oh klopt ja.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Maandag nooit post toch?
Volgens mij ben ik een van de weinige users in de SC die perfect op gewicht blijft zonder raar te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
-
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Anneloos het volgende:
En nu in het NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
goed gezien AnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind Klummie trouwens de beste VBL mod. Die laat tenminste veel toe.
Die nieuwe gast is veel te streng. Snapt niet hoe het gaat in de sc.
Sodemieter op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Wtf is dat voor trui danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh![]()
zo, daar loop je wel goed mee voor lul zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CreepehZonder wrijving geen glans
wow ik zie mijn huis op die truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Niemand report toch echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagen
Ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand report toch echt?
Dat TR meegepakt is nooit serieus.
Ik denk dat je hier echt voor jezelf spreekt.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GGMM niet kennenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JC flikkert jou als eerste buiten als ie admin is.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Tegen JanCees dan.
Hij doet maar gewoon normaal.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
JC flikkert jou als eerste buiten als ie admin is.
Mijn quoten faalde. Maar zie het bij jullie ook. Fout van Fok?quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Jij spoiled namelijk vaak dingen als mensen dat doen
Heb jij JoJo's Bizarre adventure gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik kijk nu een japanse serie op Netflix Japan
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Alleen tegen mensen die ik niet mag.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Blij dat hij geen RDR heeftquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
Had pizza gegeten met gorgonzolaquote:
Goed hoorquote:
Zuur.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goed hoor
De kleine was van het ritme gisterochtend en vanochtend
Dus zat om 5 uur al aan de ontbijttafel
Geniaal hoe je GGMM nu schaakmat zetquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet
gvdquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Peaky Blinders.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Peaky Blinders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik nietquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit? Zoek je een excuus waarom je je 06 aan haar hebt gegeven?
Daarom eet ik niet graag van die rare kazen. Eten waar schimmel op zit moet je als gezond mens wantrouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Had pizza gegeten met gorgonzola
Alleen die gorgonzola smaakte raar
Toen alles eruit en toen was ik weer het mannetje
Roland reageert ook al niet op mij.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:50 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Roland mijn vraag niet beantwoordt.
Wat is er raar aan gorgonzolaquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom eet ik niet graag van die rare kazen. Eten waar schimmel op zit moet je als gezond mens wantrouwen.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]Dus dit is eigenlijk de echte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lijer ben je toch ook he!
De schimmel erop.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan gorgonzola
Is toch heerlijk
Dan moeten mensen ook maar niet in een spoiler kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk de echte spoiler.
Wat een lijer ben je toch ook he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
beter dan teenkaasquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik eet bijna wekelijks lekker schimmel kaasjes
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef KingRoland het volgende:
BaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik altijd bang voorquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Coco. het volgende:
Nu gaat GGMM een spoiler plaatsen dat eigenlijk een plaatje is.
Nee, niet bij de hand, dan moet ik helemaal maken.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Coco. het volgende:
Nu gaat GGMM een spoiler plaatsen dat eigenlijk een plaatje is.
Oh nu reageer je wel, zeker omdat het over GGMM gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar ben ik altijd bang voor
altijd 2 keer checken
Moet jij wetenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
is dat beter voor je weerstand?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:53 schreef GGMM het volgende:
KayserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOG UIT
nee neequote:Op maandag 29 oktober 2018 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij al met Haags kibbeling gegeten
De regel in de VBL-SC niet kennenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Beter stop je. Reageren doe je maar in kpd
Oh, ik ken die regel wel. Zonde dat jij er toen niet wasquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De regel in de VBL-SC niet kennen
Precies, zo heeft iedereen de tieten van JoJo gezien.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De regel in de VBL-SC niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |