. Hopelijk herpakt hij zich met deze nieuwe show van transmissionquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Armin of Veni Vici, die staan op AMF
Ik heb een kaartje gekocht dus het moet wel goed zijn nou.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is Vini Vici geworden, normaal sta ik wel te springen maar afgelopen tijd is het wel wat minder geworden. Hopelijk herpakt hij zich met deze nieuwe show van transmission![]()
Ik wilde volgend jaar met mijn vriendin naar praag toe om dit mee te maken, maar toen ik zag dat het hier in Nederland kwam was ik snel klaar met mijn beslissingquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje gekocht dus het moet wel goed zijn nou.
Mijn laatste feesten waren Drum 'n Bass feesten, maar over het algemeen is het alleen maar beter geworden, geloof ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wilde volgend jaar met mijn vriendin naar praag toe om dit mee te maken, maar toen ik zag dat het hier in Nederland kwam was ik snel klaar met mijn beslissingben heel benieuwd gezien dit mijn eerste feest in jaren is
Mijn laatste was trance energy 16-2-2002 in Thialfquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn laatste feesten waren Drum 'n Bass feesten, maar over het algemeen is het alleen maar beter geworden, geloof ik.
Ik heb juist gehoord dat die ouwe rave-trance weer terug komt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn laatste was trance energy 16-2-2002 in Thialfdus dat is dik 21.5 jaar geleden
![]()
Qua verlichting zal die trance energy van die tijd niks meer voorstellenqua muziek zal dat nooit kunnen overtreffen, die echte trance van toen
Oooh die laat ik zeker thuis en me lekker inleven in het echte werk van nu natuurlijk, tegenwoordig kan heel veel, maar ben vooral benieuwd hoe ze de show gaan aanpakkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat die ouwe rave-trance weer terug komt.
Maar het helpt vast als je nostalgische gevoelens thuis laat en met frisse blik en open mind lekker gaat dansen. Dancing is healing, love is the answer.
Wat een probleem stream was dat zeg, geluid die 5/6 seconden achter liep, lag, en een cameraman die mogelijk de mic nog aab had waardoor je af en toe een echo van de bas kreeg, en dit gebeurd vaker. Waarom ze dat doen geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Livestream Transmission Polen:
https://www.twitch.tv/uni(...)_l__ZzWeZAOk-0Kw5dZM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie feestgangers weten vast wel wat er qua drinken te halen valt op festivals, over 2 weken peer ik em naar gelredome maar gezien het heeeeel lang geleden is wil ik weten wat het drink aanbod is![]()
Als iemand een overzicht heeft graag
Dank! 9/10 producten mag ik helaas niet hebben dus zal het bij water blijven dusquote:Op zondag 19 november 2023 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Zin in Transmission zaterdag
Kan ik eindelijk ook Above & Beyond eens afvinken van mijn bucketlist. Verder kijk ik uit naar Super8 & Tab, Veni Vici, Guisseppe altijd goed, net als Markus Schulz.
Wat oude Transmission sfeerbeelden zitten kijken, hopen dat ze er weer net zo'n toffe lasershow van maken.
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.
Nog paar dagen en dan lekker knallen
Klopt, vini vici is meer plaatjes draaien en wat mixen laten horen, beetje doorheen schreeuwen en dat is het wel.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.
Marlo vonden we bij ASOT beetje tegenvallen, en we moeten nog met het OV terug naar Utrecht. Dus als het toch wat tegenvalt, kunnen we altijd nog wat eerder weg als het moet zonder hte gevoel te krijgen dat we al teveel missen
Grappig is dat ze met Techmission al een technovariant hebben. Net als Hardmission trouwens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)d-en-licht~a602117d/
Volgens AD is het een technofeest
Hahaha, mooi verhaal. Trance wereldje is klein, zo lijkt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Prima feestje gehad zaterdag
Nog een leuke anekdote;
[verhaal]
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.quote:Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels door de vele nieuwe nummers staat de liveset van Giuseppe Ottaviani online![]()
Alle livesets zijn nu ook te beluisteren via soundcloud dus zonder video daar moeten we nog even op wachten![]()
Alleen is de vraag: Waar is de A&B set? Dit is nog een beetje apart waarom die niet wordt vrijgegeven en ik ben niet de enige die dit afvraagt.
Hmm nu je het zo zegt zou dit inderdaad kunnen zijn, afwachten maarquote:Op maandag 11 december 2023 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.
Aardige gozer is dat heh? Hij doet het goed met Michael momenteel als ik de verhalen voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Prima feestje gehad zaterdag
*Misja expres verkeerd gespeld omdat ik het zo in mn hoofd spelde en daardoor nog minder de connectie legde, ook al had ik niet echt een gezicht bij de naam
Ja man, heel chill! totaal geen air of kapsones. En hij gaat zeker lekker, tune of the week bij ASOT. Zie zijn/hun remixes ook vaker voorbijkomen bij allerlei setjes. Volgend jaar staat ie ook op de zaterdag bij ASOT.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Aardige gozer is dat heh? Hij doet het goed met Michael momenteel als ik de verhalen voorbij zie komen.
Vuurwerk als afsluiter vorig jaar wel, dit jaar eindshow niet gezien maar denk van wel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk (eindelijk) eens een dagje Luminosity doen komend jaar. Op de zondag, want ISOS stage en Roger Shah.
Sluiten ze af met vuurwerk? Kan je een beetje parkeren daar? Hoe is het OV?
Vet hoor!!quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:13 schreef Hexagon het volgende:
Voor de liefhebber van prehistorische trance
Ik heb deze week deze gekocht
[ afbeelding ]
Limited 1000 exemplaren. Ik heb nummer 649.
Een heruitgave van Tripomatic Fairytales van Jam & Spoon wegens het 30 jarig bestaan. Daarop Tripomatic Fairytales 2001 en 2002. En ook Tripomatic Fairytales 3003 en een extra cd met remixes. En dat samen met een prachtig dik boek met wat geschiedenis en het artwork.
Moet wel zeggen dat Tripomatic Fairytales 3003 erbij stoppen een vreemde keuze vind. Komt uit een heel ander tijdperk. Beter hadden ze een schijfje kunnen nemen met tracks en belangrijke remixes uit die tijd die niet op het album staan zoals Follow Me, The Tribe, Angel en Age of Love. Zo heb je met dit pakket ook 6 remixes van Follow Me, maar niet het origineel.
Maar dat boek is echt schitterend. Al het artwork rondom de groep bij elkaar. Echt prachtige platen zijn dat. De 120 euro waard.
Klinkt interessant om naar toe te gaan, hoe zijn de chill area’s daar? Mijn kameraad die ok interesse heeft heeft een operatie gepland staan paar weken voor dit. Dus de hele dag staan zal ook niet tof zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk (eindelijk) eens een dagje Luminosity doen komend jaar. Op de zondag, want ISOS stage en Roger Shah.
Sluiten ze af met vuurwerk? Kan je een beetje parkeren daar? Hoe is het OV?
Ik heb dezequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:13 schreef Hexagon het volgende:
Voor de liefhebber van prehistorische trance
Ik heb deze week deze gekocht
[ afbeelding ]
Limited 1000 exemplaren. Ik heb nummer 649.
Een heruitgave van Tripomatic Fairytales van Jam & Spoon wegens het 30 jarig bestaan. Daarop Tripomatic Fairytales 2001 en 2002. En ook Tripomatic Fairytales 3003 en een extra cd met remixes. En dat samen met een prachtig dik boek met wat geschiedenis en het artwork.
Northern Lights!quote:
Heerlijk om even die oude tijden te herbelevenquote:
Hoort in het rijtje "Beste nummers" thuis met de beste nummers die zijn gemaaktquote:
Sta je daar beetje ongemakkelijk met je handjes te zwaaien omdat twee van de vier draaitquote:
Ik kijk niet naar de beelden, gewoon lekker opzetten en luisteren 😁 dit heb ik ook met feesten, beetje kijken maar voor de rest lekker luisteren zonder beeld.quote:Op woensdag 24 januari 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sta je daar beetje ongemakkelijk met je handjes te zwaaien omdat twee van de vier draait
Yesss, vroegahh ook een van mijn favoriete tracks, en anno nu verveelt-ie nog steeds niet.quote:
Ja ik ook hoor, maar ik was nieuwsgierig hoe ze dat doen met zijn vierenquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de beelden, gewoon lekker opzetten en luisteren 😁 dit heb ik ook met feesten, beetje kijken maar voor de rest lekker luisteren zonder beeld.
Hadden ze bij voorgaande edities ook met de Utrechtse trams kunnen doenquote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit was afgelopen maandag. Grappig bedacht.
Hmm kom je denk ik alleen bij festivals uit waar je één trance tent/stage hebt vrees ikquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand een trance festival dat wat knusser is dan iets als ASOT. En dan in de driehoek Utrecht Tilburg Eindhoven?
Ik mag met mn vriendin naar een punkrock festival dus mag zij ook een keer met mij mee.
We willen iets overdag. Zeg maar Luminosity achtig.
Eigenlijk was Luminosity aan de beurt maar dat weekend komt nu niet helemaal goed uit. Die pak ik volgend jaar wel waarbij ik ga proberen wel op tijd een huisje te boeken.
Summerlake ga ik jaarlijks heen en die van Beesd wist ik toevallig alquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Electronic Family was per-fect geweest. Ik ga eens naar je opties kijken. Thnx!
Waar zoek je eigenlijk? Partyflock kom ik niet helemaal mee uit.
Have Faith in Trance op 17 augustus in Breda? Is misschien wat buiten die "driehoek" maar niet zo ver van Tilburg uiteraard...quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand een trance festival dat wat knusser is dan iets als ASOT. En dan in de driehoek Utrecht Tilburg Eindhoven?
We willen iets overdag. Zeg maar Luminosity achtig.
Oh goeie. Praag wil ze ook heen! Breda ook goed te doen (ik woon in Den Bosch). Thnx.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Have Faith in Trance op 17 augustus in Breda? Is misschien wat buiten die "driehoek" maar niet zo ver van Tilburg uiteraard...
Of doe 's gek, boek met zijn tweeën een weekendje Praag (prijzen vallen reuze mee) en ga naar Transmission 15 juni. Dat is wel 's nachts maar zeker de moeite waard, vooral in combinatie met een stedentrip.Zelf ook plannen om weer 's te gaan dit jaar...
Ik ga vanavond en wil vooral Factor B en Superstrings doen. Kijken of ik het uithou tot de closing van Armin x Jorisquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog fokkers naar ASOT dit weekend?
Vroegah ging ik eigenlijk standaard op de zaterdag en dan lekker op het fietsje aangezien het in Utrecht altijd was.
Eigenlijk was ik van plan om over te slaan, maar ga toch met een groepje vanavond (eentje die de bob speelt, dat scheelt)
Vooral lekker chillen op Mees en Miss Monique... verder maar even kijken waar we allemaal even langsgaan.
Haha Rodenburg, kom je uit de buurt van Beesd?quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Hmm kom je denk ik alleen bij festivals uit waar je één trance tent/stage hebt vrees ik
17 februari is er Sfeer indoor in Culemborg. O.a. Misja Helsloot draait daar.
Dance on Trance, 8 mei in Beesd (ook oa met Misja Helsloot)
Maar goed dat is niet echt een festival, maar feestje in discotheel Rodenburg (sinds mn jeugd al niet meer geweest)
Haha ja niet zo vaak hoor, maar vanuit Nieuwegein zo af en toe met de bus die daarheen reedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:01 schreef Xantra het volgende:
[..]
Haha Rodenburg, kom je uit de buurt van Beesd?
Liep daar vroeger als 18jarige ook iedere week rond.
Sfeer indoor, ik reed daar toevallig langs, ouder publiek ook.
Hoe bedoel je geen echte classics? Heb wel heel erg genoten van Superstrings, was ook heel populair vergeleken met andere DJ's in deze areaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het wel weer tof. Ahoy is een mooi gebouw hiervoor al is de ligging en de bereikbaarheid wel minder dan Jaarbeurs.
Area 2 by far vetste stage.
Superstrings is geinig, maar spelen eigenlijk te weinig echte classics. Lijkt meer alsof ze gewoon oude CDs spelen...
Armin x Joris vond ik wat flauw.
Adiago.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
Laatste halfuur van superstrings niet bijgeweest overigens, welke classics heb ik moeten missen?
FFS. Verder nog?quote:
Set van Armin vrijdag vorig jaar inderdaad wat een mixquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
FFS. Verder nog?
Vindt de classics echt een heerlijke toevoeging, vorig jaar ook met de 6 uur Armin classic set
Zijn set met Joris Voorn is wat anders qua stijl dan zijn mainstage sets natuurlijk. Die van area 1 zijn gewoon zijn hitjes van de afgelopen tijd logischerwijs.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Totaal niks van ASOT meegekregen, buiten wat flitsen op socials. Had andere dingen te doen, plus ik trek 2 zo'n nachten écht niet meer (ouwe lul). Desondanks is Praag in juni (Transmission) geboekt.
Prima line-up.
Armin zelfs 5 sets op ASOT, wat waren de verschillen tussen deze sets? En welke setjes (buiten Armin) zijn het terugluisteren waard?
Sets van Factor B, Superstrings, Ferry en ReOrder waren erg fijnquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Totaal niks van ASOT meegekregen, buiten wat flitsen op socials. Had andere dingen te doen, plus ik trek 2 zo'n nachten écht niet meer (ouwe lul). Desondanks is Praag in juni (Transmission) geboekt.
Prima line-up.
Armin zelfs 5 sets op ASOT, wat waren de verschillen tussen deze sets? En welke setjes (buiten Armin) zijn het terugluisteren waard?
Heujj, nog een Miss Monique fanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Vooral lekker chillen op Mees en Miss Monique... verder maar even kijken waar we allemaal even langsgaan.
Er zijn al 2 dagen, moet prima kunnen om dat bij één van die dagen te doen toch?quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:22 schreef Tlaloc het volgende:
Mee eens wel dat het minder is dat het zo laat begint en om 6 uur sochtends eindigt. Waarom beginnen ze niet om 7 of 8 uur savonds en dan eindigen om 2 of 3 uur.
Ik word oud
Er stond een camera dus ik ga er wel van uit.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:05 schreef ludovico het volgende:
Ik zou die set van Will Atkinson wel willen zien, geen idee of die is opgenomen?
Oh daar zat ik al op te wachten. Thnx. Komt dan niet op het ASOT kanaal denk ik... Zijn er meer DJs die hun set op eigen kanaal hebben gegooid dat je weet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Wat had ik van deze set genoten zeg
Voor zover ik weetquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh daar zat ik al op te wachten. Thnx. Komt dan niet op het ASOT kanaal denk ik... Zijn er meer DJs die hun set op eigen kanaal hebben gegooid dat je weet?
Heb Carte Blanche op 1 gezet. Werd op ASOT ook weer gedraaid en wat blijft dat toch een fantastisch tijdloos nummer zegquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
We kunnen weer stemmen voor de ASOT Top X allertijden. Ben benieuwd of Shivers weer op 1 komt, verwacht stiekem dat die enorm gaat zakken.
Dat is toch wel echt bizar eigenlijk die AI. Met een paar drukken op de knop een compleet nummer maken.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:29 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Zou ook terecht zijn, want zeker niet het beste nummer ooit.
Ik zit trouwens effe met www.suno.ai te spelen en die is (niet verrassend natuurlijk) angstaanjagend goed in het maken van trance deuntjes
Is ook te laag, maar kan ook niet klagen, want had er zelf ook niet op gestemd....quote:Op donderdag 25 april 2024 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nu al klagen...
Southern Sun op 48
Veel te laag!
Ja, dit is genieten. Zou er bijna voetbal voor skippen. Dit kan ik gelukkig nog terugkijken morgen en overmorgen en volgende week en ...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:26 schreef Tlaloc het volgende:
Binary Finary 1998 ook veel te laag
Maar gvd wat is dit toch een mooie muziek he
Ah nee joh, nu is het live, heeft toch iets extra magischquote:Op donderdag 25 april 2024 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dit is genieten. Zou er bijna voetbal voor skippen. Dit kan ik gelukkig nog terugkijken morgen en overmorgen en volgende week en ...
Het potentiële kampioenschap can PSV ookquote:Op donderdag 25 april 2024 18:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ah nee joh, nu is het live, heeft toch iets extra magisch
Op 11, RAMsterdam op 1 dit keerquote:Op donderdag 25 april 2024 21:58 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Oh ik schakel nu pas in. Op welke positie staat Saltwater?
RAMsterdam zal bij niemand op 1 hebben gestaan maar bij veel wel in top 10. Beetje zoals Shivers vorige keer.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:14 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Thanks voor de link!
Had erger gekund.
Adagio for Strings vind ik beetje kitsch, had van mij lang niet zo hoog gehoeven.
RAMsterdam op 1 .... hmz....
Ja dat is ook wel mijn gedachte. Voor mij is het geen nummer 1 maar wel een top 10 track.quote:Op vrijdag 26 april 2024 04:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RAMsterdam zal bij niemand op 1 hebben gestaan maar bij veel wel in top 10. Beetje zoals Shivers vorige keer.
Denk ik dan he
https://www.1001tracklist(...)0-51-2024-04-20.htmlquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:16 schreef Xantra het volgende:
Is die hele top 1000 lijst nog ergens te vinden?
Vroeg me af hoe hoog m'n alltime favorite Yahel-Voyage stond?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:58 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Oh ik schakel nu pas in. Op welke positie staat Saltwater?
Daar grapte Armin zelfs over, dat ze de volgende keer shirts laten maken met de tekst "this should have been higher"quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.1001tracklist(...)0-51-2024-04-20.html
Wel andersom genoteerd, de eerste track (Nothing Else Matters) stond dus op 1000.
Veel te laag maar goed.
Vraag me af of ik wel zo oud ben.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:07 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
1176 alweer
Bij welke aflevering zijn jullie eigenlijk begonnen met ASOT volgen?
Ik rond 150 geloof ik.
Vanaf het begin, eerste feest waar ik bij was was 400.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:07 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
1176 alweer
Bij welke aflevering zijn jullie eigenlijk begonnen met ASOT volgen?
Ik rond 150 geloof ik.
vdk?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Verder weer een hoog vdk-gehalte daar in het oostblok
Die van Paul Denton is wel fijn, was helaas tegelijk met Aly & Filaquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://soundcloud.com/lu(...)-beach-festival-2024
Lumi sets op Soundcloud.
Het duurt ff voordat ik ze allemaal geluisterd heb merk ik. Ben nu bij Shugz, #15 van de 94quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Die van Paul Denton is wel fijn, was helaas tegelijk met Aly & Fila
Ja prima trackje idd.quote:
Gaan we regelen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Iemand anders mag 'm afsluiten en een nieuwe DJ kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |