Het merk, ik hou het maar bij zijn wekelijkse radio 1 optredens. Die zijn meestal wel aardig.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om deze reden ben ik er ook mee gestopt ja, ik ben ook bijna Marcelmoe.
Geile beerquote:Op woensdag 6 april 2022 15:45 schreef tong80 het volgende:
Net mee geknuffeld tijdens het wandelen......
[ afbeelding ]
Die drinkt veel wijn de laatste tijd.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:15 schreef tong80 het volgende:
Net VI gekeken. Gijp was ladderzat. Fles wijn in de uitzending.
snel fapje gemachtquote:Op woensdag 6 april 2022 15:45 schreef tong80 het volgende:
Net mee geknuffeld tijdens het wandelen......
[ afbeelding ]
Viel me ook al eerder op.quote:
Waarom mention je mij niet?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Grand Theft Auto V(2013)79.5action, crime, dramaMn/aShawn Fonteno, Ned Luke, Steven OggThree very different criminals team up for a series of heists and walk into some of the most thrilling experiences in the corrupt city of Los Santos@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review7
Dat is geen hoog cijfer!quote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Grand Theft Auto V(2013)79.5action, crime, dramaMn/aShawn Fonteno, Ned Luke, Steven OggThree very different criminals team up for a series of heists and walk into some of the most thrilling experiences in the corrupt city of Los Santos@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:maxi-mus @:lenny_leonard check review7
Ik ben erg benieuwd naar je Red Dead Redemption 2 reviewquote:Op woensdag 6 april 2022 15:51 schreef GGMM het volgende:
Heeft ze ook foto's waar geen 20 filters overheen gezet zijn?quote:
Je bent zelf oud.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:59 schreef Caland het volgende:
Beetje raar om oude games te gaan reviewen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:59 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar je Red Dead Redemption 2 review
quote:
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is het? Al een beetje opgeknapt?
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ze ook foto's waar geen 20 filters overheen gezet zijn?
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.quote:
Succes met beter worden en met Feijenoord.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen nog een beetje verkouden en zo nu en dan wat taai slijm aan het ophoesten, maar mag eigenlijk niet echt een naam hebben. Dat koortserige is weg in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat ik morgen gewoon in het Kuipie sta.
Ze is juist niet onzeker. In het echt is ze nog mooier.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Dankquote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met beter worden en met Feijenoord.
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi zo, dat feestje mag je niet missen!
Welke review geef jij corona?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een beetje koorts had zat ik op de basisschool, dus het is net iets erger dan een verkoudheidje wel.quote:
Zou Herm zijn airpods nog hebben na die knuffel?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier zit ook een filter overheen, Herm. Blijkbaar is ze nogal onzeker over zichzelf, en dat voor een vrij volwassen vrouw.
Ja, dat is wel verstandig idd.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank
[..]
Nee, al ga ik denk ik niet met mijn pa. Vergeef het mezelf niet echt als ik die ouwe straks aansteek.
Star Wars ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
Formule 1 auto's hebben trouwens ook airpods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |