Technisch ook een hoofdstandje met hele vette augemented reality effects enzo.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:19 schreef byah het volgende:
Ziggo studio was wellicht veel te chauvinistisch maar Viaplay studio lijkt meer op een begrafenis. Geen enkele emotie te zien, en die Ember krijgt de kaken niet eens van elkaar
Ik geloof dat wel. De meeste die ik ken die af en toen keken voor Max die kijken niet meer.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Schatting van Stichting Kijkcijferonderzoek: https://www.rtlnieuws.nl/(...)tting-700000-kijkers
Het zijn geen exacte cijfers, maar op zich weten die lui wel waar ze over praten lijkt me.
Coole highlight filmpjes en 'aankondiging voor de volgende race' filmpjes waren ze ook wel goed in bij Ziggo.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Technisch ook een hoofdstandje met hele vette augemented reality effects enzo.
Camerawerk vind ik ook stuk minder, lijkt wel of dat stagairs zijn. Die reporters zijn ook amateurs, iedereen weet dat als je in beeld staat te praten dat je niet moeten lopen huppen,
Ik kijk voornamelijk:quote:Op zondag 27 maart 2022 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het punt is dat ViaPlay buiten F1 vrij weinig bied (tenzij je het voor het Darts doet), dan is het voor mij goedkoper om aan F1 uit te geven, ViaPlay kost nu rond de 150 euro per jaar, dat vind ik wel heel dunnetjes voor het huidige aanbod.
Tijd voor de race idd.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit heel de tijd in mezelf te zeggen: straks om 15u F1
Maar het is vandaag om 19u blijkbaar
https://www.nu.nl/media/6(...)r-komst-viaplay.htmlquote:Op zondag 27 maart 2022 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Volgens mij heeft Viaplay nog geen data vrijgegeven hierover.
Leclerc is dus kansloos als hij Perez niet voorbij weet te komen bij de start, en Sainz heeft een flinke opgave om Verstappen achter zich te houden.quote:
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc is dus kansloos als hij Perez niet voorbij weet te komen bij de start, en Sainz heeft een flinke opgave om Verstappen achter zich te houden.
Feitelijk het tegenovergestelde van Bahrein.
Moet ik er nou bij alles disclaimers bij gaan zetten?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.
Nee dat doe ik juist voor jequote:Op zondag 27 maart 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik er nou bij alles disclaimers bij gaan zetten?
Ik kijk lekker in de middagquote:Op zondag 27 maart 2022 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 2 weekjes moeten we vroeg opstaan voor F1
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
over 2 weekjes moeten we vroeg opstaan voor F1
4uquote:Op zondag 27 maart 2022 15:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.
Maar later was het later?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroegah was het veel vroeger volgens mij.
Ach, sommigen keken de kwalificatie gisteren ook niet live of vergissen zich regelmatig in de begintijd van de racequote:
Verkeerde topicquote:Op zondag 27 maart 2022 15:20 schreef Johannes788 het volgende:
Heb eens een proef illegaal iptv abo afgesloten dit weekend.
Is de kwaliteit stabieler dan viaplay zelf. Hoe dan ?! Haha
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, sommigen keken de kwalificatie gisteren ook niet live of vergissen zich regelmatig in de begintijd van de race
In de rest van de wereld ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
In het zuiden draagt men dit met Carnaval.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
het lijkt op een patroon van een tafelkleedquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trek de combinatie foeilelijk (en dat vind ik echt) en stikduur niet. Vind jij het wel mooi? Zou jij het dragen? Of zou jij je op je gemak voelen wanneer je over straat moet met iemand die dit draagt?quote:
Nee-nee-ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik trek de combinatie foeilelijk (en dat vind ik echt) en stikduur niet. Vind jij het wel mooi? Zou jij het dragen? Of zou jij je op je gemak voelen wanneer je over straat moet met iemand die dit draagt?
Uit de jaren 70.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het lijkt op een patroon van een tafelkleed
Ik zit met af te vragen wat paarse goedje is in Angela handquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het is vreselijkquote:Op zondag 27 maart 2022 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat kan jou het in godsnaam schelen wat een ander wil dragen
Dat is een extreem grote waterfles met een blauwe + paarse print denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit met af te vragen wat paarse goedje is in Angela hand
Waar zeg ik precies dat ik er last van heb?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe jij er last van hebt.
Lage downforce is meer bandenslijtage?quote:Op zondag 27 maart 2022 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar Pérez heeft wel meer slijtage van de banden door de lage downforce die hij rijdt, dus zou Ferrari met de strategie misschien iets kunnen. Sowieso met een grote kans op safetycars of red flags hoeft de uitkomst van de start niks te betekenen voor de rest van de race.
Ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Lage downforce is meer bandenslijtage?
Heerlijke outfitquote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
@klaasweetalles loopt er ook zo bij.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij er niet voor betaald, eigenlijk, eerder dat hij er voor betaald word of de kledig gratis krijgt voor reclame doeleindenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:46 schreef El_Thijs het volgende:
Ieder zijn meug. Ik vind het niks, hij wel. Ik loop er niet in, hij wel. Ik kan het niet betalen, hij wel.
Zo'n tafelkleed heeft m'n oma ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |