oh klopt ja.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Maandag nooit post toch?
Volgens mij ben ik een van de weinige users in de SC die perfect op gewicht blijft zonder raar te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
-
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Anneloos het volgende:
En nu in het NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
goed gezien AnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind Klummie trouwens de beste VBL mod. Die laat tenminste veel toe.
Die nieuwe gast is veel te streng. Snapt niet hoe het gaat in de sc.
Sodemieter op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Wtf is dat voor trui danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh![]()
zo, daar loop je wel goed mee voor lul zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CreepehZonder wrijving geen glans
wow ik zie mijn huis op die truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Niemand report toch echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagen
Ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand report toch echt?
Dat TR meegepakt is nooit serieus.
Ik denk dat je hier echt voor jezelf spreekt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GGMM niet kennenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JC flikkert jou als eerste buiten als ie admin is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Tegen JanCees dan.
Hij doet maar gewoon normaal.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JC flikkert jou als eerste buiten als ie admin is.
Mijn quoten faalde. Maar zie het bij jullie ook. Fout van Fok?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Jij spoiled namelijk vaak dingen als mensen dat doen
Heb jij JoJo's Bizarre adventure gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kijk nu een japanse serie op Netflix Japan
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Alleen tegen mensen die ik niet mag.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Blij dat hij geen RDR heeftquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Had pizza gegeten met gorgonzolaquote:
Goed hoorquote:
Zuur.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goed hoor
De kleine was van het ritme gisterochtend en vanochtend
Dus zat om 5 uur al aan de ontbijttafel
Geniaal hoe je GGMM nu schaakmat zetquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
gvdquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Peaky Blinders.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Peaky Blinders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit? Zoek je een excuus waarom je je 06 aan haar hebt gegeven?
Daarom eet ik niet graag van die rare kazen. Eten waar schimmel op zit moet je als gezond mens wantrouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Had pizza gegeten met gorgonzola
Alleen die gorgonzola smaakte raar
Toen alles eruit en toen was ik weer het mannetje
Roland reageert ook al niet op mij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Roland mijn vraag niet beantwoordt.
Wat is er raar aan gorgonzolaquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom eet ik niet graag van die rare kazen. Eten waar schimmel op zit moet je als gezond mens wantrouwen.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]Dus dit is eigenlijk de echte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lijer ben je toch ook he!
De schimmel erop.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan gorgonzola
Is toch heerlijk
Dan moeten mensen ook maar niet in een spoiler kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk de echte spoiler.
Wat een lijer ben je toch ook he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
beter dan teenkaasquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik eet bijna wekelijks lekker schimmel kaasjes
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
BaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik altijd bang voorquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Coco. het volgende:
Nu gaat GGMM een spoiler plaatsen dat eigenlijk een plaatje is.
Nee, niet bij de hand, dan moet ik helemaal maken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Coco. het volgende:
Nu gaat GGMM een spoiler plaatsen dat eigenlijk een plaatje is.
Oh nu reageer je wel, zeker omdat het over GGMM gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar ben ik altijd bang voor
altijd 2 keer checken
Moet jij wetenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
is dat beter voor je weerstand?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef GGMM het volgende:
KayserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOG UIT
nee neequote:Op maandag 29 oktober 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij al met Haags kibbeling gegeten
De regel in de VBL-SC niet kennenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Beter stop je. Reageren doe je maar in kpd
Oh, ik ken die regel wel. Zonde dat jij er toen niet wasquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De regel in de VBL-SC niet kennen
Precies, zo heeft iedereen de tieten van JoJo gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De regel in de VBL-SC niet kennen
Toen ze nog normale tepels had.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Precies, zo heeft iedereen de tieten van JoJo gezien.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Precies, zo heeft iedereen de tieten van JoJo gezien.
Ik was er alleen met de tieten van Lot.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh, ik ken die regel wel. Zonde dat jij er toen niet was
Eens met insoquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die de melk drinken die daar uit komt
Wat een ransaap ben je dan
Niet GOMAD gaanquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn ook bevolkingsgroepen die hun expertise zoeken in stucen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zoalsquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn ook bevolkingsgroepen die hun expertise zoeken in stucen.
Heb je die missie al gedaan in RDR waar je langs een Pool moest die schulden hadquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn ook bevolkingsgroepen die hun expertise zoeken in stucen.
Waarom niet?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP?
Ik kreeg vandaag een kat aangeboden.
Vriendin wilde hem niet.
pics van katquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP?
Vriendin wilde hem niet.
Heb je weer niet genoeg aan haar poes?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP?
Vriendin wilde hem niet.
pics van de poesquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de OP?
Vriendin wilde hem niet.
Steek die kleuterhumor lekker in je reet ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan haar poes?
Mannen![]()
Want dat doet hij niet bij mij? Had hem ook kunnen quoten, maar ik ben niet savagequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inso aanpakken op een taalfout.
Log uit.
Volgens mij past daar wel e.e.a. in. Drizzt zou daar meer van weten.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek die kleuterhumor lekker in je reet ofzo
Dat zal best, ik kom niet in KPD.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij past daar wel e.e.a. in. Drizzt zou daar meer van weten.
Ze had niet per se iets tegen de kat. Maar het past niet in ons leven. Blijkbaar.quote:
Link naar de post waar hij jou aanpakt op een taalfout dan?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Want dat doet hij niet bij mij? Had hem ook kunnen quoten, maar ik ben niet savage
neequote:Op maandag 29 oktober 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij al met Haags kibbeling gegeten
Past niet ons leven?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze had niet perse iets tegen de kat. Maar het past niet in ons leven. Blijkbaar.
Geen bijzonder beest trouwens. Wit met een grijze kop.
Ik zou het liefst ooit voor zo'n Bengaalse gaan. Machtig mooi zijn die.
Sta je in kpd ja?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Beter stop je. Reageren doe je maar in kpd
Ik spaghettiquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook weer honger. Vanavond pizzaatje op.
Haal wat cashewnootjes ofzo (wel ongezouten)quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ook weer honger. Vanavond pizzaatje op.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal best, ik kom niet in KPD.
Sowieso komen daar enkel mensen met een stoornis.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link graag. Ik ga niet weer KPD doorzoeken.
De laatste keer dat ik dat deed kwam ik Drizzt tegen.
doe aubquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Te lui om te uploaden. Niet heel speciaal ook. Random kat.
Triggered, much?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek die kleuterhumor lekker in je reet ofzo
per se, debielquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze had niet perse iets tegen de kat. Maar het past niet in ons leven. Blijkbaar.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Past niet ons leven?Wat is dat voor reden.
Ik denk dat ze gewoon niet zoveel vertrouwen heeft in jullie relatie.
Ik ben ook viesmad natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Past niet ons leven?Wat is dat voor reden.
Ik denk dat ze gewoon niet zoveel vertrouwen heeft in jullie relatie.
Zijn op helaas. Denk avocadootje nog eten straks.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haal wat cashewnootjes ofzo (wel ongezouten)
vult wel
Nee, dat gaat hem ook niet lukken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ook viesmad natuurlijk.
Denk dat er over een paar jaar wel een komt. Al heeft ze niet echt iets met katten.
Heeft die van jou al nakomelingen?
Eet je dat gewoon solo?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn op helaas. Denk avocadootje nog eten straks.
True, maar ik weet dat jij hier voor leeft dus ik gun jou 20 min geluk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw stijl past gewoon meer in ONZ
Of KPD
Met beetje peper en zout en evt een cherrytomaatje.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eet je dat gewoon solo?
Op een broodje ofzo vind ik het nog wel oke
Beter gewoon iets fatsoenlijks in huis halen nog ffquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met beetje peper en zout en evt een cherrytomaatje.
broodje avocado?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eet je dat gewoon solo?
Op een broodje ofzo vind ik het nog wel oke
maine coonquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze had niet per se iets tegen de kat. Maar het past niet in ons leven. Blijkbaar.
Namen en rugnummers makker.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
Echt al die wijven die in KPD posten zijn lelijke gore dikke draken.
al stop je ze in je reet, het interesseert me niet zoveelquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik eet het op van die wasa achtige crackers
En dan reacties van al die pubers of lelijke nerdjes die erop geilenquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
rawrquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan reacties van al die pubers of lelijke nerdjes die erop geilen
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan reacties van al die pubers of lelijke nerdjes die erop geilen
Op mensen lelijk vinden in KPD en andere kijk-mij subfora staat een ban.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:09 schreef GGMM het volgende:
Een mening hebben is banbaarquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op mensen lelijk vinden in KPD en andere kijk-mij subfora staat een ban.
Echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
als je ze het in hun gezicht zegt jaquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kikiquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef Adames het volgende:
[..]
ik weet een leuke naam voor zo'n kat
tijgertje
Nee als je oprecht iemands foto lelijk vindt, mag je niet zeggen man man man wat een lelijke tieten.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ja als je daar gaat zitten trollen ja.
Maar dat doe ik niet.
Apart.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee als je oprecht iemands foto lelijk vindt, mag je niet zeggen man man man wat een lelijke tieten.
Vrouwenhumorquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je weer niet genoeg aan haar poes?
Mannen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
en je moet ze binnen opsluiten, anders worden ze gejat
maat van mij heeft 3 van die beestjes thuis. Heeft per stuk iets van 1100 euro er voor afgetikt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
paar duizend
en je moet ze binnen opsluiten, anders worden ze gejat
Hoezoquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:15 schreef skysherrif het volgende:
Honden en katten moet je lekker ophalen bij het asiel
Vechthonden die zijn altijd vieslelijk, gen afwijking.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
Honden zijn doorgaans voor tokkies.
eensquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Stelling :
Katten zijn voor mensen die vieslui zijn.
Heb fazantenpaté en een mooie bol jong brugge in huis. Of een sardientje. Ook niks mis mee.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter gewoon iets fatsoenlijks in huis halen nog ff
Ik ken hun stemgedrag verder niet.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
Stelling:
eensquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Stelling :
Zoals JIJ dat hebt gedaan, bedoel jequote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit? Zoek je een excuus waarom je je 06 aan haar hebt gegeven?
Ga weg.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zoals JIJ dat hebt gedaan, bedoel je
1. Kan mij verrotten?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1. Zodat die dieren niet lange tijd in een asiel zitten
2. Zodat je die fokkers niet steunt.
waar komen deze mensen toch vandaanquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Opdonderenquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oneensquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Stelling :
ga wegquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
hequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij bent niet welkom.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wasmachine en droger verhuisd.quote:
LOLquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wasmachine en droger verhuisd.
Mijn ouwe lui gaan verhuizen. Dus ik vond dat wel voldoende beweging voor vandaag. Morgen chest/triceps.
Jij dan?
quote:
hequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
waar komt deze gozer nou weer vandaan
Ja dan zou ik een weekje rust pakken als ik jou wasquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wasmachine en droger verhuisd.
Mijn ouwe lui gaan verhuizen. Dus ik vond dat wel voldoende beweging voor vandaag. Morgen chest/triceps.
Jij dan?
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dan zou ik een weekje rust pakken als ik jou was
Dit is een leukequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dan zou ik een weekje rust pakken als ik jou was
Ik heb chest/triceps gesloopt vandaag, alleen geen cardio dit keer
• Charlottequote:Op maandag 29 oktober 2018 20:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Kunnen al die sfeerverziekende nieuwen niet ff opdonderen
Of van het hilton af!!!
leef de bijbelquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Kunnen al die sfeerverziekende nieuwen niet ff opdonderen
Of van het hilton af!!!
wie?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Charlotte
• Anneloos
• Scrupeleus
• Skysherrif
OPDONDEREN
Waar heb je op gestemdquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:25 schreef onlogisch het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Onlogisch is mentaal zwak
ZO HALLO DANquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik miste de optie 'JANCEES IS SMERIG DIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
wanneerquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd of Caland weer komt posten?
Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
Ik wilde ook fysiek erbij zetten maar hij schijnt met 38kg dumbells biceps te trainen dus dat geloof ik maar
Ik ook van jou.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Charlotte
• Anneloos
• Scrupeleus
• Skysherrif
OPDONDEREN
TR meegepakt voor skysherrifquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Charlotte
• Anneloos
• Scrupeleus
• Skysherrif
OPDONDEREN
Forumbeest word je niet zomaar ouwe reusquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
38 biceps
Waar zie je me voor aan joh
Erg makkelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, mensen belachelijk maken om hun uiterlijk.
Zo triest zijn die nieuwelingen hierquote:Op maandag 29 oktober 2018 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk hoor, mensen belachelijk maken om hun uiterlijk.
Wat oppervlakkig van je om mensen uit te lachen om hoe ze eruitzien. Je zou bijna beginnen denken dat jij filters over je foto's zou plaatsen om beter uit te komen op beeld.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig van je om mensen uit te lachen om hoe ze eruitzien. Je zou bijna beginnen denken dat jij filters over je foto's zou plaatsen om beter uit te komen op beeld.
Succes er mee.quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas moet ik skippen ivm tentamen morgen, maar uit traditie heb ik wel even naar 7 gezapt
welk tentamen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 20:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helaas moet ik skippen ivm tentamen morgen, maar uit traditie heb ik wel even naar 7 gezapt
Havo eindexamen was zwaar. Een mager 6je. Ik weet nog dat je berekeningen moest maken over modderstromen. Ging nergens over.quote:
Elke stap die je in SPSS zet wordt bijgehouden in een log. Zo kan ik het ook. Of moest je van meet af aan in een log typen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:27 schreef skysherrif het volgende:
Wiskunde is klote.
Had wel een 10 voor spss laatst, is ook een soort van wiskunde
Neeman, was echt enorm simpel als je had geleerd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:28 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Elke stap die je in SPSS zet wordt bijgehouden in een log. Zo kan ik het ook. Of moest je van meet af aan in een log typen?
Maar wordt bij Bestuurskunde gebruik gemaakt van surveys door de academie opgesteld of hoe wordt statistiek daar toegepast?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neeman, was echt enorm simpel als je had geleerd.
Je hoefde alleen gewoon standaardstappen te volgen, enkel een kwestie van goed de vraag lezen.
Ja precies dat, ik heb geen idee waar ze die surveys vandaan haalden. Maar ze hadden iets van 4 verschillende surveys waar we dan allerlei vragen over moesten beantwoorden.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar wordt bij Bestuurskunde gebruik gemaakt van surveys door de academie opgesteld of hoe wordt statistiek daar toegepast?
Wanneer gaan we nou 1v1 UT99 doen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht iemand in slaap willen vallen, ik zit ETS2 te streamenhttps://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Bij sociologie doe je niets anders dan werken in surveys. Wat ook bloedvervelend wordt na een tijd.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja precies dat, ik heb geen idee waar ze die surveys vandaan haalden. Maar ze hadden iets van 4 verschillende surveys waar we dan allerlei vragen over moesten beantwoorden.
Lastigste was dat je zelf eerst van die dummy variabelen moest maken ofzo( verder consistentie correlaties uitrekenen of variabelen samenvoegen als ze dus consistent zijn), maar als je eenmaal wist wanneer en hoe je dat moest doen is daar ook geen kind aan.
Statistiek vak was ook enorm simpel. Sociologische vakken waren het lastigst, abstract gedoe allemaal.
Nu nog niet echt gedaan behalve spss, zal wel komen als ik zelf onderzoeken moet gaan doen ja.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bij sociologie doe je niets anders dan werken in surveys. Wat ook bloedvervelend wordt na een tijd.
Waarom stream je dit in godsnaam?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht iemand in slaap willen vallen, ik zit ETS2 te streamenhttps://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Tja, waarom lezen mensen de Bijbel als je ook Oeroeg van Hella Haasse kunt lezen?quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom stream je dit in godsnaam?
Fok-it was niet tevreden met je suggestie.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tja, waarom lezen mensen de Bijbel als je ook Oeroeg van Hella Haasse kunt lezen?
speel je met stuurquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar die jongen is analfabeet, geen wonder dat 'ie van een kouwe kermis thuiskwam.quote:Op maandag 29 oktober 2018 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it was niet tevreden met je suggestie.
De avondenquote:Op maandag 29 oktober 2018 22:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tja, waarom lezen mensen de Bijbel als je ook Oeroeg van Hella Haasse kunt lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |