Gids is er wel. Even in het menu naar Sport en dan klikken op 'schema bekijken' wat biven de eerste twee rijen staat.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:54 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Viaplay geen gids op hun site staan? Hoe laat begint de voorbeschouwing??
Je kan terugspoelen in de app (op tv in ieder geval met de afstandsbediening)quote:Op zondag 27 maart 2022 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde alvast Formule 2 kijken maar heb zwart beeld. Iemand hier ook last van?
Ja als ik terugspoel zie ik t idd wel thankquote:Op zondag 27 maart 2022 16:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je kan terugspoelen in de app (op tv in ieder geval met de afstandsbediening)
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Kox: kan je inhalen op deze baan?
Haha heeft ze vorig jaar gezien?
Ze zal de F2 niet gezien hebben, anders had ze het ook niet hoeven vragenquote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Cox: kan je inhalen op deze baan?
Soms stel je ook een vraag voor de onwetende kijker.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
Stephane Cox: kan je inhalen op deze baan?
Nu de ik maak alles Engels wat niet nodig is kwalbers showquote:Op zondag 27 maart 2022 18:28 schreef maan_man het volgende:
[..]
Soms stel je ook een vraag voor de onwetende kijker.
Eens, prima zo. Wel stuk minder blij met de stream dit hele weekend. Via chromecast vorige week 0 problemen, deze week in kwalificatie en wedstrijd best wat haperingen. Hopelijk is dat volgende GP wel verholpen.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:13 schreef franklop het volgende:
Blijft het duocommentaar prima vinden, Kalff die af en toe tussendoor komt ook goed.
Tuurlijk zijn er nog wel puntjes, maar daar mogen ze nog paar jaar aan werken
Heb je ook een N? Want ik lees net op twitter dat ze nu weer 'winnaar' als 'winaar' hebben gespeld bij Viaplay.quote:
Slordig.quote:Op zondag 27 maart 2022 21:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb je ook een N? Want ik lees net op twitter dat ze nu weer 'winnaar' als 'winaar' hebben gespeld bij Viaplay.
Louis Dekker zal het wel zijn. Dat is de F1 man van de NOSquote:Op zondag 27 maart 2022 22:40 schreef RipCity het volgende:
Wie is de commentator die de samenvatting doet op
Npo1?!
nope. die doet alleen radioquote:Op zondag 27 maart 2022 22:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Louis Dekker zal het wel zijn. Dat is de F1 man van de NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |