Ik ga lekker naar Nifra en Factor B tussendoor. Beide nog nooit live gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef LuNaTiC het volgende:
We hadden ons hier verheugd op Nifra, draait ze alleen op vrijdag...
Hoe bedoel je ‘tussendoor’?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Nifra en Factor B tussendoor. Beide nog nooit live gezien.
Tussendoor de set van Arminquote:
Wij maken er altijd een wedstrijd van om op ASOT altijd Armin te skippenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tussendoor de set van Armin
Ooohja keek heel even scheef.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tussendoor de set van Armin
Ja, bij mij zijn Nifra, Allen Watts en Factor B echt 3 favs, staan ze allemaal op vrijdag.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef LuNaTiC het volgende:
We hadden ons hier verheugd op Nifra, draait ze alleen op vrijdag...
Haha deze kende ik nog niet.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"haringen-in-een-ton-scenario" te voorkomen.![]()
Origineel blijft toch echtquote:
Klinkt stevig genoeg, maar stiekem vind ik deze remix best matigquote:
Full Armin hier, niet teleurgesteld.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 02:53 schreef hemarookworst het volgende:
Eerste keer ASOT en dit wordt niet mijn laatste keer dat weet ik zeker
Heerlijk set met classics van Armin. Tussendoor nog naast Factor B gegaan. En dan afgesloten met Allen Watts, dat was echt heerlijk keihard beuken
15 euro voor een liter 'bier'quote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Full Armin hier, niet teleurgesteld.
2 liter Heineken Silver op. 30 euro. 80 ticket, 15 locker, 20 trein, 40 uiteten.
185 euro, tikt wel aan altijd.
Nou nou, strijderquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
https://globaldjmix.com/l(...)ch-2023-download-mp3
https://www.1001tracklist(...)-festival/index.html
Hier de downloads voor de sets & tracklists. Hele avond bij Armin blijven hangen, was wel top hoor![]()
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer
De YouTube stream was vanochtend ineens verdwenen. Zat halverwege Ruben's warm-upquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
Hier de downloads voor de sets & tracklists. Hele avond bij Armin blijven hangen, was wel top hoor![]()
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer(voordeel is dan wel weer dat ik me niet meer druk hoef te maken om de belachelijke prijzen van de catering).
Nee dat nog net nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:23 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou nou, strijderVeel plezier ook vanavond! (maandag vrij geregeld zeker
)
Will Atkinson is een held, snijder interesseert me geen zak.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:20 schreef Tlaloc het volgende:
Vanavond maar vooral in cube denk ik, misschien nog Artbat en Siskin. Will Atkinson en Sneijder ga ik niet meer volhouden denk ik, ben helaas geen 20 meer(voordeel is dan wel weer dat ik me niet meer druk hoef te maken om de belachelijke prijzen van de catering).
Kom op deze blijft toch goud manquote:Op zaterdag 4 maart 2023 16:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Will Atkinson is een held, snijder interesseert me geen zak.
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zettenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zetten![]()
![]()
quote:What do you do when your washing machine fucks you over? When it looks back at you and laughs in your face as you try and squeeze your torso into a jumper that used to fit you before it was washed. When your black jeans come out light grey and your socks reduce down to the size of a walnut there’s only one solution. Drag the fucker out, drive it out into the middle of the woods and go to town on the cunt with tracked vehicles, diggers, hammers, saws and eventually dynamite. Who’s laughing now you pathetic pile of piss?!? You wanted more lunacy... you got it. You wanted shards of metal passing your face at 500 miles per hour - you got it. You wanted heavy machinery being operated by people who have no idea how to operate that machinery - we got you fam.
Welcome to the Zoo, reptile enclosure’s that way.
Sowieso asot900.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tjsa, dan kan je dit weer tegenover zetten![]()
![]()
Ruben de Ronde, Roger Shah en Cosmic Gate waren dik in orde. Andrew Rayel altijd vol energie, maar je moet houden van zijn manier van mixen. Veel achter elkaar. Ben Gold was matig, de zaal ging ook niet echt mee had ik het idee. Die heeft wel eens betere avonden gehad. Stukje Giuseppe gezien en toen naar Craig Connelly, dat was een prima set alhoewel die afgelopen zomer een betere set draaide in Venlo.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef Tlaloc het volgende:
Welke sets waren nog wat van het weekend? Heb Roger Shah, JvD, Siskin, Richard Durand en de tweede set van Armin gepakt, allemaal dikke prima
Ja, veel lopen, ach.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:03 schreef needakill het volgende:
De vrijdag van ASOT voelde mij als een ouderwetse ASOT. Gewoon goede trance op Main en op de andere stage beukers. Factor B daar was geweldig en Armin op main voelde voor mij zoals vroeger. Alleen de flow van zijn set was merk waardig.
Zaterdag meerendeel in de Secret Stage gestaan en man wat een dikke set van Ferry. Half uurtje System F classics draaien. Armin was beter dan wat ik hoorde op de Sphere stage (Kan ook aan het geluid liggen) en Factor B met een heerlijke set. Daar ook nog Ruben de Ronde, Nifra, Pretty Pink, David Forbes en klein stukje van Bryan Kearney gepakt. W&W gemist want was even bij Giuseppe aan het kijken.
Vervolgens naar Matt Fax en dat was even bijkomen. Heerlijke progressive trance om vervolgens te knallen bij Bryan Kearney.
Pro's:
De productie. Altijd voldoende WC's en geluid op Main was goed.
Con's:
Dat "One-Way" systeem in de jaarbeurs. Kansloze bende en zeker als het wat rustiger is.
Het "Bier". Heineken Silver is gewoon 3 keer niks en er is ook niet echt een alternatief.
Willie gaat zeker lekker. Hoe heette die 138 stage dit jaar dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Tering, lekker nachtje was dat.![]()
Laura van Dam goed prog setje, tenminste het eerste deel, want daarna naar JvD gegaan, paar lekkere classics, verder genieten bij Xijaro & Pitch (sfeertje vooraan), Giuseppe met fantastische bangers, AvB in de 138 altijd goed, maar het was echt cringe om te zien hoe de halve hal daarna weer leegloopt
terwijl je weet dat Will Atkinson daarna het dak er bijna af knalt, set van de nacht voor mij.
![]()
Alleen die prijzenmaar oke, daar had ik me al op ingesteld vooraf, want als je al eerder na covid in de Ziggy en Afas bent geweest bij andere events dan weet je dat het hier ook duur wordt.
Was niet echt een speciale 138 stage, maar cube en later sphere draaiden lekkere beukers.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Willie gaat zeker lekker. Hoe heette die 138 stage dit jaar dan?
Blijft goed.quote:
Toppertje!quote:
En dan moet je ook maar bij neerleggen dat je betaald voor de toiletten...quote:Op zondag 11 juni 2023 07:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luminosity is bijna en ik zat even te kijken voor donderdagtickets, maar je betaalt wel erg veel servicefee.
Sowieso 5 per ticket wat al in het bedrag verwerkt zit, maar bij afrekenen nog eens 14 euro
13-23 uur?quote:Op maandag 19 juni 2023 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://transmissionfesti(...)sion-nederland-2023/
NICE!!![]()
Oh ja, en als er Lumi gangers zijn voor komende dagen: have fun.![]()
dat is heel fijnquote:Op maandag 19 juni 2023 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13-23 uur?
Dat is al een dik pluspunt
Ahoy Rotterdam dus. Net even iets verder voor mij dan Utrecht, maar aan de andere kant mogen wij niet klagen denk ik als Nederlandersquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
ASOT stopt in de Jaarbeurs. Nieuwe locatie wordt vanavond bekend gemaakt. Ben benieuwd.
Ik kan met de fiets naar Ahoy.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Jammer, kon altijd met de fiets naar de Jaarbeurs.
Blijkbaar één hele grote stage, overig stuk kleiner?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
Nooit geweest daar, is het een beetje wat?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ahoy Rotterdam dus. Net even iets verder voor mij dan Utrecht, maar aan de andere kant mogen wij niet klagen denk ik als Nederlanders
Nooit geweest daar, is het een beetje wat?
als ze de Ahoy Arena erbij hebben dan zijn er twee grote zalen want Hal 1 is ook enorm. Daar waren vroeger de Armin Only's volgens mij.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blijkbaar één hele grote stage, overig stuk kleiner?
Ik zou volgend jaar richting praag, maar nu ze naar Nederland komen staat deze al op lijst met mijn vriendinquote:Op maandag 19 juni 2023 17:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://transmissionfesti(...)sion-nederland-2023/
NICE!!![]()
Oh ja, en als er Lumi gangers zijn voor komende dagen: have fun.![]()
Grappig, beetje een dance / trance mix.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die dag draaide Ferry Corsten een legendarische set op het hoofdpodium, speciaal voor mij en mijn vrienden.
Er is een rustig stuk op 26 minuten dat ik mij nog heel goed kan herinneren. Maar daarvoor zit een kneiter van een hit (Rank1 - Such is life) die ik mij totaal niet kan herinneren.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig, beetje een dance / trance mix.
Oldschool rave trance.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig, beetje een dance / trance mix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |