Heb je nu corona of nie?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:09 schreef Caland het volgende:
Ik word nu al drie keer deze ochtend gebeld door de GGD vanwege carona @:ggmm
Ik hoef die lui helemaal niet te spreken. Laat me gewoon met rust
Alle eer naar @tong80quote:Op woensdag 6 april 2022 12:26 schreef MC-M het volgende:
Sympathieke OP heb je gemaakt user @:maxi-mus, dat siert je!
Dit wist ik niet, erg mooi want ik vlieg overmorgen met KLM.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rendon-corona-regels
Hangt ervan af waar je heen vliegt etc dus ik zou hem voor de zekerheid meenemen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wist ik niet, erg mooi want ik vlieg overmorgen met KLM.
@Cocoquote:Op woensdag 6 april 2022 07:45 schreef Caland het volgende:
Boys
Uitslag coronatest
U bent getest op 05 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
Herstelbewijsje binnen![]()
Eensquote:Op woensdag 6 april 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind de nieuwe layout van mycroft ergerlijk.
Birmingham, en dat was ik sowieso wel van plan, maar laat hem liever de reis in mijn zak natuurlijk. Zeker als je er niet meer aan gewend bent is het echt vervelend om hem weer op te doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar je heen vliegt etc dus ik zou hem voor de zekerheid meenemen.
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Birmingham, en dat was ik sowieso wel van plan, maar laat hem liever de reis in mijn zak natuurlijk. Zeker als je er niet meer aan gewend bent is het echt vervelend om hem weer op te doen.
Bedankt voor het compliment. Wist jij dat je ook positieve notes kunt geven?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
Prima OP en TT maxi-mus
Complimenten voor de positiviteit die jij aan FOK! bijdraagt.
Ik had juist rekening gehouden metquote:Op woensdag 6 april 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn gaat zo flippen omdat 'we' denken dat Bayern dik gaat winnen van Villareal. Mijn uitslag was bait maar @:mc-m gaat er nog dunnetjes overheen.
quote:
dit wil ik graag even recht zettenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Enkelband gescheurd doordat je de bal iets te ver voor je uit speelde?
[ afbeelding ]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doenquote:
Dreegquote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wil ik graag even recht zetten
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Leuk man, lekker potje ook wel.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doen
Ik ben ooit een keer aangepakt omdat ik bij Real Sociedad louter 'Sociedad' zei. Dus de kans op een oorveeg voor deze voorspelling is realistisch.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn gaat zo flippen omdat 'we' denken dat Bayern dik gaat winnen van Villareal. Mijn uitslag was bait maar @:mc-m gaat er nog dunnetjes overheen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
La Real óf Real Sociedad voluit.
Sociedad kan niet.
Gaaf man, veel plezier!quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doen
Oriente had het helaas door na je mentsion.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer aangepakt omdat ik bij Real Sociedad louter 'Sociedad' zei. Dus de kans op een oorveeg voor deze voorspelling is realistisch.
[..]
quote:Dreeg, Nuremberg Dreck or Nuremberg Dreeg (German: Nürnberger Dreck, Nämbercher Dreeg or Dreeg) is a card game that is described as "a special Franconian form of Sixty-Six with the wonderful name of Nuremberg Dreck."[1] It is the most common variant of Sixty-Six in the Franconian region of Bavaria, Germany. It is a compendium game based on four variations of Sixty-Six and is usually played by four players, although three may also play.[2]
Nou, teamuitje zaterdagavond/nacht. Dit wordt een bloedbad.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij moet zondag vroeg aan het bier denk?
Neequote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wil ik graag even recht zetten
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Aiiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nou, teamuitje zaterdagavond/nacht. Dit wordt een bloedbad.
Met een beetje strakke planning kan je zelfs nog West Brom erbij doen, al is dat volgens mij geen heel bijzondere club en stadion.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dus ik hoop zaterdag nog een beetje in te houden ().
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:50 schreef MC-M het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Kijk aan. Dat soort dingen zijn altijd prima.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Ja dat soort dingen heb ik dan dus totaal geen zin in. Gewoon zuipen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |