Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.quote:
Succes met beter worden en met Feijenoord.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Ze is juist niet onzeker. In het echt is ze nog mooier.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Dankquote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met beter worden en met Feijenoord.
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!
Welke review geef jij corona?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een beetje koorts had zat ik op de basisschool, dus het is net iets erger dan een verkoudheidje wel.quote:
Zou Herm zijn airpods nog hebben na die knuffel?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Ja, dat is wel verstandig idd.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.
Star Wars ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Formule 1 auto's hebben trouwens ook airpods.
Nah, de boomers die ik morgen onderweg tegenkom mogen dan wel weer doodvallen.quote:
maar geen airpods proquote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Formule 1 auto's hebben trouwens ook airpods.
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou Herm zijn airpods nog hebben na die knuffel?
Relatie met shmoopy gehad.quote:
Misschien heb je te grote oren.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
Die JBL oortjes connecten trouwens al met je iphone als je ze aankijkt, met aipods had ik daar toch wel vrij regelmatig problemen mee. Graag een verklaring @:scrummie
Je moeder.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien heb je te grote oren.
Mijne werken per-fect (ik zet er een streepje tussen om te benadrukken dat ze echt perfect werken).
Was enkel een test.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je doet het eindelijk goed, maar toch is het niet zo grappig dat ik erom moet lachen.
Raar. Ik doe ze in mijn oren en dan werken ze. Nog nooit op de case hoeven drukken, wist ook niet dat dat kon. Had je de Pro of de normale?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Nee maar met die airpods moest ik toch wel eens op het midden van die case drukken om goed te connecten, misschien ook wel omdat ik ze toen vaker en op de laptop en op de iphone gebruikte.
Was nog die eerste generatie. Ben eigenlijk geen fan van helemaal in ear dus daarom nooit die pro's gehaald.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar. Ik doe ze in mijn oren en dan werken ze. Nog nooit op de case hoeven drukken, wist ook niet dat dat kon. Had je de Pro of de normale?
ik heb de pro en die connecten echt meteen met iphone, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:06 schreef Caland het volgende:
Die JBL oortjes connecten trouwens al met je iphone als je ze aankijkt, met aipods had ik daar toch wel vrij regelmatig problemen mee. Graag een verklaring @:scrummie
Ah oke. Ik heb wel die pro dus daar zal het verschil wel zitten.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog die eerste generatie. Ben eigenlijk geen fan van helemaal in ear dus daarom nooit die pro's gehaald.
quote:
Toen kwam de buurman langs vragen of ik corona had omdat die melder ging piepen.quote:
Ik heb die eerste generatie en ook echt nog nooit problemen ervaren. Een van mijn beste aankopen.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik heb wel die pro dus daar zal het verschil wel zitten.
Hier standaard verbinding met Macbook als ik ze in doe en als ik dan mijn iPhone pak vraagt de iPhone of ik wil switchen.
Misschien dat het wat minder goed switcht tussen een windows laptop en iphone.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb die eerste generatie en ook echt nog nooit problemen ervaren. Een van mijn beste aankopen.
@GGMM lijkt mij ook een sandalenman.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:GGMM lijkt mij wel iemand die dan direct in korte broek en mouwen loopt.
In Praag wordt het vanaf dinsdag tot en met donderdag ook uitstekend weer om met terrasmeubilair te gooien.quote:
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzoquote:Op woensdag 6 april 2022 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen hoog cijfer!
Ik gaf het een 8,5 denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |