abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211603317
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2023 09:49 schreef jackson het volgende:

[..]
Aardige gozer is dat heh? Hij doet het goed met Michael momenteel als ik de verhalen voorbij zie komen.
Ja man, heel chill! totaal geen air of kapsones. En hij gaat zeker lekker, tune of the week bij ASOT. Zie zijn/hun remixes ook vaker voorbijkomen bij allerlei setjes. Volgend jaar staat ie ook op de zaterdag bij ASOT.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 19 december 2023 @ 21:40:24 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211674567
Ik ga zeer waarschijnlijk (eindelijk) eens een dagje Luminosity doen komend jaar. Op de zondag, want ISOS stage en Roger Shah.

Sluiten ze af met vuurwerk? Kan je een beetje parkeren daar? Hoe is het OV?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 december 2023 @ 21:57:06 #203
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_211674802
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk (eindelijk) eens een dagje Luminosity doen komend jaar. Op de zondag, want ISOS stage en Roger Shah.

Vuurwerk als afsluiter vorig jaar wel, dit jaar eindshow niet gezien maar denk van wel.

Parkeren is prima te doen, iets langer dan een kwartiertje ofzo lopen naar de entree. Wel betaald maar goed voor niks gaat de zon op...
pi_211707561
Top 50 ASOT 2023:
50. Factor B & Arielle Maren - Connected (Lostly's Change of Season Remix)
49. HALIENE - Hollow (The Thrillseekers Remix)
48. Emma Hewitt x XiJaro & Pitch - Everlasting
47. Seven Lions and Above & Beyond feat. Opposite The Other - Over Now
46. anamē - Anywhere (Road Trippin')
45. XiJaro & Pitch with Adara - Invisible
44. Above & Beyond feat. Marty Longstaff - Chains (Maor Levi Remix)
43. Chicane feat. Moya Brennan - Saltwater (Ilan Bluestone Remix)
42. Above & Beyond - Angry JP8
41. Crowd+Ctrl & Ruben de Ronde & 88Birds - Oxygen
40. Andrew Rayel feat. AIDYL - Feels Like Home
39. Sandro Mireno - Morning Prayer
38. Armin van Buuren & Punctual feat. Alika - On & On
37. XiJaro & Pitch - Chasing Dreams
36. Estiva - Via Infinita
35. Sneijder x Cari - You Take My Breath Away
34. Giuseppe Ottaviani - Digital Symphony
33. Ferry Corsten - Yes Man
32. Ruben de Ronde & Diana Miro - Footprint (Ahmed Helmy Remix)
31. Eelke Kleijn - Transmission (Armin van Buuren Remix)
30. Miyuki feat. Tara Louise - Love Again Like That
29. Paul van Dyk - Beautiful Life (SHINE Ibiza Anthem 2023)
28. Giuseppe Ottaviani - Conscious Mind
27. Armin van Buuren - Computers Take Over The World (Maddix Remix)
26. Giuseppe Ottaviani and Alex Sonata & TheRio feat. Tishmal - Tears Of The Kingdom
25. Will Atkinson - Cosmic Heartbreak
24. Craig Connelly - Nathan's Song
23. Kiss The Night - Murzo
22. Giuseppe Ottaviani - To The Stars
21. Armin van Buuren - Lose This Feeling
20. Paul van Dyk & Ciaran McAuley - Someone Like You
19. HALIENE - Reach Across The Sky (Ben Gold Remix)
18. Craig Connelly & Christina Novelli - Black Hole (Giuseppe Ottaviani Remix)
17. Armin van Buuren feat. Vanessa Campagna - Vulnerable
16. Aly & Fila X Chapter 47 X Richard Bedford - Edge of Tomorrow
15. Bryan Kearney - Encanta
14. Above & Beyond - 500
13. Armin van Buuren & Cosmic Gate - REFLEXION (ASOT 2023 Anthem)
12. Aly & Fila with Emma Hewitt - You & I (Ciaran McAuley Remix)
11. Miss Monique & AVIRA feat. LUNA - Subterranean
10. Aly & Fila X Alex M.O.R.P.H. feat Cheryl Barnes - Eye Of The Storm
9. Armin van Buuren feat. Anne Gudrun - Love Is A Drug
8. Gareth Emery feat. Maria Lynn - Missing You (Ben Gold Remix)
7. Craig Connelly & HALIENE - Other Side Of The World
6. Giuseppe Ottaviani & Ilan Bluestone - Futuro
5. Hel:sløwed feat. Amber Revival - If You Only Knew
4. Armin van Buuren - Space Case
3. Bryan Kearney & Bo Bruce - Shine A Light
2. Ben Gold - Rest Of Our Lives (Paul Webster Remix)
1. Armin van Buuren, Ferry Corsten, Rank 1 & Ruben de Ronde - Destination (A State of Trance 2024 Anthem)
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 22 december 2023 @ 18:56:03 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211708176
Beetje suffe #1
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zaterdag 30 december 2023 @ 13:13:50 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211837472
Voor de liefhebber van prehistorische trance

Ik heb deze week deze gekocht

Limited 1000 exemplaren. Ik heb nummer 649.

Een heruitgave van Tripomatic Fairytales van Jam & Spoon wegens het 30 jarig bestaan. Daarop Tripomatic Fairytales 2001 en 2002. En ook Tripomatic Fairytales 3003 en een extra cd met remixes. En dat samen met een prachtig dik boek met wat geschiedenis en het artwork.

Moet wel zeggen dat Tripomatic Fairytales 3003 erbij stoppen een vreemde keuze vind. Komt uit een heel ander tijdperk. Beter hadden ze een schijfje kunnen nemen met tracks en belangrijke remixes uit die tijd die niet op het album staan zoals Follow Me, The Tribe, My First Fantastic FF en Age of Love. Zo heb je met dit pakket ook 6 remixes van Follow Me, maar niet het origineel.

Maar dat boek is echt schitterend. Al het artwork rondom de groep bij elkaar. Echt prachtige platen zijn dat. De 120 euro waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 30-12-2023 16:58:34 ]
  zaterdag 30 december 2023 @ 14:09:31 #207
105311 Xantra
Cinematographer
pi_211838670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:13 schreef Hexagon het volgende:

[ afbeelding ]

Een heruitgave van Tripomatic Fairytales van Jam & Spoon wegens het 30 jarig bestaan. Daarop Tripomatic Fairytales 2001 en 2002. En ook Tripomatic Fairytales 3003 en een extra cd met remixes. En dat samen met een prachtig dik boek met wat geschiedenis en het artwork.

Moet wel zeggen dat Tripomatic Fairytales 3003 erbij stoppen een vreemde keuze vind. Komt uit een heel ander tijdperk. Beter hadden ze een schijfje kunnen nemen met tracks en belangrijke remixes uit die tijd die niet op het album staan zoals Follow Me, The Tribe, Angel en Age of Love. Zo heb je met dit pakket ook 6 remixes van Follow Me, maar niet het origineel.

Maar dat boek is echt schitterend. Al het artwork rondom de groep bij elkaar. Echt prachtige platen zijn dat. De 120 euro waard.
Vet hoor!! O+
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zaterdag 30 december 2023 @ 15:56:46 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211840642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 14:09 schreef Xantra het volgende:

[..]
Vet hoor!! O+
Laat weten welk nummer jij hebt. :7
pi_211841122
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

Klinkt interessant om naar toe te gaan, hoe zijn de chill area’s daar? Mijn kameraad die ok interesse heeft heeft een operatie gepland staan paar weken voor dit. Dus de hele dag staan zal ook niet tof zijn.

Er is ook een Black Hole avond in Breda (Mezz). Met oa Richard Durand, Daniel Wanrooy, Fisherman, PARAFRAME. Daar ben ik sowieso bij. Die laatste ISOS mix van Daniel Wanrooy was best genieten.
  zaterdag 30 december 2023 @ 21:02:02 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_211847381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 13:13 schreef Hexagon het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb deze :@

Maar ik was er dan wel bij, in 2001. :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_211992903
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_212017111
pi_212142654
  dinsdag 23 januari 2024 @ 17:37:45 #214
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_212142853
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 januari 2024 @ 19:25:57 #215
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_212144033
quote:
Heerlijk om even die oude tijden te herbeleven O+
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Northern Lights! :D *O*
Hoort in het rijtje "Beste nummers" thuis met de beste nummers die zijn gemaakt *O*
pi_212147801
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_212148618
quote:
Sta je daar beetje ongemakkelijk met je handjes te zwaaien omdat twee van de vier draait
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 24 januari 2024 @ 09:49:20 #218
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_212150279
quote:
10s.gif Op woensdag 24 januari 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Sta je daar beetje ongemakkelijk met je handjes te zwaaien omdat twee van de vier draait
Ik kijk niet naar de beelden, gewoon lekker opzetten en luisteren 😁 dit heb ik ook met feesten, beetje kijken maar voor de rest lekker luisteren zonder beeld.
pi_212150809
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Northern Lights! :D *O*
Yesss, vroegahh ook een van mijn favoriete tracks, en anno nu verveelt-ie nog steeds niet. O+ _O_
pi_212153006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik kijk niet naar de beelden, gewoon lekker opzetten en luisteren 😁 dit heb ik ook met feesten, beetje kijken maar voor de rest lekker luisteren zonder beeld.
Ja ik ook hoor, maar ik was nieuwsgierig hoe ze dat doen met zijn vieren
Uw ADH vitamine Worst
  maandag 5 februari 2024 @ 14:13:39 #221
105311 Xantra
Cinematographer
pi_212306311
Zag in me platenkoffer dat ik behoorlijk veel platen van Three Drives on a Vinyl heb dus besloot er maar een soort van tribute mix van te maken. Zitten wel wat slordigheden in maar goed, het is vinyl en analoog.

Voor de geïnteresseerden:

https://soundcloud.com/ta(...)ibute-mix-vinyl-only
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_212347943
pi_212351836
quote:
Hadden ze bij voorgaande edities ook met de Utrechtse trams kunnen doen
Uw ADH vitamine Worst
  donderdag 8 februari 2024 @ 20:43:19 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212352024
Kent iemand een trance festival dat wat knusser is dan iets als ASOT. En dan in de driehoek Utrecht Tilburg Eindhoven?

Ik mag met mn vriendin naar een punkrock festival dus mag zij ook een keer met mij mee.

We willen iets overdag. Zeg maar Luminosity achtig.

Eigenlijk was Luminosity aan de beurt maar dat weekend komt nu niet helemaal goed uit. Die pak ik volgend jaar wel waarbij ik ga proberen wel op tijd een huisje te boeken.
pi_212352385
quote:
5s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand een trance festival dat wat knusser is dan iets als ASOT. En dan in de driehoek Utrecht Tilburg Eindhoven?

Ik mag met mn vriendin naar een punkrock festival dus mag zij ook een keer met mij mee.

Eigenlijk was Luminosity aan de beurt maar dat weekend komt nu niet helemaal goed uit. Die pak ik volgend jaar wel waarbij ik ga proberen wel op tijd een huisje te boeken.
Hmm kom je denk ik alleen bij festivals uit waar je één trance tent/stage hebt vrees ik

17 februari is er Sfeer indoor in Culemborg. O.a. Misja Helsloot draait daar.

In september heb je Summerlake in Woerden, waar ze ook altijd een goede (Luminosity) tent hebben. Ralphie B draaide er nog vorig jaar (was helaas op vakantie :( )

Echt eeuwig zonde dat ze met Electronic Family gekapt zijn…

Ander opties die ik nog gevonden heb:

Dance on Trance, 8 mei in Beesd (ook oa met Misja Helsloot)

Maar goed dat is niet echt een festival, maar feestje in discotheel Rodenburg (sinds mn jeugd al niet meer geweest :P )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 8 februari 2024 @ 21:07:17 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212352545
Ja Electronic Family was per-fect geweest. Ik ga eens naar je opties kijken. Thnx!

Waar zoek je eigenlijk? Partyflock kom ik niet helemaal mee uit.
pi_212353184
quote:
15s.gif Op donderdag 8 februari 2024 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja Electronic Family was per-fect geweest. Ik ga eens naar je opties kijken. Thnx!

Waar zoek je eigenlijk? Partyflock kom ik niet helemaal mee uit.
Summerlake ga ik jaarlijks heen en die van Beesd wist ik toevallig al :P

Verder is de app ‘Appic’ tegenwoordig the way to go.

Voor elk festival goede info, lineups, timetables, festival maps. En regelmatig win games, waar je gratis kaartjes mee kan winnen.

Daadwerkelijk ook al best vaak gelukt. Vaak festivals die of niet lekker uitverkopen (maarja dan krijgen ze het iig vol met n verkopen ze nog eens wat drank) of juist heel erg in het begin om (denk ik) alvast een eerste kritieke massa te krijgen…
pi_212361084
quote:
5s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

Have Faith in Trance op 17 augustus in Breda? Is misschien wat buiten die "driehoek" maar niet zo ver van Tilburg uiteraard...

Of doe 's gek, boek met zijn tweeën een weekendje Praag (prijzen vallen reuze mee) en ga naar Transmission 15 juni. Dat is wel 's nachts maar zeker de moeite waard, vooral in combinatie met een stedentrip. :Y Zelf ook plannen om weer 's te gaan dit jaar...
  vrijdag 9 februari 2024 @ 17:52:30 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212361431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Have Faith in Trance op 17 augustus in Breda? Is misschien wat buiten die "driehoek" maar niet zo ver van Tilburg uiteraard...

Of doe 's gek, boek met zijn tweeën een weekendje Praag (prijzen vallen reuze mee) en ga naar Transmission 15 juni. Dat is wel 's nachts maar zeker de moeite waard, vooral in combinatie met een stedentrip. :Y Zelf ook plannen om weer 's te gaan dit jaar...
Oh goeie. Praag wil ze ook heen! Breda ook goed te doen (ik woon in Den Bosch). Thnx.
pi_212553004
Nog fokkers naar ASOT dit weekend?

Vroegah ging ik eigenlijk standaard op de zaterdag en dan lekker op het fietsje aangezien het in Utrecht altijd was.

Eigenlijk was ik van plan om over te slaan, maar ga toch met een groepje vanavond (eentje die de bob speelt, dat scheelt :7 )

Vooral lekker chillen op Mees en Miss Monique... verder maar even kijken waar we allemaal even langsgaan.
  vrijdag 23 februari 2024 @ 15:41:05 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212553350
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 15:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog fokkers naar ASOT dit weekend?

Vroegah ging ik eigenlijk standaard op de zaterdag en dan lekker op het fietsje aangezien het in Utrecht altijd was.

Eigenlijk was ik van plan om over te slaan, maar ga toch met een groepje vanavond (eentje die de bob speelt, dat scheelt :7 )

Vooral lekker chillen op Mees en Miss Monique... verder maar even kijken waar we allemaal even langsgaan.
Ik ga vanavond en wil vooral Factor B en Superstrings doen. Kijken of ik het uithou tot de closing van Armin x Joris
  vrijdag 23 februari 2024 @ 16:01:44 #232
105311 Xantra
Cinematographer
pi_212553559
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2024 20:59 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Hmm kom je denk ik alleen bij festivals uit waar je één trance tent/stage hebt vrees ik

17 februari is er Sfeer indoor in Culemborg. O.a. Misja Helsloot draait daar.

Dance on Trance, 8 mei in Beesd (ook oa met Misja Helsloot)

Maar goed dat is niet echt een festival, maar feestje in discotheel Rodenburg (sinds mn jeugd al niet meer geweest :P )
Haha Rodenburg, kom je uit de buurt van Beesd?
Liep daar vroeger als 18jarige ook iedere week rond.

Sfeer indoor, ik reed daar toevallig langs, ouder publiek ook.
pi_212554088
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:01 schreef Xantra het volgende:

[..]
Haha Rodenburg, kom je uit de buurt van Beesd?
Liep daar vroeger als 18jarige ook iedere week rond.

Sfeer indoor, ik reed daar toevallig langs, ouder publiek ook.
Haha ja niet zo vaak hoor, maar vanuit Nieuwegein zo af en toe met de bus die daarheen reed 8-)
  zaterdag 24 februari 2024 @ 06:34:49 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_212560802
Ik vond het wel weer tof. Ahoy is een mooi gebouw hiervoor al is de ligging en de bereikbaarheid wel minder dan Jaarbeurs.

Area 2 by far vetste stage.

Superstrings is geinig, maar spelen eigenlijk te weinig echte classics. Lijkt meer alsof ze gewoon oude CDs spelen...

Armin x Joris vond ik wat flauw.
pi_212565144
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het wel weer tof. Ahoy is een mooi gebouw hiervoor al is de ligging en de bereikbaarheid wel minder dan Jaarbeurs.

Area 2 by far vetste stage.

Superstrings is geinig, maar spelen eigenlijk te weinig echte classics. Lijkt meer alsof ze gewoon oude CDs spelen...

Armin x Joris vond ik wat flauw.
Hoe bedoel je geen echte classics? Heb wel heel erg genoten van Superstrings, was ook heel populair vergeleken met andere DJ's in deze area
Uw ADH vitamine Worst
  zaterdag 24 februari 2024 @ 15:15:16 #236
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_212565674
Superstrings was heerlijk inderdaad, Alex MORPH ook fijne opening. Vanavond Helsloot en Solarstone, daarna maar verder zien.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 17:30:24 #237
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_212567843
Laatste halfuur van superstrings niet bijgeweest overigens, welke classics heb ik moeten missen?
pi_212567918
Will Atkinson, Superstrings, Colyn.

Armin geskipt!
pi_212567923
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:30 schreef Tlaloc het volgende:
Laatste halfuur van superstrings niet bijgeweest overigens, welke classics heb ik moeten missen?
Adiago.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 17:42:53 #240
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_212568031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Adiago.
FFS. Verder nog?

Vindt de classics echt een heerlijke toevoeging, vorig jaar ook met de 6 uur Armin classic set _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')