mee eensquote:
Goed verhaal, jammer dat die een DRS zone aanhaalde die niet bestaatquote:Op zondag 27 maart 2022 17:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik geniet van het verhaal van Giedo, meer nog dan Robert.
Ik was te vroegquote:Op zondag 27 maart 2022 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed verhaal, jammer dat die een DRS zone aanhaalde die niet bestaat
Nee, DRS zone is verplaatst zie ik net. Dus hij had gelijkquote:
Dit wist ik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2022 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, DRS zone is verplaatst zie ik net. Dus hij had gelijk
Nepfans wijquote:
Stephane heeft in mijn ogen wel een gigantisch schoolreisjes-gehalte.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:00 schreef super_tekkel het volgende:
Giedo, Amber, Stephane, allemaal prima. Die Crhis vind ik niks.
Nee man perfect.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Races op zondagavond zijn waardeloos.
Stephane verzorgt de attractie stokslobberen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stephane heeft in mijn ogen wel een gigantisch schoolreisjes-gehalte.
Spit Crew?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Stephane verzorgt de attractie stokslobberen.
Ik vraag me ook af wat die coureurs denken als ze bij het vierkantje staat.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Uh oh.quote:
Ik irriteer me vooral aan dat Tilburgse accentquote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Is dat Tilburg? @Lenny_Leonardquote:Op zondag 27 maart 2022 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik irriteer me vooral aan dat Tilburgse accent
Lekker naïef, helemaal topquote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |