Technisch ook een hoofdstandje met hele vette augemented reality effects enzo.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:19 schreef byah het volgende:
Ziggo studio was wellicht veel te chauvinistisch maar Viaplay studio lijkt meer op een begrafenis. Geen enkele emotie te zien, en die Ember krijgt de kaken niet eens van elkaar
Ik geloof dat wel. De meeste die ik ken die af en toen keken voor Max die kijken niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Schatting van Stichting Kijkcijferonderzoek: https://www.rtlnieuws.nl/(...)tting-700000-kijkers
Het zijn geen exacte cijfers, maar op zich weten die lui wel waar ze over praten lijkt me.
Coole highlight filmpjes en 'aankondiging voor de volgende race' filmpjes waren ze ook wel goed in bij Ziggo.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Technisch ook een hoofdstandje met hele vette augemented reality effects enzo.
Camerawerk vind ik ook stuk minder, lijkt wel of dat stagairs zijn. Die reporters zijn ook amateurs, iedereen weet dat als je in beeld staat te praten dat je niet moeten lopen huppen,
Ik kijk voornamelijk:quote:Op zondag 27 maart 2022 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het punt is dat ViaPlay buiten F1 vrij weinig bied (tenzij je het voor het Darts doet), dan is het voor mij goedkoper om aan F1 uit te geven, ViaPlay kost nu rond de 150 euro per jaar, dat vind ik wel heel dunnetjes voor het huidige aanbod.
Tijd voor de race idd.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit heel de tijd in mezelf te zeggen: straks om 15u F1
Maar het is vandaag om 19u blijkbaar
https://www.nu.nl/media/6(...)r-komst-viaplay.htmlquote:Op zondag 27 maart 2022 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Volgens mij heeft Viaplay nog geen data vrijgegeven hierover.
Leclerc is dus kansloos als hij Perez niet voorbij weet te komen bij de start, en Sainz heeft een flinke opgave om Verstappen achter zich te houden.quote:
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc is dus kansloos als hij Perez niet voorbij weet te komen bij de start, en Sainz heeft een flinke opgave om Verstappen achter zich te houden.
Feitelijk het tegenovergestelde van Bahrein.
Moet ik er nou bij alles disclaimers bij gaan zetten?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.
Nee dat doe ik juist voor jequote:Op zondag 27 maart 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik er nou bij alles disclaimers bij gaan zetten?
Ik kijk lekker in de middagquote:Op zondag 27 maart 2022 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 2 weekjes moeten we vroeg opstaan voor F1
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 2 weekjes moeten we vroeg opstaan voor F1
4uquote:Op zondag 27 maart 2022 15:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.
Maar later was het later?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.
Ach, sommigen keken de kwalificatie gisteren ook niet live of vergissen zich regelmatig in de begintijd van de racequote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 27 maart 2022 15:20 schreef Johannes788 het volgende:
Heb eens een proef illegaal iptv abo afgesloten dit weekend.
Is de kwaliteit stabieler dan viaplay zelf. Hoe dan ?! Haha
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, sommigen keken de kwalificatie gisteren ook niet live of vergissen zich regelmatig in de begintijd van de race
In de rest van de wereld ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
In het zuiden draagt men dit met Carnaval.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt op een patroon van een tafelkleedquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trek de combinatie foeilelijk (en dat vind ik echt) en stikduur niet. Vind jij het wel mooi? Zou jij het dragen? Of zou jij je op je gemak voelen wanneer je over straat moet met iemand die dit draagt?quote:
Nee-nee-ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik trek de combinatie foeilelijk (en dat vind ik echt) en stikduur niet. Vind jij het wel mooi? Zou jij het dragen? Of zou jij je op je gemak voelen wanneer je over straat moet met iemand die dit draagt?
Uit de jaren 70.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt op een patroon van een tafelkleed
Ik zit met af te vragen wat paarse goedje is in Angela handquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het is vreselijkquote:Op zondag 27 maart 2022 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat kan jou het in godsnaam schelen wat een ander wil dragen
Dat is een extreem grote waterfles met een blauwe + paarse print denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit met af te vragen wat paarse goedje is in Angela hand
Waar zeg ik precies dat ik er last van heb?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe jij er last van hebt.
Lage downforce is meer bandenslijtage?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lage downforce is meer bandenslijtage?
Heerlijke outfitquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
@klaasweetalles loopt er ook zo bij.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er niet voor betaald, eigenlijk, eerder dat hij er voor betaald word of de kledig gratis krijgt voor reclame doeleindenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ieder zijn meug. Ik vind het niks, hij wel. Ik loop er niet in, hij wel. Ik kan het niet betalen, hij wel.
Zo'n tafelkleed heeft m'n oma ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vraag om aandacht, hij krijgt aandachtquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Races op zondagavond zijn waardeloos.quote:
Beter om zeven uur s’ochtends.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Races op zondagavond zijn waardeloos.
Nog ff 2 weken wachtenquote:
Nee man.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ben je over 2 weken helemaal niet blij, dan is de race om 07:00 op een zondagochtendquote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, zit er de hele dag op te wachtenquote:
Vroeger was de race daar om 04:00 uurquote:
Zegt de persoon die zijn bed er niet eens voor uit komt.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, zit er de hele dag op te wachten
In de nacht van zondag op maandagquote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef Starflyer het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk weer een race om 3 of 4 uur 's nachts
Die ga ik gewoon in de middag kijken hoor, de groeten.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan ben je over 2 weken helemaal niet blij, dan is de race om 07:00 op een zondagochtend
quote:
Zegt de persoon die geen Q kijkt en er zelf ook niet alle races live kijktquote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon die zijn bed er niet eens voor uit komt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel, zit er de hele dag op te wachten
Dat is onmogelijk om te volgen als je de volgende dag weer moet werkenquote:
Touchequote:Op zondag 27 maart 2022 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die geen Q kijkt en er zelf ook niet alle races live kijkt
Dat zijn de echte fansquote:
Ik heb vorig jaar volgens mij alle races live gezienquote:Op zondag 27 maart 2022 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt de persoon die geen Q kijkt en er zelf ook niet alle races live kijkt
Ik ookquote:Op zondag 27 maart 2022 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar volgens mij alle races live gezien
En Q heb ik gekeken, alleen niet live wegens overmacht
19quote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het nou 1800 of 1900 (met zomertijd)
1900quote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
19:00 uurquote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mwoah, dan zijn de kindjes hier wel lekker op bedquote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jaquote:Op zondag 27 maart 2022 17:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mwoah, dan zijn de kindjes hier wel lekker op bed
Kan niet achteraf.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:04 schreef hollandia02 het volgende:
Weet iemand of ik die kan toevoegen aan mn KPN abonnement of moet ik er een via hunzelf afsluiten?
Die vraag kun je stellen bij de experts in dit topic:quote:Op zondag 27 maart 2022 17:04 schreef hollandia02 het volgende:
Hallo, ik heb persoonlijk ViaPlay.
Weet iemand of ik die kan toevoegen aan mn KPN abonnement of moet ik er een via hunzelf afsluiten?
Doet hij wel vakerquote:Op zondag 27 maart 2022 17:06 schreef Wertha het volgende:
Wow, Hamilton praat met zijn collega coureurs. What happened?!
Babyfoon uit en gaan met die banaanquote:Op zondag 27 maart 2022 17:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Mwoah, dan zijn de kindjes hier wel lekker op bed
Jij hebt een hotline met Toto Wolffquote:Op zondag 27 maart 2022 17:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Babyfoon uit en gaan met die banaan
Die gaat dus de race rijden met een afstelling waarmee hij ruim een halve seconde langzamer was dan Russell.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:25 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton start dus niet vanuit de pits, gezien de definitieve startopstelling.
https://www.fia.com/sites(...)0Starting%20Grid.pdf
Russell gaat hem lappenquote:Op zondag 27 maart 2022 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat dus de race rijden met een afstelling waarmee hij ruim een halve seconde langzamer was dan Russell.
Ze proberen wat uit en gaan soort van 'testen' tijdens de racequote:Op zondag 27 maart 2022 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat dus de race rijden met een afstelling waarmee hij ruim een halve seconde langzamer was dan Russell.
Stukje waterhoofdquote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef tralalala het volgende:
Chris is in één dag 1 kg aangekomen in zijn gezicht.
Dat zegt niks. Dit is waar iedereen mag starten. Nog altijd zijn ze zelf vrij daar vanaf te wijken en vanuit de pits te gaan. Je kan na de opwarmronde zelfs nog de pits inrijden. Al zou het in dit geval wel al bekend zijn als ze het zouden doen om wijzigingen te kunnen aanbrengen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:25 schreef Starflyer het volgende:
Interessant. Zou betekenen dat ze bij Mercedes inschatten dat hij zelfs met een goede afstelling niet makkelijk die vier plaatsen (20e vs. 16e) goed kan maken? Of dat ze denken dat deze afstelling qua racepace zo slecht nog niet is.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:25 schreef Starflyer het volgende:
Bittergarnituur in de studio.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef tralalala het volgende:
Hij had vandaag geen poepstartquote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef tralalala het volgende:
The camera adds ten pounds.quote:Op zondag 27 maart 2022 17:34 schreef tralalala het volgende:
mee eensquote:
Goed verhaal, jammer dat die een DRS zone aanhaalde die niet bestaatquote:Op zondag 27 maart 2022 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geniet van het verhaal van Giedo, meer nog dan Robert.
Ik was te vroegquote:Op zondag 27 maart 2022 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed verhaal, jammer dat die een DRS zone aanhaalde die niet bestaat
Nee, DRS zone is verplaatst zie ik net. Dus hij had gelijkquote:
Dit wist ik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2022 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, DRS zone is verplaatst zie ik net. Dus hij had gelijk
Nepfans wijquote:
Stephane heeft in mijn ogen wel een gigantisch schoolreisjes-gehalte.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:00 schreef super_tekkel het volgende:
Giedo, Amber, Stephane, allemaal prima. Die Crhis vind ik niks.
Nee man perfect.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stephane verzorgt de attractie stokslobberen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stephane heeft in mijn ogen wel een gigantisch schoolreisjes-gehalte.
Spit Crew?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Stephane verzorgt de attractie stokslobberen.
Ik vraag me ook af wat die coureurs denken als ze bij het vierkantje staat.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Uh oh.quote:
Ik irriteer me vooral aan dat Tilburgse accentquote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Is dat Tilburg? @Lenny_Leonardquote:Op zondag 27 maart 2022 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan dat Tilburgse accent
Lekker naïef, helemaal topquote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ja, maar beelkwaliteit vind ik irritanter. Zit op een groot scherm hier en kan pixels tellen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen bij wie het geluid af en toe kut klinkt via Viaplay?
Hier lijkt het goed.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:05 schreef Fosive het volgende:
Loopt jullie geluid synchroon?
Viaplay kanaal 225 KPN hier
Op kanaal 200 ziggo is het wel helemaal prima. Het is echt de compressie op die stream zelf.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:07 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Ja, maar beelkwaliteit vind ik irritanter. Zit op een groot scherm hier en kan pixels tellen.
Bij dat interview wel ja bij Max en Mika. Opvallend. Studio is beter.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:06 schreef GM78 het volgende:
Nog meer mensen bij wie het geluid af en toe kut klinkt via Viaplay?
Weinig last van op mijn 4k tv met app op de tv.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op kanaal 200 ziggo is het wel helemaal prima. Het is echt de compressie op die stream zelf.
Volledig kut gewoon.
"En Hamilton gaat eraf!"quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ah oke, vreemd
Gelukkig maakt het tijdens de race niet zoveel uit
Als ze dan ook maar een schoolmeisjes outfit aandoet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"En Hamilton gaat eraf!"
"Hoezo, wat lult ie n-"
*10 seconden later*
"Oh."
Stream bedoel je chromecast? Wat je op je telefoon en laptop doet als je kijkt heet ook gewoon streamen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik ViaPlay gewoon op mn laptop of telefoon kijk is t prima, maar zodra ik t stream gaat die lopen bufferen. Iemand idee dit te verhelpen?
"zodra ik t stream" Naar je chromecast?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik ViaPlay gewoon op mn laptop of telefoon kijk is t prima, maar zodra ik t stream gaat die lopen bufferen. Iemand idee dit te verhelpen?
Ja casten naar de TV bedoel ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stream bedoel je chromecast? Wat je op je telefoon en laptop doet als je kijkt heet ook gewoon streamen.
Ingebouwde Chromecast of hoe je dat ook noemtquote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"zodra ik t stream" Naar je chromecast?
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan die Nyck de Vries echt niet uitstaan. Weet niet wat het is, maar hij straalt iets uit waar ik jeuk van krijg.
Wordt ie door Toto jarenlang lekker gehouden, maar krijgt hij nooit een stoeltje bij welk team dan ook in de F1, het is maar wat je wil.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.
Dat kan het wel eens zijn, te gelikt, te gemaakt ... precies Mercedes ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.
Misschien houdt Toto gewoon van kleine jonge Aziaatjes.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had Nyck Bottas wel vervangen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welk merk heb je?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weinig last van op mijn 4k tv met app op de tv.
10 jaar F1 media training hakt er in.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan het wel eens zijn, te gelikt, te gemaakt ... precies Mercedes ja.
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.quote:
Zo'n Saudi naast je op de bank? Gezellig.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
Sonyquote:Op zondag 27 maart 2022 18:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welk merk heb je?
Als ik de app op tv of ziggo box gebruik is het verschil echt aanzienlijk ivm ziggo 200. Je ziet het vooral aan de infographics.
Je bent verkleed als Saoedi-Arabiër?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
als Wolff echt had gewild had Nyck al in de F1 gereden.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...quote:
Een Saoedi.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...
Of een Saoediër.quote:
:pquote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Johannes788 het volgende:
Viaplay vindt de sfeer helemaal geweldig.
Wtf :p dit kan niet zooo een mooooooie sfeer vindt albers.
Viaplay :p
Mwah. Zijn stokpaardjes waren onderhand ook wel een beetje passéquote:
True!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als Wolff echt had gewild had Nyck al in de F1 gereden.
Proest mijn toetsenbordquote:Op zondag 27 maart 2022 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Amber ziet eruit alsof ze bij de Chinees werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Kamphues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
Godsamme zeg. Hou eens op met al dat gezeur over ViaPlay, GP Radio, F1TV, Sky en weet ik veel welke kanalen nog meer.
Doe dat lekker in de daarvoor bestemde topics.
Dit. Helaas doen de 'moderators' er gewoon aan mee. Sneuneuzerij.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
Godsamme zeg. Hou eens op met al dat gezeur over ViaPlay, GP Radio, F1TV, Sky en weet ik veel welke kanalen nog meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, deze specifiek.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:25 schreef Evenstar het volgende:
Oh boy, gaat niet lekker met de mini Red Bulls zeg
Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen precies hetzelfde als hen denkt en dat er heel veel verschillende meningen kunnen bestaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
Snap wel dat ze geen publiek in de studio hebben.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woest (net als die Ajax fan).quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilt zeggen. Ik weet niks van voetbal.
Die moet nu direct naar bedquote:
Ik ben er ook nieuwschierig naar.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of de motor van de Nederlander het nu wel houdt
Nee hoor die rijdt als een treinquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan Sainz straks naast hem parkeren.
Ferrari 1-2 incomingquote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of de motor van de Nederlander het nu wel houdt
Yuki stond achteraan, die was gisteren al stuk.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef tripel7 het volgende:
Hamiltons #blessed begint nu al, twee gratis plekjes naar voren door Mick en Yuki🤮
Gasly okquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Het is klaar voor Yuki en Alpha Tauri volgens Ember.
Gasly?
Dit was een leuk geintje geweest indien Yuki daadwerkelijk voor Lewis was gestart.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef tripel7 het volgende:
Hamiltons #blessed begint nu al, twee gratis plekjes naar voren door Mick en Yuki🤮
Is dit een grap of ben je 'mentally challenged'?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je bent woest? Op mij? Hoezo dat dan?
Als een auto die vrijdag al stuk was nu nog steeds stuk is, dan is het overduidelijk een algemeen probleem. Snap dat dan.quote:
AMENquote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
Theo Pourchaire vindt dit niet leukquote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een auto die vrijdag al stuk was nu nog steeds stuk is, dan is het overduidelijk een algemeen probleem. Snap dat dan.
Ik dacht dat ik Sky aan het kijken was met al die Engelse termen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef DKUp het volgende:
Bij ViaPlay is eigenlijk geen moment stil en anders is het het een ongemakkelijke pijnlijke stilte
Check eens hoe vaak hij onnodig engels gebruikt. Zo vermoeiend die gastquote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Kreator het volgende:
Albers was tijdens zijn carrière al onuitstaanbaar en maakt dit programma ehx thelemaal kapot met zijn ultieme saaiheid. Weg met die man.
Idd.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Kreator het volgende:
Albers was tijdens zijn carrière al onuitstaanbaar en maakt dit programma ehx thelemaal kapot met zijn ultieme saaiheid. Weg met die man.
Kun jij nou eindelijk eens het goede voorbeeld geven en kappen met dat gezeik?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Sky aan het kijken was met al die Engelse termen.
Er zit een knop op je TV.quote:
Liselore was altijd best een lekker wijf toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso liever en vrouw heeft.
Echt hardop gelachen om hemquote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een ontiegelijke lul, maar oh wat maakte hij er gisteren een show van
Het lult en het lult maar. En Amber ziet er hitsig uit, en dat is helaas ook het enige positieve. Daardoor lijken Albers en Van der Garde tevens ook lulletjes rozenwater.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef DKUp het volgende:
Bij ViaPlay is eigenlijk geen moment stil en anders is het het een ongemakkelijke pijnlijke stilte
Live topic gaat over live uitzending.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun jij nou eindelijk eens het goede voorbeeld geven en kappen met dat gezeik?
Zoo onnodig…quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je die wil trekken.quote:
Over de F1, niet over Viaplay of F1TV. Daar zijn aparte topics voorquote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Live topic gaat over live uitzending.
Holy fuck dit neem ik terugquote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Liselore was altijd best een lekker wijf toch?
Teamgenoten hoor ik ook alleen maar de afgelopen twee weken.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zitten ze knus naast elkaar hèquote:
Oh jee. Je bent echt boos.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit een grap of ben je 'mentally challenged'?
Wat gezellig inderdaad met al die schermenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zitten ze knus naast elkaar hè
Ik vind alle 3 dikke primaquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie van ons Max?
- Eerste ronde crash door #keeppushing
- DNF door falen auto
- 3e plek na de Scuderia
De uitzending die we allemaal kijken is onderdeel daarvan. Kappen met dat autistische gedoe.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over de F1, niet over Viaplay of F1TV. Daar zijn aparte topics voor
Jaquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie van ons Max?
- Eerste ronde crash door #keeppushing
- DNF door falen auto
- 3e plek na de Scuderia
Die ziet er ook eerder uit alsof die een oud-hockeyer is dan een coureurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |