Een bedrijf wat in niets verschilt van Ziggo, ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze dat doen, weet je meteen met wat voor bedrijf je te maken hebt
Weet je nu eigenlijk al.
Ziggo Sport Totaal kost toch net zoiets als Viaplay, of niet? Volgens mij betaalde ik een tientje per maand voor Ziggo Sport Go.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben er alleen maar op vooruitgegaan sinds ik overgestapt ben op Viaplay, overigens want als je geen Ziggo kabel hebt is het toch wel een ander verhaal qua kosten met Ziggo.
Nee, Ziggo kostte voor mij 14,95, Viaplay 8,99 beiden via Caiway.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ziggo Sport Totaal kost toch net zoiets als Viaplay, of niet? Volgens mij betaalde ik een tientje per maand voor Ziggo Sport Go.
Maar dat is dan een tijdelijke aanbieding dan, of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Ziggo kostte voor mij 14,95, Viaplay 8,99 beiden via Caiway.
Ja, voor de online dienst, maar voor een apart TV-kanaal via je kabelaanbieder kan het meer zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ziggo Sport Totaal kost toch net zoiets als Viaplay, of niet? Volgens mij betaalde ik een tientje per maand voor Ziggo Sport Go.
Ligt eraan of je online kijkt of niet. Als ik Viaplay online vergelijk met Ziggo Sport Go is Viaplay duurder met een reguliere prijs van ¤ 13,99 p/m.quote:Op woensdag 23 maart 2022 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een bedrijf wat in niets verschilt van Ziggo, ja.
Ik ben er alleen maar op vooruitgegaan sinds ik overgestapt ben op Viaplay, overigens want als je geen Ziggo kabel hebt is het toch wel een ander verhaal qua kosten met Ziggo.
Ja, een abbo voor mobiel kijken is goedkoper maar ik heb geen OLED TV van 50" om op mijn tablet te gaan kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan of je online kijkt of niet. Als ik Viaplay online vergelijk met Ziggo Sport Go is Viaplay duurder met een reguliere prijs van ¤ 13,99 p/m.
Ziggo Sport Go is goedkoper met ¤ 9,99 p/m.
Dat is alleen het geval als je in een Ziggo kabel gebied woont, he? Als dat niet het geval is dan moet je in beide gevallen voor de dienst apart betalen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook wel een beetje krom om een tijdelijke kortingsactie op een internetstream te vergelijken met een compleet tv pakket inclusief een streamplatform en gratis F1TV.
Er is vast wel een app voor op de TV, net zoals Viaplayquote:Op woensdag 23 maart 2022 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, een abbo voor mobiel kijken is goedkoper maar ik heb geen OLED TV van 50" om op mijn tablet te gaan kijken
Voor mij is dat appels met peren vergelijken.
Ik snap je punt niet.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is alleen het geval als je in een Ziggo kabel gebied woont, he? Als dat niet het geval is dan moet je in beide gevallen voor de dienst apart betalen.
Albers is vreselijk vanavond. Doet net alsof er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar dit weekend nog dramatischer dan vorige week.
Vooral Amber (jeugdjournaal) en Albers (hypocriet zonder empathie) moeten het ontgelden.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Albers is vreselijk vanavond. Doet net alsof er niks aan de hand is.
Je ziet duidelijk dat Giedo zich ergert.
Het is voornamelijk dom vooringenomen geleuter van mensen die het niet goed willen vinden. Er is altijd wel iets te ergeren als er diverse mensen meningen gaan geven, maar de ergernissen bij met name Rob en Jack waren bepaald niet kleiner. Blijf erbij dat het per saldo absoluut niet slechter is dan Ziggoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef RipCity het volgende:
Blijkbaar dit weekend nog dramatischer dan vorige week.
Vooral Amber (jeugdjournaal) en Albers (hypocriet zonder empathie) moeten het ontgelden.
Ja ik weet dat de spelling anders is, maar het kwam niet uit m'n toetsenbord. Kon er niet op komen hoe het wel moest.quote:
Scandinavische mensen hebben zelf ook geen emotie. Daar past dit dus perfect bij. Stoïcijns volk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:39 schreef Starflyer het volgende:
In Scandinavië hebben ze al jaren Viaplay volgens dit formaat en kijken ze nog steeds (ondanks dat daarvook F1TV is).
Kwestie van wennen, denk ik.
Het is een beetje te veel oppervlakkig allemaal ja, zit 0 emotie in.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:54 schreef Vliegbaard het volgende:
Zit op het werk met een collega te kijken. Als dit het dan moet zijn dan ben ik toxh heel blij met mijn F1 pro abbo. Het commentaar is niet persé slecht maar geef mij gewoon Olav. Mag er een naast zitten maar die man praat met passie. Dit mis ik nu totaal.
Ik zag ook weer vechten in de ring .. ipv in een kooiquote:Op zaterdag 26 maart 2022 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Viaplay is een dienst voor Turken. @:GGMM
niet te positief worden hoor want dat mag niet hier, wat me wel opvalt is dat die Nelson wat veel "de wereldkampioen" gebruikt als Verstappen in beeld isquote:Op zondag 27 maart 2022 11:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben gewoon blij met Viaplay hoor.
Dat de commentatoren geen passie voor de sport zouden hebben is onzin. Het enige wat ik juist op ze aan te merken heb, is dat ze schreeuwerig en paniekerig overkomen bij een of ander incident. Vol passie dus en verder lekker snel met reageren.
Wel vind ik het jammer dat je voor de maandelijkse bijdrage niet even kan pauzeren of terugspoelen.
Passie voor de sport en passie in het commentaar zijn natuurlijk niet hetzelfde. Met passie commentaar geven is een talent dat maar heel weinig commentators hebben, en het nieuwe duo mist dat stuk vooralsnog.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:28 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben gewoon blij met Viaplay hoor.
Dat de commentatoren geen passie voor de sport zouden hebben is onzin. Het enige wat ik juist op ze aan te merken heb, is dat ze schreeuwerig en paniekerig overkomen bij een of ander incident. Vol passie dus en verder lekker snel met reageren.
Wel vind ik het jammer dat je voor de maandelijkse bijdrage niet even kan pauzeren of terugspoelen.
Klopt maar dat vind ik dan een stuk minder storend dan Olav die 30 seconden achterloopt/gebeurtenissen mistquote:Op zondag 27 maart 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet te positief worden hoor want dat mag niet hier, wat me wel opvalt is dat die Nelson wat veel "de wereldkampioen" gebruikt als Verstappen in beeld is
eens, ik mis Olav dan ook nietquote:Op zondag 27 maart 2022 12:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt maar dat vind ik dan een stuk minder storend dan Olav die 30 seconden achterloopt/gebeurtenissen mist
Dat vind ik dus niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Passie voor de sport en passie in het commentaar zijn natuurlijk niet hetzelfde. Met passie commentaar geven is een talent dat maar heel weinig commentators hebben, en het nieuwe duo mist dat stuk vooralsnog.
Zou Mol niet gewoon hetzelfde doen?quote:Op zondag 27 maart 2022 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet te positief worden hoor want dat mag niet hier, wat me wel opvalt is dat die Nelson wat veel "de wereldkampioen" gebruikt als Verstappen in beeld is
Idem hier.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:32 schreef Starflyer het volgende:
Geen last van gehad. Viaplay is bij mij op de TV gewoon stabiel.
17:25 via de app te zien dat dan de uitzending begintquote:Op zondag 27 maart 2022 15:54 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Viaplay geen gids op hun site staan? Hoe laat begint de voorbeschouwing??
Nee, dan gaan ze nog 5 min aftellenquote:Op zondag 27 maart 2022 16:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
17:25 via de app te zien dat dan de uitzending begint
Ga naar de app, ga naar Sport, zoek OF de juiste stream op OF scroll helemaal naar achteren voor "Schema".quote:Op zondag 27 maart 2022 15:54 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Viaplay geen gids op hun site staan? Hoe laat begint de voorbeschouwing??
F2 is net afgelopen, vandaarquote:Op zondag 27 maart 2022 16:52 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde alvast Formule 2 kijken maar heb zwart beeld. Iemand hier ook last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |