Dit was een leuk geintje geweest indien Yuki daadwerkelijk voor Lewis was gestart.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef tripel7 het volgende:
Hamiltons #blessed begint nu al, twee gratis plekjes naar voren door Mick en Yuki🤮
Is dit een grap of ben je 'mentally challenged'?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je bent woest? Op mij? Hoezo dat dan?
Als een auto die vrijdag al stuk was nu nog steeds stuk is, dan is het overduidelijk een algemeen probleem. Snap dat dan.quote:
AMENquote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
Godsamme zeg. Hou eens op met al dat gezeur over ViaPlay, GP Radio, F1TV, Sky en weet ik veel welke kanalen nog meer.
Doe dat lekker in de daarvoor bestemde topics.
Theo Pourchaire vindt dit niet leukquote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een auto die vrijdag al stuk was nu nog steeds stuk is, dan is het overduidelijk een algemeen probleem. Snap dat dan.
Ik dacht dat ik Sky aan het kijken was met al die Engelse termen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef DKUp het volgende:
Bij ViaPlay is eigenlijk geen moment stil en anders is het het een ongemakkelijke pijnlijke stilte
Check eens hoe vaak hij onnodig engels gebruikt. Zo vermoeiend die gastquote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Kreator het volgende:
Albers was tijdens zijn carrière al onuitstaanbaar en maakt dit programma ehx thelemaal kapot met zijn ultieme saaiheid. Weg met die man.
Idd.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Kreator het volgende:
Albers was tijdens zijn carrière al onuitstaanbaar en maakt dit programma ehx thelemaal kapot met zijn ultieme saaiheid. Weg met die man.
Kun jij nou eindelijk eens het goede voorbeeld geven en kappen met dat gezeik?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Sky aan het kijken was met al die Engelse termen.
Er zit een knop op je TV.quote:
Liselore was altijd best een lekker wijf toch?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat hij sowieso liever en vrouw heeft.
Echt hardop gelachen om hemquote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een ontiegelijke lul, maar oh wat maakte hij er gisteren een show van
Het lult en het lult maar. En Amber ziet er hitsig uit, en dat is helaas ook het enige positieve. Daardoor lijken Albers en Van der Garde tevens ook lulletjes rozenwater.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef DKUp het volgende:
Bij ViaPlay is eigenlijk geen moment stil en anders is het het een ongemakkelijke pijnlijke stilte
Live topic gaat over live uitzending.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun jij nou eindelijk eens het goede voorbeeld geven en kappen met dat gezeik?
Zoo onnodig…quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over de F1, niet over Viaplay of F1TV. Daar zijn aparte topics voorquote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Live topic gaat over live uitzending.
Holy fuck dit neem ik terugquote:Op zondag 27 maart 2022 18:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Liselore was altijd best een lekker wijf toch?
Teamgenoten hoor ik ook alleen maar de afgelopen twee weken.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zitten ze knus naast elkaar hèquote:
Oh jee. Je bent echt boos.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dit een grap of ben je 'mentally challenged'?
Wat gezellig inderdaad met al die schermenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zitten ze knus naast elkaar hè
Ik vind alle 3 dikke primaquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie van ons Max?
- Eerste ronde crash door #keeppushing
- DNF door falen auto
- 3e plek na de Scuderia
De uitzending die we allemaal kijken is onderdeel daarvan. Kappen met dat autistische gedoe.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over de F1, niet over Viaplay of F1TV. Daar zijn aparte topics voor
Jaquote:Op zondag 27 maart 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
Mensen wat denken jullie van ons Max?
- Eerste ronde crash door #keeppushing
- DNF door falen auto
- 3e plek na de Scuderia
Die ziet er ook eerder uit alsof die een oud-hockeyer is dan een coureurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |