oh klopt ja.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee. Maandag nooit post toch?
Volgens mij ben ik een van de weinige users in de SC die perfect op gewicht blijft zonder raar te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
-
quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Anneloos het volgende:
En nu in het NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
goed gezien AnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagenquote:Op maandag 29 oktober 2018 19:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vind Klummie trouwens de beste VBL mod. Die laat tenminste veel toe.
Die nieuwe gast is veel te streng. Snapt niet hoe het gaat in de sc.
Sodemieter op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Wtf is dat voor trui danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh![]()
zo, daar loop je wel goed mee voor lul zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CreepehZonder wrijving geen glans
wow ik zie mijn huis op die truiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creepeh
Niemand report toch echt?quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel, maar als jullie elkaar massaal gaan reporten en erover gaan klagen
Ik wel.quote:Op maandag 29 oktober 2018 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand report toch echt?
Dat TR meegepakt is nooit serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |