Ik vind CL voetbal absoluut niet leuk om te kijken al speelt er een Nederlandse ploeg. Gedoe eromheen altijd alsof het echt wat is.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben jij vanavond ook van de partij? Champions league op tv
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind CL voetbal absoluut niet leuk om te kijken al speelt er een Nederlandse ploeg. Gedoe eromheen altijd alsof het echt wat is.
Als trouw kkd kijker is kwaliteit niet iets wat je nastreeft.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.
Waar speelt @GGMM nu op? GTA V en Elden Ring? Dacht dat ie alleen een switch had.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.
@:buitendam
Raar dat je dit niet gewoon aan mij vraagt, maar @Lange_Lans zal het je zo allemaal uitleggen.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar speelt @:GGMM nu op? GTA V en Elden Ring? Dacht dat ie alleen een switch had.
D’r staat toch een mention in :Squote:Op woensdag 6 april 2022 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je dit niet gewoon aan mij vraagt, maar @:lange_lans zal het je zo allemaal uitleggen.
Hoogtepunten filmpjes met commentaar heeft zijn charme nog wel maar zo'n hele aflevering vind ik ook echt pure prutquote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
Mention uit First Dates topic.
*klikt weg*
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
*klikt weg*
Jammer, je zou geen spijt krijgen als je mijn reacties daar leestquote:Op woensdag 6 april 2022 19:47 schreef Scrummie het volgende:
*klikt weg*
Valt me mee, leek me echt een programma voor jou eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoogtepunten filmpjes met commentaar heeft zijn charme nog wel maar zo'n hele aflevering vind ik ook echt pure prut
Klootzak, nu ga ik toch even kijken.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, je zou geen spijt krijgen als je mijn reacties daar leest
Hoezo???? Je bent zelf vrijgezel!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt me mee, leek me echt een programma voor jou eigenlijk.
Doel meer op je interesse voor walgelijke TV dingenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo???? Je bent zelf vrijgezel!
Dit heeft een serieuze insteek en neemt zichzelf serieus.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doel meer op je interesse voor walgelijke TV dingen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het besef dat de donderdagen veel leuker zijn begint langzaam in te dalen in Nederland.
Ah, daar ligt je grens. Oke oke, ik excuseer mij voor deze verkeerde inschatting.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit heeft een serieuze insteek en neemt zichzelf serieus.
Ik vergeef je en jazeker.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, daar ligt je grens. Oke oke, ik excuseer mij voor deze verkeerde inschatting.
Is dit hoe seks werkt waar ik weleens iets over gehoord heb?quote:Op woensdag 6 april 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
Even wat wetenschappelijke gifjes bekeken.
[ afbeelding ]
Alsof ik dat zou weten, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 6 april 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit hoe seks werkt waar ik weleens iets over gehoord heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |