Neequote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wil ik graag even recht zetten
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Aiiiiiiiiiiiii.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Nou, teamuitje zaterdagavond/nacht. Dit wordt een bloedbad.
Met een beetje strakke planning kan je zelfs nog West Brom erbij doen, al is dat volgens mij geen heel bijzondere club en stadion.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voetbalreisje met mijn pa, we gaan zaterdag naar Aston Villa - Tottenham, en verder gewoon wat pubs en speciaalbierzaakjes doen
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:46 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dus ik hoop zaterdag nog een beetje in te houden ().
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?quote:Op woensdag 6 april 2022 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lukt meestal bij een teamuitje wel aardig. Wij gaan volgende week trouwens, vrij weekend dan.
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:50 schreef MC-M het volgende:
[..]
Lekker hoor. Al wat op de planning staan voor het teamuitje?
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Kijk aan. Dat soort dingen zijn altijd prima.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn altijd met een hele grote groep dus hebben nooit echt zin in veel activiteiten, meestal gewoon een pizzeria bezoeken en dan zuipen in de stad ofzo. Vorige keer gingen we bowlen geloof ik, dat is ook altijd wel leuk.
Ja dat soort dingen heb ik dan dus totaal geen zin in. Gewoon zuipen.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:54 schreef Coco het volgende:
[..]
We gaan met het team binnenkort bijlwerpen.
Ja erna (ervoor zou niet handig zijn)quote:Op woensdag 6 april 2022 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen heb ik dan dus totaal geen zin in. Gewoon zuipen.
WBA vond ik inderdaad niet erg interessant, dus die slaan we over. Vandaar dat ik extra moeite heb gedaan voor tickets voor Aston Villa, Birmingham City was eigenlijk de eerste keuze maar die spelen niet thuis (dit was het enige weekend die we nog samen konden dit seizoen).quote:Op woensdag 6 april 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje strakke planning kan je zelfs nog West Brom erbij doen, al is dat volgens mij geen heel bijzondere club en stadion.
Vond dat wel één van de tofste Britse stadions waar ik ben geweest in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2022 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
WBA vond ik inderdaad niet erg interessant, dus die slaan we over. Vandaar dat ik extra moeite heb gedaan voor tickets voor Aston Villa, Birmingham City was eigenlijk de eerste keuze maar die spelen niet thuis (dit was het enige weekend die we nog samen konden dit seizoen).
Sowieso al lange tijd terug dat ik met mijn pa een Britse wedstrijd heb gedaan (Ipswich 5 jaar terug), dus vind dit al mooi zo
Godverdommequote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt dit de nieuwe gimmick, @:maxi-mus ?
Opgeslagen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bewaar het ook voor het onontkoombare Ruud moet ontslagen worden topic.quote:
Dat zou ik wel erg jammer vinden, ik vind Ruud een aimabel mens.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bewaar het ook voor het onontkoombare Ruud moet ontslagen worden topic.
Hoelang zal het duren voordat ook Ruudje full Eindhovencalimero gaat?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou ik wel erg jammer vinden, ik vind Ruud een aimabel mens.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar Ruud lijkt mij wel iemand die iedereen de tyfus in gaat schelden.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat ook Ruudje full Eindhovencalimero gaat?
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
De visie van Roger Schmidt: 'Mix van Jürgen Klopp en Pep Guardiola'quote:Op woensdag 6 april 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]wat was die van Schmidt ook alweer, beetje van Klopp, beetje van Guardiola en beetje van hemzelf?
Die was wel een stuk leuker omdat die van PSV zelf af kwam.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]wat was die van Schmidt ook alweer, beetje van Klopp, beetje van Guardiola en beetje van hemzelf?
dreegquote:Op woensdag 6 april 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit wil ik graag even recht zetten
ik was het slachtoffer van een smerige tackle van iemand die de bal dreeg te verliezen
Dit kon ook alleen maar als een boemerang terugkomen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was wel een stuk leuker omdat die van PSV zelf af kwam.
[ twitter ]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die whatsappjes over Sywierd wel bijzonder vermakelijk, wat een zielig hoopje mens is dat toch ook.
daar had je die appjes toch niet voor hoeven lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.
Ik heb ook geen hoge pet op van basisschoolleraren.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel grappig dat Van Rijn meer hersens heeft dan De Jonge.
Media Insidequote:Op woensdag 6 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sjonnie de Mol is een lul en cokegebruiker
Goh
linkquote:Op woensdag 6 april 2022 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die whatsappjes over Sywierd wel bijzonder vermakelijk, wat een zielig hoopje mens is dat toch ook.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Media Inside
Zo 10 apr 22:54 - Seizoen 3 Afl. 2 - Media Inside
Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen ze de hoogte- en dieptepunten van de voorbije week door en bieden ze de kijker houvast bij de onophoudelijke stroom aan tweets, podcasts, print en televisie. De gasten zijn Rob Kemps en Johnny de Mol.
Ik luister wel eens dat podcastje maar ik vind uiteindelijk die Groenteman zo’n ontzettende debiel dat het vooral ergeren isquote:Op woensdag 6 april 2022 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Media Inside
Zo 10 apr 22:54 - Seizoen 3 Afl. 2 - Media Inside
Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen geven hun scherpe, uitgesproken en vrolijke blik op de media. Samen met twee wisselende gasten nemen ze de hoogte- en dieptepunten van de voorbije week door en bieden ze de kijker houvast bij de onophoudelijke stroom aan tweets, podcasts, print en televisie. De gasten zijn Rob Kemps en Johnny de Mol.
Om deze reden ben ik er ook mee gestopt ja, ik ben ook bijna Marcelmoe.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik luister wel eens dat podcastje maar ik vind uiteindelijk die Groenteman zo’n ontzettende debiel dat het vooral ergeren is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |