10 jaar F1 media training hakt er in.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan het wel eens zijn, te gelikt, te gemaakt ... precies Mercedes ja.
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.quote:
Zo'n Saudi naast je op de bank? Gezellig.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
Sonyquote:Op zondag 27 maart 2022 18:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welk merk heb je?
Als ik de app op tv of ziggo box gebruik is het verschil echt aanzienlijk ivm ziggo 200. Je ziet het vooral aan de infographics.
Je bent verkleed als Saoedi-Arabiër?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
als Wolff echt had gewild had Nyck al in de F1 gereden.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...quote:
Een Saoedi.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...
Of een Saoediër.quote:
:pquote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef Johannes788 het volgende:
Viaplay vindt de sfeer helemaal geweldig.
Wtf :p dit kan niet zooo een mooooooie sfeer vindt albers.
Viaplay :p
Mwah. Zijn stokpaardjes waren onderhand ook wel een beetje passéquote:
True!quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als Wolff echt had gewild had Nyck al in de F1 gereden.
Proest mijn toetsenbordquote:Op zondag 27 maart 2022 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Amber ziet eruit alsof ze bij de Chinees werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:24 schreef tralalala het volgende:
Ik mis Kamphues.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |