Sommige mensen snappen niet dat niet iedereen precies hetzelfde als hen denkt en dat er heel veel verschillende meningen kunnen bestaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
Godsamme zeg. Hou eens op met al dat gezeur over ViaPlay, GP Radio, F1TV, Sky en weet ik veel welke kanalen nog meer.
Doe dat lekker in de daarvoor bestemde topics.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Regilio_ het volgende:
Snap wel dat ze geen publiek in de studio hebben.HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woest (net als die Ajax fan).quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen idee wat je wilt zeggen. Ik weet niks van voetbal.
Die moet nu direct naar bedquote:
Ik ben er ook nieuwschierig naar.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of de motor van de Nederlander het nu wel houdt
Nee hoor die rijdt als een treinquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Dan kan Sainz straks naast hem parkeren.
Ferrari 1-2 incomingquote:Op zondag 27 maart 2022 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zal me benieuwen of de motor van de Nederlander het nu wel houdt
Yuki stond achteraan, die was gisteren al stuk.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef tripel7 het volgende:
Hamiltons #blessed begint nu al, twee gratis plekjes naar voren door Mick en Yuki🤮
Gasly okquote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef DKUp het volgende:
Het is klaar voor Yuki en Alpha Tauri volgens Ember.
Gasly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |