Heb je nu corona of nie?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik word nu al drie keer deze ochtend gebeld door de GGD vanwege carona @:ggmm
Ik hoef die lui helemaal niet te spreken. Laat me gewoon met rust
Alle eer naar @tong80quote:Op woensdag 6 april 2022 12:26 schreef MC-M het volgende:
Sympathieke OP heb je gemaakt user @:maxi-mus, dat siert je!
Dit wist ik niet, erg mooi want ik vlieg overmorgen met KLM.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rendon-corona-regels
Hangt ervan af waar je heen vliegt etc dus ik zou hem voor de zekerheid meenemen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, erg mooi want ik vlieg overmorgen met KLM.
@Cocoquote:Op woensdag 6 april 2022 07:45 schreef Caland het volgende:
Boys
Uitslag coronatest
U bent getest op 05 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
Herstelbewijsje binnen![]()
Eensquote:Op woensdag 6 april 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind de nieuwe layout van mycroft ergerlijk.
Birmingham, en dat was ik sowieso wel van plan, maar laat hem liever de reis in mijn zak natuurlijk. Zeker als je er niet meer aan gewend bent is het echt vervelend om hem weer op te doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je heen vliegt etc dus ik zou hem voor de zekerheid meenemen.
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Birmingham, en dat was ik sowieso wel van plan, maar laat hem liever de reis in mijn zak natuurlijk. Zeker als je er niet meer aan gewend bent is het echt vervelend om hem weer op te doen.
Bedankt voor het compliment. Wist jij dat je ook positieve notes kunt geven?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
Prima OP en TT maxi-mus
Complimenten voor de positiviteit die jij aan FOK! bijdraagt.
Ik had juist rekening gehouden metquote:Op woensdag 6 april 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn gaat zo flippen omdat 'we' denken dat Bayern dik gaat winnen van Villareal. Mijn uitslag was bait maar @:mc-m gaat er nog dunnetjes overheen.
quote:
dit wil ik graag even recht zettenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Enkelband gescheurd doordat je de bal iets te ver voor je uit speelde?
[ afbeelding ]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doenquote:
Dreegquote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wil ik graag even recht zetten
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Leuk man, lekker potje ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doen
Ik ben ooit een keer aangepakt omdat ik bij Real Sociedad louter 'Sociedad' zei. Dus de kans op een oorveeg voor deze voorspelling is realistisch.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn gaat zo flippen omdat 'we' denken dat Bayern dik gaat winnen van Villareal. Mijn uitslag was bait maar @:mc-m gaat er nog dunnetjes overheen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
La Real óf Real Sociedad voluit.
Sociedad kan niet.
Gaaf man, veel plezier!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doen
Oriente had het helaas door na je mentsion.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer aangepakt omdat ik bij Real Sociedad louter 'Sociedad' zei. Dus de kans op een oorveeg voor deze voorspelling is realistisch.
[..]
quote:Dreeg, Nuremberg Dreck or Nuremberg Dreeg (German: Nürnberger Dreck, Nämbercher Dreeg or Dreeg) is a card game that is described as "a special Franconian form of Sixty-Six with the wonderful name of Nuremberg Dreck."[1] It is the most common variant of Sixty-Six in the Franconian region of Bavaria, Germany. It is a compendium game based on four variations of Sixty-Six and is usually played by four players, although three may also play.[2]
Nou, teamuitje zaterdagavond/nacht. Dit wordt een bloedbad.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij moet zondag vroeg aan het bier denk?
Neequote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Aiiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nou, teamuitje zaterdagavond/nacht. Dit wordt een bloedbad.
Met een beetje strakke planning kan je zelfs nog West Brom erbij doen, al is dat volgens mij geen heel bijzondere club en stadion.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dus ik hoop zaterdag nog een beetje in te houden ().
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:50 schreef MC-M het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Kijk aan. Dat soort dingen zijn altijd prima.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Ja dat soort dingen heb ik dan dus totaal geen zin in. Gewoon zuipen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.
Ja erna (ervoor zou niet handig zijn)quote:Op woensdag 6 april 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen heb ik dan dus totaal geen zin in. Gewoon zuipen.
WBA vond ik inderdaad niet erg interessant, dus die slaan we over. Vandaar dat ik extra moeite heb gedaan voor tickets voor Aston Villa, Birmingham City was eigenlijk de eerste keuze maar die spelen niet thuis (dit was het enige weekend die we nog samen konden dit seizoen).quote:Op woensdag 6 april 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje strakke planning kan je zelfs nog West Brom erbij doen, al is dat volgens mij geen heel bijzondere club en stadion.
Vond dat wel één van de tofste Britse stadions waar ik ben geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WBA vond ik inderdaad niet erg interessant, dus die slaan we over. Vandaar dat ik extra moeite heb gedaan voor tickets voor Aston Villa, Birmingham City was eigenlijk de eerste keuze maar die spelen niet thuis (dit was het enige weekend die we nog samen konden dit seizoen).
Sowieso al lange tijd terug dat ik met mijn pa een Britse wedstrijd heb gedaan (Ipswich 5 jaar terug), dus vind dit al mooi zo
Godverdommequote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit de nieuwe gimmick, @:maxi-mus ?
Opgeslagen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bewaar het ook voor het onontkoombare Ruud moet ontslagen worden topic.quote:
Dat zou ik wel erg jammer vinden, ik vind Ruud een aimabel mens.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bewaar het ook voor het onontkoombare Ruud moet ontslagen worden topic.
Hoelang zal het duren voordat ook Ruudje full Eindhovencalimero gaat?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik wel erg jammer vinden, ik vind Ruud een aimabel mens.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar Ruud lijkt mij wel iemand die iedereen de tyfus in gaat schelden.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat ook Ruudje full Eindhovencalimero gaat?
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
De visie van Roger Schmidt: 'Mix van Jürgen Klopp en Pep Guardiola'quote:Op woensdag 6 april 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]wat was die van Schmidt ook alweer, beetje van Klopp, beetje van Guardiola en beetje van hemzelf?
Die was wel een stuk leuker omdat die van PSV zelf af kwam.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]wat was die van Schmidt ook alweer, beetje van Klopp, beetje van Guardiola en beetje van hemzelf?
dreegquote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit kon ook alleen maar als een boemerang terugkomen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was wel een stuk leuker omdat die van PSV zelf af kwam.
[ twitter ]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die whatsappjes over Sywierd wel bijzonder vermakelijk, wat een zielig hoopje mens is dat toch ook.
daar had je die appjes toch niet voor hoeven lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.
Ik heb ook geen hoge pet op van basisschoolleraren.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.
Media Insidequote:Op woensdag 6 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sjonnie de Mol is een lul en cokegebruiker
Goh
linkquote:Op woensdag 6 april 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die whatsappjes over Sywierd wel bijzonder vermakelijk, wat een zielig hoopje mens is dat toch ook.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Media Inside
Zo 10 apr 22:54 - Seizoen 3 Afl. 2 - Media Inside
Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen ze de hoogte- en dieptepunten van de voorbije week door en bieden ze de kijker houvast bij de onophoudelijke stroom aan tweets, podcasts, print en televisie. De gasten zijn Rob Kemps en Johnny de Mol.
Ik luister wel eens dat podcastje maar ik vind uiteindelijk die Groenteman zo’n ontzettende debiel dat het vooral ergeren isquote:Op woensdag 6 april 2022 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Media Inside
Zo 10 apr 22:54 - Seizoen 3 Afl. 2 - Media Inside
Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen ze de hoogte- en dieptepunten van de voorbije week door en bieden ze de kijker houvast bij de onophoudelijke stroom aan tweets, podcasts, print en televisie. De gasten zijn Rob Kemps en Johnny de Mol.
Om deze reden ben ik er ook mee gestopt ja, ik ben ook bijna Marcelmoe.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister wel eens dat podcastje maar ik vind uiteindelijk die Groenteman zo’n ontzettende debiel dat het vooral ergeren is
Het merk, ik hou het maar bij zijn wekelijkse radio 1 optredens. Die zijn meestal wel aardig.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om deze reden ben ik er ook mee gestopt ja, ik ben ook bijna Marcelmoe.
Geile beerquote:Op woensdag 6 april 2022 15:45 schreef tong80 het volgende:
Net mee geknuffeld tijdens het wandelen......
[ afbeelding ]
Die drinkt veel wijn de laatste tijd.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:15 schreef tong80 het volgende:
Net VI gekeken. Gijp was ladderzat. Fles wijn in de uitzending.
snel fapje gemachtquote:Op woensdag 6 april 2022 15:45 schreef tong80 het volgende:
Net mee geknuffeld tijdens het wandelen......
[ afbeelding ]
Viel me ook al eerder op.quote:
Waarom mention je mij niet?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Grand Theft Auto V(2013)79.5action, crime, dramaMn/aShawn Fonteno, Ned Luke, Steven OggThree very different criminals team up for a series of heists and walk into some of the most thrilling experiences in the corrupt city of Los Santos@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review7
Dat is geen hoog cijfer!quote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Grand Theft Auto V(2013)79.5action, crime, dramaMn/aShawn Fonteno, Ned Luke, Steven OggThree very different criminals team up for a series of heists and walk into some of the most thrilling experiences in the corrupt city of Los Santos@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review7
Ik ben erg benieuwd naar je Red Dead Redemption 2 reviewquote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Heeft ze ook foto's waar geen 20 filters overheen gezet zijn?quote:
Je bent zelf oud.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:59 schreef Caland het volgende:
Beetje raar om oude games te gaan reviewen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je Red Dead Redemption 2 review
quote:
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is het? Al een beetje opgeknapt?
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ze ook foto's waar geen 20 filters overheen gezet zijn?
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.quote:
Succes met beter worden en met Feijenoord.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Ze is juist niet onzeker. In het echt is ze nog mooier.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Dankquote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met beter worden en met Feijenoord.
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!
Welke review geef jij corona?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een beetje koorts had zat ik op de basisschool, dus het is net iets erger dan een verkoudheidje wel.quote:
Zou Herm zijn airpods nog hebben na die knuffel?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Ja, dat is wel verstandig idd.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.
Star Wars ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Formule 1 auto's hebben trouwens ook airpods.
Nah, de boomers die ik morgen onderweg tegenkom mogen dan wel weer doodvallen.quote:
maar geen airpods proquote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Formule 1 auto's hebben trouwens ook airpods.
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou Herm zijn airpods nog hebben na die knuffel?
Relatie met shmoopy gehad.quote:
Misschien heb je te grote oren.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
Die JBL oortjes connecten trouwens al met je iphone als je ze aankijkt, met aipods had ik daar toch wel vrij regelmatig problemen mee. Graag een verklaring @:scrummie
Je moeder.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien heb je te grote oren.
Mijne werken per-fect (ik zet er een streepje tussen om te benadrukken dat ze echt perfect werken).
Was enkel een test.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je doet het eindelijk goed, maar toch is het niet zo grappig dat ik erom moet lachen.
Raar. Ik doe ze in mijn oren en dan werken ze. Nog nooit op de case hoeven drukken, wist ook niet dat dat kon. Had je de Pro of de normale?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Nee maar met die airpods moest ik toch wel eens op het midden van die case drukken om goed te connecten, misschien ook wel omdat ik ze toen vaker en op de laptop en op de iphone gebruikte.
Was nog die eerste generatie. Ben eigenlijk geen fan van helemaal in ear dus daarom nooit die pro's gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar. Ik doe ze in mijn oren en dan werken ze. Nog nooit op de case hoeven drukken, wist ook niet dat dat kon. Had je de Pro of de normale?
ik heb de pro en die connecten echt meteen met iphone, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
Die JBL oortjes connecten trouwens al met je iphone als je ze aankijkt, met aipods had ik daar toch wel vrij regelmatig problemen mee. Graag een verklaring @:scrummie
Ah oke. Ik heb wel die pro dus daar zal het verschil wel zitten.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog die eerste generatie. Ben eigenlijk geen fan van helemaal in ear dus daarom nooit die pro's gehaald.
quote:
Toen kwam de buurman langs vragen of ik corona had omdat die melder ging piepen.quote:
Ik heb die eerste generatie en ook echt nog nooit problemen ervaren. Een van mijn beste aankopen.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb wel die pro dus daar zal het verschil wel zitten.
Hier standaard verbinding met Macbook als ik ze in doe en als ik dan mijn iPhone pak vraagt de iPhone of ik wil switchen.
Misschien dat het wat minder goed switcht tussen een windows laptop en iphone.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb die eerste generatie en ook echt nog nooit problemen ervaren. Een van mijn beste aankopen.
@GGMM lijkt mij ook een sandalenman.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:GGMM lijkt mij wel iemand die dan direct in korte broek en mouwen loopt.
In Praag wordt het vanaf dinsdag tot en met donderdag ook uitstekend weer om met terrasmeubilair te gooien.quote:
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzoquote:Op woensdag 6 april 2022 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen hoog cijfer!
Ik gaf het een 8,5 denk ik.
Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzo
Erg vermakelijk meer niet
Dan ben je er wel heel snel doorheen gevlogen.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzo
Erg vermakelijk meer niet
Ik heb deze van de week voor 40,- bij iBood gehaald. Prima dingen voor dat geldquote:Op woensdag 6 april 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Nee maar met die airpods moest ik toch wel eens op het midden van die case drukken om goed te connecten, misschien ook wel omdat ik ze toen vaker en op de laptop en op de iphone gebruikte.
https://www.action.com/nl-nl/p/audiologic-bluetooth-oortelefoon/quote:Op woensdag 6 april 2022 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb deze van de week voor 40,- bij iBood gehaald. Prima dingen voor dat geld
https://www.bol.com/nl/nl(...)PcbBhEhoCrOsQAvD_BwE
Of alle dieren op de foto...quote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.
Ja dat heb ik dus wel gedaanquote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.
Eerst die cowboygamequote:Op woensdag 6 april 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je er wel heel snel doorheen gevlogen.
Nu Elden Ring?
Ja kan wel, maar vrij omslachtig: https://www.technewstoday(...)ayed-on-ps4-and-ps5/quote:Op woensdag 6 april 2022 17:11 schreef GGMM het volgende:
Kan ik niet ergens zien hoelang ik een bepaalde game gespeeld heb? @:scrummie
Bij Nintendo kan dat wel
Boomstammetje, aardappelen witlof ham/kaas.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje.
Dat ga ik niet allemaal zitten lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar vrij omslachtig: https://www.technewstoday(...)ayed-on-ps4-and-ps5/
Kabeljauw met courgette en kerstomaatjes uit de oven, met tagliatelle.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn vrouw is nog niet thuis, dus geen idee. (ik houd je op de hoogte)quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.quote:
Dan zal je nog even geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.
@:buitendam
Rechts bovenin op je profielfoto klikken, en dan naar 'profile', daarna naar games en dan zou je het overzicht moeten hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal zitten lezen
Toch bedankt
quote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kabeljauw met courgette en kerstomaatjes uit de oven, met tagliatelle.
Nee, daar staan alleen m'n trofeeënquote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rechts bovenin op je profielfoto klikken, en dan naar 'profile', daarna naar games en dan zou je het overzicht moeten hebben.
Oh nouja, dan weet ik het ook niet!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar staan alleen m'n trofeeën
Ik heb er 12
Jammer. Dan wacht ik ook nog even. Laat je het me weten zodra je begint?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal je nog even geduld moeten hebben
Wel lief van je
Ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nouja, dan weet ik het ook niet!
Ik 201 blijkbaar. Maar ik vind dat trofeeën gedoe een beetje (eigenlijk heel erg) onzin.
Uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2022 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Dan wacht ik ook nog even. Laat je het me weten zodra je begint?
Ik heb dat uren gespeeld gedoe wel gevonden inmiddels, het stond precies op de plek waar ik zei. Maar ik heb een PS5, dus misschien is dat het grote verschil (al staat op die website van niet!).quote:
Helaas staat het er bij mij nietquote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb dat uren gespeeld gedoe wel gevonden inmiddels, het stond precies op de plek waar ik zei. Maar ik heb een PS5, dus misschien is dat het grote verschil (al staat op die website van niet!).
ranzig varkenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:52 schreef Caland het volgende:
Rijst, kip, witte bonen in tomatensaus @:drizzt
Wow vind het plaatje wat erbij staat toch wel zeer aanstootgevend erotisch. Jammer dat je haar hoofd niet ziet. Op basis van haar lichaam zou ik er wel euro of 70 voor een uurtje voor over hebben. En sowieso een kale kano genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter geen herhalingsgevaar
Ja soms is het beter om niet bij een netwerk te zitten.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas staat het er bij mij niet
Maar misschien omdat ik niet aangemeld ben bij Playstation-Netwerk ofzo weet ik veel
Dat zal het vast zijn! Of je bent gewoon blind.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas staat het er bij mij niet
Maar misschien omdat ik niet aangemeld ben bij Playstation-Netwerk ofzo weet ik veel
Het staat er gewoon nietquote:Op woensdag 6 april 2022 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn! Of je bent gewoon blind.
Je krijgt een like omdat je meerdere keren hebt gekeken.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat er gewoon niet
De eerste keer dat ik keek niet, en de 2e keer toen je jezelf herhaalde en precies hetzelfde zei weer niet.
Lekker maat, op naar de 14.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie
13 trouwens, niet 12.
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.quote:
En het is lekker makkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.
wanneer is de laatste keer dat jij iets Aziatisch hebt gegeten?quote:
Vorige week chinees.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij iets Aziatisch hebt gegeten?
wel eerlijk beantwoorden
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar schoolquote:Op woensdag 6 april 2022 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Marcel van Roosmalen weinig dagen meer alleen met de kinderen wordt achtergelaten.
[ twitter ]
ben jij vanavond ook van de partij? Champions league op tvquote:Op woensdag 6 april 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar school
Ik vind het alleen maar kunnen bij een Engels ontbijtje.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.
quote:Op woensdag 6 april 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar school
Op de één of andere manier knap ik er altijd van op als ik een beetje zwak ben. Of ik heb die associatie omdat ik dat spul doorgaans inderdaad eet wanneer ik een smerig katertje heb op het eiland. Maar ook al zit het tussen je oren, werken doet het.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar kunnen bij een Engels ontbijtje.
Ik vind CL voetbal absoluut niet leuk om te kijken al speelt er een Nederlandse ploeg. Gedoe eromheen altijd alsof het echt wat is.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij vanavond ook van de partij? Champions league op tv
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind CL voetbal absoluut niet leuk om te kijken al speelt er een Nederlandse ploeg. Gedoe eromheen altijd alsof het echt wat is.
Als trouw kkd kijker is kwaliteit niet iets wat je nastreeft.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.
Waar speelt @GGMM nu op? GTA V en Elden Ring? Dacht dat ie alleen een switch had.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.
@:buitendam
Raar dat je dit niet gewoon aan mij vraagt, maar @Lange_Lans zal het je zo allemaal uitleggen.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar speelt @:GGMM nu op? GTA V en Elden Ring? Dacht dat ie alleen een switch had.
D’r staat toch een mention in :Squote:Op woensdag 6 april 2022 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je dit niet gewoon aan mij vraagt, maar @:lange_lans zal het je zo allemaal uitleggen.
Hoogtepunten filmpjes met commentaar heeft zijn charme nog wel maar zo'n hele aflevering vind ik ook echt pure prutquote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Mention uit First Dates topic.
*klikt weg*
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
*klikt weg*
Jammer, je zou geen spijt krijgen als je mijn reacties daar leestquote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
*klikt weg*
Valt me mee, leek me echt een programma voor jou eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoogtepunten filmpjes met commentaar heeft zijn charme nog wel maar zo'n hele aflevering vind ik ook echt pure prut
Klootzak, nu ga ik toch even kijken.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, je zou geen spijt krijgen als je mijn reacties daar leest
Hoezo???? Je bent zelf vrijgezel!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt me mee, leek me echt een programma voor jou eigenlijk.
Doel meer op je interesse voor walgelijke TV dingenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo???? Je bent zelf vrijgezel!
Dit heeft een serieuze insteek en neemt zichzelf serieus.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doel meer op je interesse voor walgelijke TV dingen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.
Ah, daar ligt je grens. Oke oke, ik excuseer mij voor deze verkeerde inschatting.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heeft een serieuze insteek en neemt zichzelf serieus.
Ik vergeef je en jazeker.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, daar ligt je grens. Oke oke, ik excuseer mij voor deze verkeerde inschatting.
Is dit hoe seks werkt waar ik weleens iets over gehoord heb?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat wetenschappelijke gifjes bekeken.
[ afbeelding ]
Alsof ik dat zou weten, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 6 april 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit hoe seks werkt waar ik weleens iets over gehoord heb?
Beestquote:Op donderdag 7 april 2022 07:27 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 292 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
🟨⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 88 5/6
⬛🟩⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Forumbeest 💪👊quote:Op donderdag 7 april 2022 08:57 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 292 3/6
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 88 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:39 schreef tong80 het volgende:
Zullen we deze TT houden tot en met het WK?
Opgezwollen?quote:
Easy win vanavond makker. Slavia most een half elftal.quote:
Ik hoop het, al zou het ook wel weer fijn zijn als het een klein beetje spannend blijft voor volgende weekquote:Op donderdag 7 april 2022 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Easy win vanavond makker. Slavia most een half elftal.
Hij is van huis uit negatief. Zeer vervelend.quote:
JAAAAAAAquote:Op donderdag 7 april 2022 09:49 schreef MC-M het volgende:
Positieve zelftest.
It's happening. @:caland
https://coronatest.nl/ meteen de site uit de lucht.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef MC-M het volgende:
Woordle 292 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 88 X/6
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨⬛
Tragisch.
Covid tast je hersenen aan.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Ontzettend amateuristisch dit.
Doe eens even wat beter je best joh.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:16 schreef MC-M het volgende:
Woordle 292 4/6
⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 88 X/6
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨🟨
🟨⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟨⬛
Tragisch.
Rosa legt het gewoon even uit, zonder haat of sneer.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:45 schreef MC-M het volgende:
Oei, @:Rosa_Molenaar heeft GGMM te pakken.
En PSV?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Easy win vanavond makker. Slavia most een half elftal.
Die tweet van Haga Huisje doet me denken aan de stekker van Sap.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:45 schreef MC-M het volgende:
Oei, @:Rosa_Molenaar heeft GGMM te pakken.
Die hele provincie Brabant trekt me totaal niet. Altijd zo gênant hoe die mensen praten.quote:
Ik ben het volledig eens met deze post.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van het feit dat Slot overal genoemd wordt als mogelijke opvolger.
Flikker op met die gast zeg wat heeft die nou bereikt
Eens. Ik word sowieso wel moe dat mensen alle scheten van die man inmiddels als heerlijk beschouwen. Hij staat 3e met Feyenoord (3 punten voor op Twente) en in de kwartfinale van de Jut en Joel liek, het is wat.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van het feit dat Slot overal genoemd wordt als mogelijke opvolger.
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Ja en die opvolger van hem bij AZ doet het beter met mindere spelersquote:Op donderdag 7 april 2022 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Ik word sowieso wel moe dat mensen alle scheten van die man inmiddels als heerlijk beschouwen. Hij staat 3e met Feyenoord (3 punten voor op Twente) en in de kwartfinale van de Jut en Joel liek, het is wat.
Ik dacht altijd dat jullie een goede band hadden.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug. Ik vind @:Caland niet zo leuk namelijk.
Ik doel specifiek op zijn humor! @Caland is verder een aardige jongen.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie een goede band hadden.
Dit begint pijnlijk te worden voor Caland.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Als @:caland grapjes maakt moet ik altijd aan @:Poepz0r denken (of hoe heet die gast).
Nee, mag niet meer van FeyenoordTM.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ga je vanavond ook naar het stadion? @:scrummie
Dan verwacht ik je gezellig op FOK!.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:05 schreef Scrummie het volgende:
Maar even serieus; nee, ik ga al jaren niet meer.
GENOTquote:Op donderdag 7 april 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Als @:caland grapjes maakt moet ik altijd aan @:Poepz0r denken (of hoe heet die gast).
Nee, ik kijk elders. Misschien dat ik bij PSV wel mee kom posten.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je gezellig op FOK!.
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele provincie Brabant trekt me totaal niet. Altijd zo gênant hoe die mensen praten.
En ze spelen nooit aantrekkelijk voetbal, zoals bijvoorbeeld AJAX dat wel altijd doet.
Bij je pa?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk elders. Misschien dat ik bij PSV wel mee kom posten.
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ga je vanavond ook naar het stadion? @:scrummie
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk. Veel plezier ouwe reus. Ik heb er erg veel vertrouwen in trouwens.
De poepzor opmerking heeft er flink ingehakt merk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.
Dat is dan zijn verlies.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?quote:
Tel tot tien Tongquote:Op donderdag 7 april 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?
Hij heeft 6-0 voor Feyenoord voorspeld tegen Slavia Praag vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?
Mijn favoriete teek dit jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kroos, Modric, Benzema. Allemaal over de top dertigers
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......quote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Straks dat debatje met Huug maar even aanslingeren.
Ondanks dat je mij niks vraagt toch ingevuldquote:Op donderdag 7 april 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......
Leuk! Kees heeft al getekend bij Heerenveen trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......
Oja de welbekende ik ben Ajacied maar.... posts.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft 6-0 voor Feyenoord voorspeld tegen Slavia Praag vanavond.
Op zich is dat niet zo heel bijzonder, ware het niet dat hij nog eens Ajacied is.
Dat maakt het wel heel speciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |