Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzo
Erg vermakelijk meer niet
Dan ben je er wel heel snel doorheen gevlogen.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde als elke GTA en de game duurt maar 10 uur ofzo
Erg vermakelijk meer niet
Ik heb deze van de week voor 40,- bij iBood gehaald. Prima dingen voor dat geldquote:Op woensdag 6 april 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moeder.
Nee maar met die airpods moest ik toch wel eens op het midden van die case drukken om goed te connecten, misschien ook wel omdat ik ze toen vaker en op de laptop en op de iphone gebruikte.
https://www.action.com/nl-nl/p/audiologic-bluetooth-oortelefoon/quote:Op woensdag 6 april 2022 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb deze van de week voor 40,- bij iBood gehaald. Prima dingen voor dat geld
https://www.bol.com/nl/nl(...)PcbBhEhoCrOsQAvD_BwE
Of alle dieren op de foto...quote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.
Ja dat heb ik dus wel gedaanquote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nogal een boude bewering. Ik kan wel merken dat je niet alle submarine parts opgevist hebt uit de oceaan.
Eerst die cowboygamequote:Op woensdag 6 april 2022 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben je er wel heel snel doorheen gevlogen.
Nu Elden Ring?
Ja kan wel, maar vrij omslachtig: https://www.technewstoday(...)ayed-on-ps4-and-ps5/quote:Op woensdag 6 april 2022 17:11 schreef GGMM het volgende:
Kan ik niet ergens zien hoelang ik een bepaalde game gespeeld heb? @:scrummie
Bij Nintendo kan dat wel
Boomstammetje, aardappelen witlof ham/kaas.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje.
Dat ga ik niet allemaal zitten lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar vrij omslachtig: https://www.technewstoday(...)ayed-on-ps4-and-ps5/
Kabeljauw met courgette en kerstomaatjes uit de oven, met tagliatelle.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn vrouw is nog niet thuis, dus geen idee. (ik houd je op de hoogte)quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.quote:
Dan zal je nog even geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, eerst Triangle Strategy. Ik ben met mijn playthrough aan het wachten tot jij ook start.
@:buitendam
Rechts bovenin op je profielfoto klikken, en dan naar 'profile', daarna naar games en dan zou je het overzicht moeten hebben.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ga ik niet allemaal zitten lezen
Toch bedankt
quote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kabeljauw met courgette en kerstomaatjes uit de oven, met tagliatelle.
Nee, daar staan alleen m'n trofeeënquote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rechts bovenin op je profielfoto klikken, en dan naar 'profile', daarna naar games en dan zou je het overzicht moeten hebben.
Oh nouja, dan weet ik het ook niet!quote:Op woensdag 6 april 2022 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar staan alleen m'n trofeeën
Ik heb er 12
Jammer. Dan wacht ik ook nog even. Laat je het me weten zodra je begint?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal je nog even geduld moeten hebben
Wel lief van je
Ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nouja, dan weet ik het ook niet!
Ik 201 blijkbaar. Maar ik vind dat trofeeën gedoe een beetje (eigenlijk heel erg) onzin.
Uiteraardquote:Op woensdag 6 april 2022 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Dan wacht ik ook nog even. Laat je het me weten zodra je begint?
Ik heb dat uren gespeeld gedoe wel gevonden inmiddels, het stond precies op de plek waar ik zei. Maar ik heb een PS5, dus misschien is dat het grote verschil (al staat op die website van niet!).quote:
Helaas staat het er bij mij nietquote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb dat uren gespeeld gedoe wel gevonden inmiddels, het stond precies op de plek waar ik zei. Maar ik heb een PS5, dus misschien is dat het grote verschil (al staat op die website van niet!).
ranzig varkenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:52 schreef Caland het volgende:
Rijst, kip, witte bonen in tomatensaus @:drizzt
Wow vind het plaatje wat erbij staat toch wel zeer aanstootgevend erotisch. Jammer dat je haar hoofd niet ziet. Op basis van haar lichaam zou ik er wel euro of 70 voor een uurtje voor over hebben. En sowieso een kale kano genot.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:de_boswachter geen herhalingsgevaar
Ja soms is het beter om niet bij een netwerk te zitten.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas staat het er bij mij niet
Maar misschien omdat ik niet aangemeld ben bij Playstation-Netwerk ofzo weet ik veel
Dat zal het vast zijn! Of je bent gewoon blind.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas staat het er bij mij niet
Maar misschien omdat ik niet aangemeld ben bij Playstation-Netwerk ofzo weet ik veel
Het staat er gewoon nietquote:Op woensdag 6 april 2022 17:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal het vast zijn! Of je bent gewoon blind.
Je krijgt een like omdat je meerdere keren hebt gekeken.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het staat er gewoon niet
De eerste keer dat ik keek niet, en de 2e keer toen je jezelf herhaalde en precies hetzelfde zei weer niet.
Lekker maat, op naar de 14.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:58 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie
13 trouwens, niet 12.
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.quote:
En het is lekker makkelijk.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.
wanneer is de laatste keer dat jij iets Aziatisch hebt gegeten?quote:
Vorige week chinees.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer is de laatste keer dat jij iets Aziatisch hebt gegeten?
wel eerlijk beantwoorden
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar schoolquote:Op woensdag 6 april 2022 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat Marcel van Roosmalen weinig dagen meer alleen met de kinderen wordt achtergelaten.
[ twitter ]
ben jij vanavond ook van de partij? Champions league op tvquote:Op woensdag 6 april 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar school
Ik vind het alleen maar kunnen bij een Engels ontbijtje.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de aversie tegen witte bonen in tomatensaus wel, maar zo nu en dan kan ik daar erg van genieten.
quote:Op woensdag 6 april 2022 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er moest heel de dag gepoetst worden dus dan kunnen de kinderen uiteraard niet naar school
Op de één of andere manier knap ik er altijd van op als ik een beetje zwak ben. Of ik heb die associatie omdat ik dat spul doorgaans inderdaad eet wanneer ik een smerig katertje heb op het eiland. Maar ook al zit het tussen je oren, werken doet het.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar kunnen bij een Engels ontbijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |