Radioshowsquote:Producer, DJ & Label Manager; Mike Shiver has been one of the most talked-about upcoming talents over the last years. Since breaking onto the scene in 2003 with one of the year's most exciting productions: 'Mike Shiver - Feelings (Lost Language)', Mike has worked with labels like Armada Music, Nebula Records, Euphonic Records, Lost Language and the list just goes on.
December 2003 saw Mike start his own label, Captured Music (www.capured,nu). The first release on Captured 'Sonicvibe & Mike Shiver - Lunation' received massive support from many of the world top DJ’s. Since the label launch of 'Captured Music', things have really taken off and Mike is currently DJ’ing throughout Europe & the states as well as spinning on various radio stations. Mike has also broadcast his own radio show entitled 'Captured Radio' on Digitally Imported (Di.Fm).
With excellent remix work from well known acts such as Solarstone, Ronski Speed (Sun Decade), Mike Koglin, Lost Witness, Alex M.O.R.P.H, Markus Schulz, Darude and Benno De Goeij (Rank 1), a long with keeping you constantly updated with own fresh productions. Mike has reserved himself a spot amongst the most promising of tomorrow's DJs.
En jij stiekem mijn topic sluiten zonder dat ik het weetquote:Op woensdag 8 november 2006 11:42 schreef DreamAway het volgende:
zomaar stiekem een nieuw topic openen zonder dat ik het weet! shame on you!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die shiver ziet er nog best leuk uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
it wasnt me!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
En jij stiekem mijn topic sluiten zonder dat ik het weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja echt wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef DreamAway het volgende:
[..]
it wasnt me!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Armin was gister bij Slam FM:
[afbeelding]
let even op de kaasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jarig?! Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Edit: Gefeliciteerd Veersesmurfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha staat wel goed bij hemquote:Op woensdag 8 november 2006 12:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja echt wel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ kaas!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: Gefeliciteerd Veersesmurfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
True! Met een zeer sterke U&K remix.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef star_gazer het volgende:
Miika Kuisma & mr A. - Honey
Wat een sexy plaat is dat zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan nog netquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Veersesmurf het volgende:
jeuj, bedankt allemaal mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop