Weinig last van op mijn 4k tv met app op de tv.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op kanaal 200 ziggo is het wel helemaal prima. Het is echt de compressie op die stream zelf.
Volledig kut gewoon.
"En Hamilton gaat eraf!"quote:Op zondag 27 maart 2022 18:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ah oke, vreemd
Gelukkig maakt het tijdens de race niet zoveel uit
Als ze dan ook maar een schoolmeisjes outfit aandoet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:02 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stephane heeft in mijn ogen wel een gigantisch schoolreisjes-gehalte.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"En Hamilton gaat eraf!"
"Hoezo, wat lult ie n-"
*10 seconden later*
"Oh."
Stream bedoel je chromecast? Wat je op je telefoon en laptop doet als je kijkt heet ook gewoon streamen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik ViaPlay gewoon op mn laptop of telefoon kijk is t prima, maar zodra ik t stream gaat die lopen bufferen. Iemand idee dit te verhelpen?
"zodra ik t stream" Naar je chromecast?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:11 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik ViaPlay gewoon op mn laptop of telefoon kijk is t prima, maar zodra ik t stream gaat die lopen bufferen. Iemand idee dit te verhelpen?
Ja casten naar de TV bedoel ik.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stream bedoel je chromecast? Wat je op je telefoon en laptop doet als je kijkt heet ook gewoon streamen.
Ingebouwde Chromecast of hoe je dat ook noemtquote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"zodra ik t stream" Naar je chromecast?
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan die Nyck de Vries echt niet uitstaan. Weet niet wat het is, maar hij straalt iets uit waar ik jeuk van krijg.
Wordt ie door Toto jarenlang lekker gehouden, maar krijgt hij nooit een stoeltje bij welk team dan ook in de F1, het is maar wat je wil.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.
Dat kan het wel eens zijn, te gelikt, te gemaakt ... precies Mercedes ja.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij zit helemaal in de Mercedes Molen, zie je ook aan zijn uitstraling ergens. Jammer wel. Plus hij lijkt wel het lievelingetje van Toto te zijn, of de zoon die hij niet had.
Misschien houdt Toto gewoon van kleine jonge Aziaatjes.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan had Nyck Bottas wel vervangen.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welk merk heb je?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weinig last van op mijn 4k tv met app op de tv.
10 jaar F1 media training hakt er in.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan het wel eens zijn, te gelikt, te gemaakt ... precies Mercedes ja.
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.quote:
Zo'n Saudi naast je op de bank? Gezellig.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
Sonyquote:Op zondag 27 maart 2022 18:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Welk merk heb je?
Als ik de app op tv of ziggo box gebruik is het verschil echt aanzienlijk ivm ziggo 200. Je ziet het vooral aan de infographics.
Je bent verkleed als Saoedi-Arabiër?quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Mylene het volgende:
Ik zit klaar met een theedoek voor baas Leclerc![]()
.
als Wolff echt had gewild had Nyck al in de F1 gereden.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen ervaring. Daarom had Wolff hem liever in de Williams gehad ipv Albon, zodat hij ervaring kon opdoen.
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...quote:
Een Saoedi.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja dat is een lastige, is een inwoner van Saoedi-Arabië een Arabiër of een Arabier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |