SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
`quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:47 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, dat "race commentaar" was wel een echt dieptepunt. Dat net doen alsof MER 7e werd in Q3 en dat "nu alle ogen gericht zijn op Red Bull. Want zij hebben nu de kans. WTF: alsof het niet allemaal gewoon tegelijk gebeurt! Trieste voorstelling van zaken, zeg!
Ja, was bij die Monza-episode ook. Eerste de Ferrari's (je bent 7e), waarna Leclerc 8e wordt. 'Now both McLarens are on track'. Echt triest.
Ik heb er nu 5 gezien, ik vond alleen die met Haas echt de moeite waard. Dimitri Mazepin die even een teamlid min of meer bedreigt. Daar kan niet in geknipt zijn, die uitspraken heeft ie echt gedaan
Rini dankjewel.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
› Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ link | afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wagens voor 2022:
Haas VF-22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)Traditioneel staat het team van de WDC 1ste genoemd. Niet die van WCC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)
As a side note, nu we de kans hebben.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
De episode over Haas is vooral zo fantastisch gezien de actualiteit rond Mazepin, natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
`
Ja, was bij die Monza-episode ook. Eerste de Ferrari's (je bent 7e), waarna Leclerc 8e wordt. 'Now both McLarens are on track'. Echt triest.
Ik heb er nu 5 gezien, ik vond alleen die met Haas echt de moeite waard. Dimitri Mazepin die even een teamlid min of meer bedreigt. Daar kan niet in geknipt zijn, die uitspraken heeft ie echt gedaan
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik het op deze manier niet langer een succes vind, DtS, waar was Alfa-Sauber? Waar was Aston-Martin? 2 teams die totaal niet in beeld geweest zijn. Waarom is ineens Mevr Wolff het interviewen en langdurig in beeld brengen waard?
Geef ieder team een eigen aflevering, dat lijkt mij beter dan dit.![]()
Wie betaald, bepaaldquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
Waarom is ineens Mevr Wolff het interviewen en langdurig in beeld brengen waard?
Zoals ik ook in mijn vriendengroep zei: Kijk die pulp dan niet.
Alleen de begeleidende tekst die al staat voor je een aflevering afspeelt zegt al genoeg. Als er dan geen alarmbellen gaan rinkelen, ligt dat echt aan jezelf.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Precies.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef TagForce het volgende:
[..]
Any broken key on the keyboard needs to be replaced.
Context... It matters.![]()
![]()
Daar geloof ik dus weer niet in, dat het komt omdat Mercedes betaald heeft. Dat is hetzelfde nivo als de Hamilton fans die schreeuwen dat Masi omgekocht was of dat de FIA baas wilde dat Max zou winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wie betaald, bepaald
Zoals ik ook in mijn vriendengroep zei: Kijk die pulp dan niet.
Alleen de begeleidende tekst die al staat voor je een aflevering afspeelt zegt al genoeg. Als er dan geen alarmbellen gaan rinkelen, ligt dat echt aan jezelf.
Maar men heeft wel voor een bepaalde insteek gekozen, mischien omdat dat het meeste drama opleverde of mischien omdat Mercedes wel die toegang gaf en Hamilton wel kwam opdraven.![]()
Nivo🤭quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus weer niet in, dat het komt omdat Mercedes betaald heeft. Dat is hetzelfde nivo als de Hamilton fans die schreeuwen dat Masi omgekocht was of dat de FIA baas wilde dat Max zou winnen.
Maar men heeft wel voor een bepaalde insteek gekozen, mischien omdat dat het meeste drama opleverde of mischien omdat Mercedes wel die toegang gaf en Hamilton wel kwam opdraven.![]()
Ik vond het jammer dat ze de hulp van Alonso voor Ocon niet echt in beeld brachten. Dat maakte het net nog wat mooier.![]()
Komt Hamilton-Larbalestier in de laatste 5 episodes dan wel aan het woord? Heb m tot nu toe nauwelijks gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus weer niet in, dat het komt omdat Mercedes betaald heeft. Dat is hetzelfde nivo als de Hamilton fans die schreeuwen dat Masi omgekocht was of dat de FIA baas wilde dat Max zou winnen.
Maar men heeft wel voor een bepaalde insteek gekozen, mischien omdat dat het meeste drama opleverde of mischien omdat Mercedes wel die toegang gaf en Hamilton wel kwam opdraven.Rini dankjewel.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Mensen zaten te zeuren dat Geri teveel in beeld was, maar mw. Wolff was veel erger ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:39 schreef Tijger_m het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het op deze manier niet langer een succes vind, DtS, waar was Alfa-Sauber? Waar was Aston-Martin? 2 teams die totaal niet in beeld geweest zijn. Waarom is ineens Mevr Wolff het interviewen en langdurig in beeld brengen waard?
Geef ieder team een eigen aflevering, dat lijkt mij beter dan dit.![]()
https://f1calendar.com/generatequote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke agenda voegen jullie toe aan je Google agenda voor het schema?
Toevallig net zelf een zitten zoeken. F1 levert hem gek genoeg niet meer zelfGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Denk het wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:12 schreef THEFXR het volgende:
worden de vrije trainingen getoond in het race cafe?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De GP Radio app heeft een update gehad las ik, waarmee je het commentaar van Mol onder de beelden die je via F1 TV krijgt kunt luisteren. Inclusief de race geluiden en team radio etc.
Ik ben wel enthousiast, want Engels commentaar is me veel te pro Lewis en George Russel, vooral die Croft. En van wat ik hoorde van die ViaPlay commentatoren…alsof je naar een begravenis zat te luisteren.
Ik zet lekker Mol aan, en neem die fouten op de koop toe, zijn enthousiasme en stemgeluid is goud waard.![]()
Eindelijk gaat het weer beginnen. Heb er wel vertrouwen in dat we wederom een leuk en spannnend seizoen gaan krijgen.![]()
Racefans kalenderquote:Op woensdag 16 maart 2022 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke agenda voegen jullie toe aan je Google agenda voor het schema?
Heet nog steeds f1fanaticA pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Nicooooooh HiyülcheberkN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Wist je dat Vettel het ook kan? Niet zo goed als Nico maar toch…quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:32 schreef babylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Hulkenberg Nederlands kan?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Vraag me af of Lando en Kelly ook Nederlands kunnen aangezien ze beide een Nederlands-talige moeder hebben..N/A
Daar moet natuurlijk een plaatje bij!
Weer een historisch Hulk moment.![]()
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
HulkGODGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Lando kent alleen Max Max Max Supermaxquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:35 schreef nils7 het volgende:
Vraag me af of Lando en Kelly ook Nederlands kunnen aangezien ze beide een Nederlands-talige moeder hebben..![]()
https://www.youtube.com/shorts/KchvBoith0kquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:35 schreef nils7 het volgende:
Vraag me af of Lando en Kelly ook Nederlands kunnen aangezien ze beide een Nederlands-talige moeder hebben..
Mag geen naam hebben.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 10:45:42 ]![]()
Leuke rubriek blijft dit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:32 schreef babylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Hulkenberg Nederlands kan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nu ze de verplichte testen hebben afgeschaft verwacht ik dat ook, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
En daar is het eerste corona slachtoffer. Dat wordt dit seizoen echt ellendeNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Nog nooit een podium gehaaldquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:52 schreef babylon het volgende:
Hulk(enberg)
In het groen
Aangekondigd op St. Patrick's Day
Ik acht podiumkansen ENORM!!!Hulkenfaal
![]()
![]()
In tegenstelling tot Max klinkt ie ook meteen als een vlamingquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:45 schreef babylon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/KchvBoith0k
Mag geen naam hebben.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Albonquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:59 schreef TagForce het volgende:
Als Vettel het van DannyRic heeft...
Wie staat er naast DannyRic op de foto?
[ afbeelding ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ze moeten sowieso stoppen met die test-onzin van sporters die niks mankeert.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
En daar is het eerste corona slachtoffer. Dat wordt dit seizoen echt ellende![]()
Dan verwacht ik eerder Russell, aangezien die voor hem naast Vettel zit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:59 schreef TagForce het volgende:
[ afbeelding ]No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik ben geen teamMerc.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerder Russell, aangezien die voor hem naast Vettel zit.![]()
Nee, ik hoop dat het bij Vettel blijft, en dat ie er niet teveel last van heeft.![]()
?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nu ze de verplichte testen hebben afgeschaft verwacht ik dat ook, ja.![]()
Ja, zou zomaar kunnen dat er dit jaar meer uitvallers zijn dan vorige jaren hierdoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:39 schreef VacaLoca het volgende:
En daar is het eerste corona slachtoffer. Dat wordt dit seizoen echt ellende![]()
Wel leuk voor Hulk maar heeft ie nog meer ambitie dan af en toe een losse race in te vallen of zitten de teams eigenlijk ook niet meer echt op em te wachten.![]()
Oh ik lees nu bij gpupdate:quote:Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testenquote:De Formule 1 heeft de protocollen omtrent corona dit jaar versoepeld, waarbij het voorheen strakke regime van verplicht testen is teruggeschroefd. PCR-tests worden nu alleen nog maar aanbevolen en F1 is afgestapt van het bubbelsysteem dat tijdens de F1-seizoenen 2020 en 2021 van kracht was.
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn dan![]()
Snap dat testen sowieso niet. Iedereen moet verplicht gevaccineerd zijn op de paddock..quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh ik lees nu bij gpupdate:
[..]
Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testen
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn dan
https://racingnews365.com(...)n-the-f1-paddock/ampA pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ja, lekker gaan racen terwijl je je niet fit voelt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testen
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn danoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Of het volledig is of niet, het lijkt me nog steeds een kwestie van gezond verstand om te testen wanneer je symptomen hebt (of Vettel die heeft is mij nog niet duidelijk?) of in aanraking bent geweest met een positief persoon.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn dan![]()
Wie zegt dat ie zich niet fit voeltquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, lekker gaan racen terwijl je je niet fit voelt.![]()
Waarom zou hij zich anders laten testen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie zich niet fit voeltoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich anders laten testen?![]()
Dat laatste is natuurlijk onzin. Tenzij je echt klachten hebt. Dan had ik me de afgelopen weken al 10 x moeten laten testen...quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het volledig is of niet, het lijkt me nog steeds een kwestie van gezond verstand om te testen wanneer je symptomen hebt (of Vettel die heeft is mij nog niet duidelijk?) of in aanraking bent geweest met een positief persoon.![]()
Of dat ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Het moet ook niet, geen idee hoe de exacte regels nu in Bahrain zijn trouwens, maar in zo'n circus als de F1 lijkt het me verstandig om op de hoede te blijven. Dat we het hier niet meer doen omdat we bij een besmet iemand even een verjaardag hebben gevierd vind ik toch net ff wat anders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin. Tenzij je echt klachten hebt. Dan had ik me de afgelopen weken al 10 x moeten laten testen...![]()
![]()
Is hij dan naar huis gegaan de afgelopen week?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?
De coureurs zijn er al sinds 10 maart vanwege de testweek.No Dyson Barrier is going to stop me!
nee. Ik snap sowieso niet waarom teams dat niet veel eerder gedaan hadden. Er zaten altijd van die lullige spiegeltjes aan die auto, het leek me volkomen logisch dat je die aerodynamisch maakt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Komt hier al stoom uit de oren omdat de vleugelspiegels van Mercedes zijn goedgekeurd?Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ferrari had een paar jaar terug hetzelfde gedaan, maar toen mocht dat niet en moesten ze het aanpassen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee. Ik snap sowieso niet waarom teams dat niet veel eerder gedaan hadden. Er zaten altijd van die lullige spiegeltjes aan die auto, het leek me volkomen logisch dat je die aerodynamisch maakt.
https://www.formula1.com/(...)IZawqoMQaUM0mqS.html
Nu word het toegestaan want Mercedes, volgend jaar mag het ook niet meer.![]()
Oh wat krijg ik weer zin om te kijken naar het underdog team wat weer vanalles mag maar de rest nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:40 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ferrari had een paar jaar terug hetzelfde gedaan, maar toen mocht dat niet en moesten ze het aanpassen.
https://www.formula1.com/(...)IZawqoMQaUM0mqS.html
Nu word het toegestaan want Mercedes, volgend jaar mag het ook niet meer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik word echt gewoon pissig hiervan
Andere teams moeten AL-TIJD hun mooie ideeėn laten varen. Maar Mercedes mag het iedere keer weer het hele seizoen houden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.instagram.com/tv/CbNRUlRqiZZ
Dat ziet er erg indrukwekkend uit. En als ik het verhaal van Horner goed begrijp willen ze uiteindelijk toch ook echt wel motoren gaan produceren. Dat roept toch wel weer vragen op over wat er waar is van de geruchten over Porsche.![]()
Ik geloof niet dat iemand er verbaast over is. FIA durfde DAS destijds ook niet te verbieden. Het doet verder niets af aan het feit dat het (opnieuw) erg haaks staat op de regels.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Komt hier al stoom uit de oren omdat de vleugelspiegels van Mercedes zijn goedgekeurd?![]()
Met Vlaams accent ook echtquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:45 schreef babylon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/KchvBoith0k
Mag geen naam hebben.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.![]()
Mijn idee. Als het zo door gaat kun je dit WK wel gewoon voor spek en bonen doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.
Ze hebben het hele protocol al omgegooid. Verplicht testen doen ze niet meer, ook geen isolatiebubbels meer en je ziet steeds minder mondkapjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.
Ricciardo was er aanvankelijk ook gewoon bij. Dat-ie uiteindelijk niet heeft gereden tijdens de tests was omdat-ie daadwerkelijk ziek was.![]()
De maatregelen zijn nog lang niet overal in de wereld afgebouwd en Formule 1 wil geen risico nemen dat de hele sport een verbod krijgt. Vooral in Aziė zijn ze nog erg restrictief.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.![]()
Wat is de bron van die tweet? Of wil die gewoon een opsomming doen?
https://www.skysports.com(...)rix-after-covid-boutquote:McLaren driver Daniel Ricciardo is free to race the Bahrain Grand Prix this weekend after recovering from Covid, the team have confirmed.
McLaren announced that Ricciardo has now returned a number of negative Covid tests and will therefore return to the paddock on Thursday.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
De actualiteiten ja? Dan heb ik wat gemist.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:07 schreef daNpy het volgende:
Wat is de bron van die tweet? Of wil die gewoon een opsomming doen?![]()
Juist.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.No Dyson Barrier is going to stop me!
Blijkbaar kun je best lang positief blijven testen met een PCR test, terwijl je al lang geen klachten meer hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.
Dat wordt dan leuk als je een triple header op de bank mag kijken terwijl je niet eens een snotneus hebt
En op een andere foto stond hij naast Albon en Verstappen en achter Vettel en Russell. Dus nog meer potentiėle volgende slachtoffersquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
'Moet'?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.![]()
Dat is een advies, geen plicht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-test
Maar goed, verder ook niet heel relevant ofzo.![]()
Ik vrees dat heel veel coureurs een race gaan missen dit seizoen. Kan wel eens bepalend zijn in het kampioenschap.
Een besmetting vroeg of laat is ook haast niet meer te voorkomen met deze Omicron-variant.![]()
Perez heeft kennelijk gezegd dat hij vindt dat zelfs als je positief test nog steeds zou moeten kunnen rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:59 schreef TagForce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat hij dat zegt omdat hij weet/denkt dat er andere coureurs ook positief zijn.In the coolest little capital of the world![]()
Raar land, dat Bahrein. Bier is prima voor 12,50 euro. Alle hotels vol met hoeren.
Qua F1: staat echt harde wind dus dat gaat wel een rol spelen.![]()
Zie tussen Bruxelles/Rivage en Pouhon/Double Gauche een short cut. Die is voor motorracen neem ik aan?quote:
Verder gaaf om te zien dat je van Bruxelles (ene eind van het circuit) tot aan start/finish (andere eind circuit) kunt kijken.Net efkes anges![]()
Alle afleveringen van Drive to Survive gezien. Nog meer een hekel gekregen aan Toto Wolff.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 22:28:14 ]![]()
Ik vind het eigenlijk wel prima. Als je positief getest bent blijf je thuis. Dat geldt in Nederland ook nog steeds.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 6 maar ik vind hem eigenlijk steeds sympathieker worden, is ook maar een mens die in een extreem competitieve wereld zijn dingetje doet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Alle afleveringen van Drive to Survive gezien. Nog meer een hekel gekregen aan Toto Wolff.
En behoorlijk goed ook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dan ben je precies de doelgroep.quote:
Net als dat Olav vroeger netjes alle updates uitlegde, lekker technisch. Dat deden ze de laatste jaren ook niet meer om de orange army geļnteresseerd te houden.![]()
Serieus? Onboards plaatsen op incidenten waar die niet bij hoorde vind jij integer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
Interviews laten zien op het verkeerde moment in het seizoen, zodat uitspraken uit zijn verband raken vind jij integer?![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
Je benoemt het zelf al, je bent een leek, en kan daarom de integriteit helemaal niet op waarde schatten.
Meerdere coureurs, F1 werknemers en F1 fans spreken zich al sinds seizoen 1 uit over de fictie in de serie.
Zou jij als leek dan werkelijk nog kunnen denken dat een TV serie, die er enkel is om nieuwe "fans" aan te trekken integer is?A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Er is altijd een shortcut geweest voor club racen, als ik mij het goed herinner.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zie tussen Bruxelles/Rivage en Pouhon/Double Gauche een short cut. Die is voor motorracen neem ik aan?
Verder gaaf om te zien dat je van Bruxelles (ene eind van het circuit) tot aan start/finish (andere eind circuit) kunt kijken.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Waarvan akte.quote:
Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.
En Toto is
Moeten we DtS niet een aparte thread geven?"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik zou zeggen open een topicquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.
En Toto is
Moeten we DtS niet een aparte thread geven?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ok, ik zei het verkeerd. Kunnen we DtS hier niet weglaten?quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarvan akte.
En Toto is
Moeten we DtS niet een aparte thread geven?![]()
- niet op de man -
[ Bericht 55% gewijzigd door Nattekat op 18-03-2022 11:44:09 ]"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.
En daarnaast, Toto is
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Geen idee wat je hier mee bedoelt. Vind ik het vreemd dat er op mij gereageerd wordt? Volgens mij is dat de essentie van een forum, dus erg vreemd is het niet. En 'een stok in je reet'? Is dat een gezegde of zo, waar jij vandaan komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wel grappig dat jij het vreemd vindt dat er steeds op je gereageerd wordt met zo'n enorme Mercedesstok in je reet.![]()
Ik ben in ieder geval geen fan van Mercedes, als je dat bedoelt. Mijn favoriete team is McLaren.
Het lijkt wel zo te zijn dat als je niet per definitie alles van Mercedes / Toto / Hamilton stom, walgelijk, onsportief en aanstellerij vindt, je automatisch gezien wordt als iemand die helemaal in het kamp van Mercedes zit. Veel usertjes hier denken kennelijk dat er maar twee smaken zijn: hetzij volledig kamp Verstappen, hetzij volledig kamp Hamilton. En aangezien de neutrale kijker zich niet in kamp Verstappen bevindt, moet-ie dus wel kamp Hamilton zijn...![]()
Ok.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:49 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben in ieder geval geen fan van Mercedes,
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik vind het best wat zeggen. Bij de coureurs blijf je altijd de discussie houden of de kampioenschappen nou kwamen door de kwaliteiten van de coureur, of de kwaliteiten van de auto. De teambaas is echter eindverantwoordelijk voor het geheel: auto, rijders, de hele mikmak. Hij is degene die het hele team smeedt tot een perfect werkend geheel. Dus het aantal titels dat onder een bepaalde teambaas tot stand komt, zegt echt wel iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.
En daarnaast, Toto is![]()
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Zeker.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ja? Ik mis je punt, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.
Ze zijn afgelopen jaar trouwens voor de 8e keer op rij kampioen geworden.![]()
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.quote:"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Was dat die post met blahblahyaddayadda?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan kom je dus helemaal tegemoet aan mijn redenatie in #109."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Leg uit? Toto is eindverantwoordelijk voor het team. Het team is extreem succesvol. Toto is dus een succesvol manager.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.![]()
Nee. Kijk maar even in #109.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Was dat die post met blahblahyaddayadda?![]()
Langste seizoen ooit, toch? Je vraagt je wel af waar ergens de grens ligt aan het aantal races dat je in een jaar kunt proppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat weer een heel lang seizoen worden.![]()
Nog geen competitieve meter gereden dit seizoen en het is in deze reeks al weer even gezellig als op het laatst van afgelopen seizoen
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Waarom wordt hier zo aggressief naar elkaar gereageerd inderdaad…laten we het netjes proberen te houden.
Overigens vind ik DTS wel erg mee vallen, omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is, maar het is gewoon hartstikke vermakelijk en heel veel dingen kloppen ook gewoon, en zijn realistisch. Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen en blijven de leuke stukjes zoals in de prive jets van teambazen meekijken wat nog nooit eerder is gedaan en in de motorhomes mee kijken gewoon een hartstikke leuke toevoeging aan de F1.![]()
Maar hoe weet jij dat het hoeren zijn?;)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Kreator het volgende:
Raar land, dat Bahrein. Bier is prima voor 12,50 euro. Alle hotels vol met hoeren.
Qua F1: staat echt harde wind dus dat gaat wel een rol spelen.![]()
Nee het is gescript.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens vind ik DTS wel erg mee vallen, omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is, maar het is gewoon hartstikke vermakelijk en heel veel dingen kloppen ook gewoon, en zijn realistisch. Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen en blijven de leuke stukjes zoals in de prive jets van teambazen meekijken wat nog nooit eerder is gedaan en in de motorhomes mee kijken gewoon een hartstikke leuke toevoeging aan de F1.
Het is gemaakt om jonge kijkers te trekken, die zijn dit format gewend. Die interesseren zich niet voor Alonso of Kimi.
Dat Kimi er niet inzit toont aan dat het geen F1 serie is, maar reality trash tv.![]()
Dan heb je de reacties niet goed gelezen. De algemene consensus is dat het een 'complete baggershow' is en dat dat de reden is dat Max niet heeft meegewerkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef Eagles89 het volgende:
omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow isEn dat is precies wat er mis mee is. Het is natuurlijk kul dat je kenner moet zijn om te weten wat er waar is en wat niet.quote:Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Nope, spa is een van de weinige circuit die dat niet hadquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Er is altijd een shortcut geweest voor club racen, als ik mij het goed herinner.Net efkes anges![]()
Een paar bwoahs hadden het vast beter gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee het is gescript.
Het is gemaakt om jonge kijkers te trekken, die zijn dit format gewend. Die interesseren zich niet voor Alonso of Kimi.
Dat Kimi er niet inzit toont aan dat het geen F1 serie is, maar reality trash tv.![]()
Helemaal mee eens, zo slecht vind ik het helemaal niet. Natuurlijk is het wat opgeklopt en zijn er soms wat zaken bijgehaald die in het echt helemaal niet zo erg waren, maar dat is ook gewoon wat mensen willen zien. Niet iedereen heeft interesse in de exacte details van hoe een formule 1 auto in elkaar zit. En als dit zorgt voor een grotere interesse voor F1 is dit toch alleen maar goed lijkt me?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef Eagles89 het volgende:
Waarom wordt hier zo aggressief naar elkaar gereageerd inderdaad…laten we het netjes proberen te houden.
Overigens vind ik DTS wel erg mee vallen, omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is, maar het is gewoon hartstikke vermakelijk en heel veel dingen kloppen ook gewoon, en zijn realistisch. Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen en blijven de leuke stukjes zoals in de prive jets van teambazen meekijken wat nog nooit eerder is gedaan en in de motorhomes mee kijken gewoon een hartstikke leuke toevoeging aan de F1.Don't let my username fool you...![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-agressiever-rijden![]()
Er komt echt niks boeiends uit de mond van die knakker.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit is gewoon niet waar, het is niet gescript. Maar sommigen, en jij waarschijnlijk ook, kijken het alsof het een discovery channel documentaire uit de jaren 90 moet zijn. En nee dįt is het inderdaad niet, het is een show, een serie, en géén documentaire. Noem eens iets uit de serie wat compleet scripted is dan? De basis is gewoon redelijk accuraat, maar er worden inderdaad zaken aangedikt of soms zelfs verdraaid, maar niet op cruciale punten. De relatie tussen Ricciardo en Norris bijvoorbeeld was niet geweldig, en wat ze dan doen is het aandikken door beeld en geluidsfragmenten uit andere races te gebruiken het verhaal kracht bij te zetten, dat kun je nep en sensatie vinden, maar daarvoor is het een serie en geen docu, en wil het nieuw en jonger publiek trekken. Die houden van wat meer sensatie dan alleen: ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee het is gescript.
Kijk de serie nog eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:56 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, het is niet gescript.
Kijk eens naar de familie shots met Horner. Als je niet ziet dat dat gescript is kan ik je nog wel wat meer vertellen over hoe tv al jaren wordt gemaakt.![]()
![]()
Relax het is maar de vrije training...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef Johannes788 het volgende:
Max versus Ferrari dit seizoen?
Me like!!![]()
Dan hebben we een andere mening over “gescript”. Als zij vragen aan Horner om even paard te rijden met de vrouw, zodat dat leukere TV geeft dan aan een saaie tafel in de woonkamer, ja dan is dat gescript ja. Maar dat noem ik niet gescript maar normale TV maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kijk de serie nog eens.
Kijk eens naar de familie shots met Horner. Als je niet ziet dat dat gescript is kan ik je nog wel wat meer vertellen over hoe tv al jaren wordt gemaakt.
Als je je daar al aan ergert kun je je TV beter weggooien. Wat ik gescript noem is aan Horner vragen of die even kan zeggen dat Wolff een geldwolf is, en vervolgens aan Wolff vragen of die kan zeggen dat Horner een playboy is. Dįt vind ik gescript. Maar als Horner zegt dat Wolff een belastingontduiker is en vervolgens schakelen ze overdreven erg naar Wolff zn prive jet met alle info over geld en over het appartement van Wolff in Monaco, dan vind ik daar niks nep aan, maar wel overdreven Tv show maken, en daar moet je doorheen kunnen kijken als Amerikaanse serie/show. En ik merk dat voor Nederlanders en Noord Europeanen dat heel veel moeite kost. Maar écht gescript, dat is dit gewoon echt niet, dit is bestaande situaties wat aandikken en uitvergroten, en wat knip en plakken. Maar de basis blijft gewoon waar.
Ik heb er in elk geval met plezier naar gekeken als leuke toevoeging, niet als enige informatie bron. Ik weet dat sommige circuits niet matchen met het commentaar van destijds, en dat bepaalde quotes op andere weekenden gedaan zijn dan het weekend wat er in die aflevering werd uitgelicht. Maar ik snap ook goed dat andere kijkers dat niet willen of kunnen. Die hebben veel meer plezier aan de F1 TV 3 delige serie over vorig seizoen, waar ik ook met plezier naar heb gekeken overigens.
Maar ik vind in de Netflix serie voldoende nieuwe beelden te vinden (zoals in de privé jets en motorhomes filmen) om het leuk te vinden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 18-03-2022 14:50:11 ]![]()
Als ze bepaalde quotes in een andere situatie plaatsen om de een er wat beter en de ander wat slechter uit te laten komen, dan is dat framen, en is dus niet waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dan hebben we een andere mening over “gescript”. Als zij vragen aan Horner om even paard te rijden met de vrouw, zodat dat leukere TV geeft dan aan een saaie tafel in de woonkamer, ja dan is dat gescript ja. Maar dat noem ik niet gescript maar normale TV maken.
Als je je daar al aan ergert kun je je TV beter weggooien. Wat ik gescript noem is aan Horner vragen of die even kan zeggen dat Wolff een geldwolf is, en vervolgens aan Wolff vragen of die kan zeggen dat Horner een playboy is. Dįt vind ik gescript. Maar als Horner zegt dat Wolff een belastingontduiker is en vervolgens schakelen ze overdreven erg naar Wolff zn prive jet met alle info over geld en over het appartement van Wolff in Monaco, dan vind ik daar niks nep aan, maar wel overdreven Tv show maken, en daar moet je doorheen kunnen kijken als Amerikaanse serie/show. En ik merk dat voor Nederlanders en Noord Europeanen dat heel veel moeite kost. Maar écht gescript, dat is dit gewoon echt niet, dit is bestaande situaties wat aandikken en uitvergroten, en wat knip en plakken. Maar de basis blijft gewoon waar.
En dat is ook precies de reden dat Verstappen er niet aan meedoet en Nortis en Petez vinden dat het te ver gaat.No Dyson Barrier is going to stop me!
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als ze bepaalde quotes in een andere situatie plaatsen om de een er wat beter en de ander wat slechter uit te laten komen, dan is dat framen, en is dus niet waar.
En dat is ook precies de reden dat Verstappen er niet aan meedoet en Nortis en Petez vinden dat het te ver gaat.![]()
Ik dacht je voordat de nieuwe pitlane er was, er de mogelijkheid was om voor eau rouge rechtsaf te gaan, richting wat nu het drift circuit is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nope, spa is een van de weinige circuit die dat niet had
Ook alweer 20 jaar geleden
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Lijkt me een goed moment om voor de FIA om een preventieve waarschuwing te geven, en hem duidelijk te maken als ie weer een crash veroorzaakt hij de rest van het jaar voor spek en bonen meedoet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-agressiever-rijden
Afgelopen jaar was hij al super agressief bezig op het circuit, en de fia heeft toen ook Verstappen een waarschuwing gegeven op de suggestie van Hamilton dat hij agressief was, nu zegt Hamilton zelf dat hij nog agressiever dan afgelopen jaar gaat zijn, dus lijkt me tijd om in te grijpen voordat hij echt iemand dood rijd.
[ Bericht 16% gewijzigd door tripel7 op 18-03-2022 15:51:41 (toe) ]![]()
Dat er gescript wordt is niet eens zo erg. Dat er geluidsfragmenten onder verkeerde beelden worden gemonteerd, dat uitspraken van coureurs worden gekoppeld aan andere gebeurtenissen dan waar ze op doelde, of zelfs gekoppeld aan andere personen dan waar ze op doelde is echter een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.
Dat is geen scripten, dat is zelfs nog erger dan framen. Dat maakt dat er een mate van fictie ontstaat waar je als coureur gewoon niet aan mee zou moeten werken. Het slaat als een tang op een varken.![]()
Dat lijkt sws de trend te gaan worden, naast Verstappen lijken nu Perez, Norris en Ricciardo er wel klaar mee, de laatste twee zijn ook allebei nu twee x het slachtoffer van gecreėerde conflicten geweest (met elkaar, Norris ook met Sainz, en Ricciardo ook met Verstappen).quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat er gescript wordt is niet eens zo erg. Dat er geluidsfragmenten onder verkeerde beelden worden gemonteerd, dat uitspraken van coureurs worden gekoppeld aan andere gebeurtenissen dan waar ze op doelde, of zelfs gekoppeld aan andere personen dan waar ze op doelde is echter een heel ander verhaal.
Dat is geen scripten, dat is zelfs nog erger dan framen. Dat maakt dat er een mate van fictie ontstaat waar je als coureur gewoon niet aan mee zou moeten werken. Het slaat als een tang op een varken.![]()
Daarom deed Max ook niet meer mee dit jaar, er wordt teveel ge-edit en zaken worden op die manier uit hun verband getrokken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat er gescript wordt is niet eens zo erg. Dat er geluidsfragmenten onder verkeerde beelden worden gemonteerd, dat uitspraken van coureurs worden gekoppeld aan andere gebeurtenissen dan waar ze op doelde, of zelfs gekoppeld aan andere personen dan waar ze op doelde is echter een heel ander verhaal.
En daarom snap ik ook echt niet dat er mensen zijn die het een 'integere show' durven te noemen. Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die denken dat Ray Mears op een bedje bladeren slaapt 's nachts en geen zakje met boterhammen mee heeft als hij op expeditie gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daarom deed Max ook niet meer mee dit jaar, er wordt teveel ge-edit en zaken worden op die manier uit hun verband getrokken.![]()
Zo werkt TV inderdaad, Bear Grills slaapt ook gewoon tussendoor in een hotel.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En daarom snap ik ook echt niet dat er mensen zijn die het een 'integere show' durven te noemen. Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die denken dat Ray Mears op een bedje bladeren slaapt 's nachts en geen zakje met boterhammen mee heeft als hij op expeditie gaat.![]()
Kijk eerst een seizoen , en daarna pas de drive to survive erover. Dan zie je dat er van alles niet klopt. Montages van gebeurtenissen bij de verkeerde race enzo. Bij het nieuwe seizoen word Max als super aggressieve coureur neergezet en Hamilton als coureur die super netjes rijd. Iedereen met een beetje f1 kennis weet dat het niet zo is en dat Hamilton ook ontzettend smerig kan rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.![]()
Jep, duidelijk dat ze een good guy vs bully willen hebben. Niet alleen Max, maar heel Redbull wordt zo weggezet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kijk eerst een seizoen , en daarna pas de drive to survive erover. Dan zie je dat er van alles niet klopt. Montages van gebeurtenissen bij de verkeerde race enzo. Bij het nieuwe seizoen word Max als super aggressieve coureur neergezet en Hamilton als coureur die super netjes rijd. Iedereen met een beetje f1 kennis weet dat het niet zo is en dat Hamilton ook ontzettend smerig kan rijden
Opzich wel logisch aangezien het een dramatisering is ipv een zuivere docu. Dan wil je dat soort elementen erin hebben.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Halve dag in het geval van Lewis, die met 40 miljoen per jaar iets meer dan een ton per dag binnen harkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet die wel een hele dag voor werken![]()
Ho !quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.
Ik zal me niet in de discussie werpen, maar wordt er hier nou beweerd dat je voor programma’s zonder stemmingsmakerij bij discovery moet zijn?!!
![]()
![]()
![]()
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ho !
Ik zal me niet in de discussie werpen, maar wordt er hier nou beweerd dat je voor programma’s zonder stemmingsmakerij bij discovery moet zijn?!!
![]()
in mijn jeugd was Discovery Channel een TV zender op ik dacht kanaal 11 of 14 wat de hele dag door hele saaie geschiedenisdocumentaires uitzond, soms zelfs in zwart wit. Ik begrijp dat Discovery Channel inmiddels is veranderd/overgenomen in een zender die veel mainstream populaire shows uitzend als ik het goed begrijp. Maar vroeger was de naam Discovery Channel onlosmakelijk verbonden met hele taaie en saaie maar zeer feitelijke documentaires!
![]()
Haha zal best meevallen met dat leeftijdsverschil dan. Ik mis die tijden van uren aan informatieve programma’s zonder zaken aan te dikken..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentin mijn jeugd was Discovery Channel een TV zender op ik dacht kanaal 11 of 14 wat de hele dag door hele saaie geschiedenisdocumentaires uitzond, soms zelfs in zwart wit. Ik begrijp dat Discovery Channel inmiddels is veranderd/overgenomen in een zender die veel mainstream populaire shows uitzend als ik het goed begrijp. Maar vroeger was de naam Discovery Channel onlosmakelijk verbonden met hele taaie en saaie maar zeer feitelijke documentaires!
![]()
![]()
![]()
Ik zou F1TV aanschaffen voor een maandje, kan je direct kijken en syncen met commentaar van Olav via de GP radio app. Als je nu al 3 weken wacht zal 4 weken ook zomaar kunnen. Ik denk gezien de klachten over viaplay je beter F1TV kan nemen, als je alleen voor F1 Viaplay neemt. Betere kwaliteit (1080p vs 720p) en betere prijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:33 schreef Remco2021 het volgende:
Zend Ziggo uit? Want Via Play op kanaal 200 werkt bij mij na 3 weken nog steeds niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
F1 op Viaplay is ook 1080pquote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou F1TV aanschaffen voor een maandje, kan je direct kijken en syncen met commentaar van Olav via de GP radio app. Als je nu al 3 weken wacht zal 4 weken ook zomaar kunnen. Ik denk gezien de klachten over viaplay je beter F1TV kan nemen, als je alleen voor F1 Viaplay neemt. Betere kwaliteit (1080p vs 720p) en betere prijs.No Dyson Barrier is going to stop me!
Zou het nergens via een shady manier te zien zijn, net als die kickbox gevechten?
Ik kijk graag, maar betalen ervoor, hmmm![]()
![]()
![]()
Ben erg benieuwd of het beeld op de open zender bij Ziggo ook zo een slechte compressie heeft.
Ik vrees dat ik het antwoord wel weet overigens![]()
We gaan het zien vanmiddag.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Op FB zie ik helgoals of zo iets voorbij komenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef Sfancta het volgende:
Zou het nergens via een shady manier te zien zijn, net als die kickbox gevechten?
Ik kijk graag, maar betalen ervoor, hmmm
N/A
Het blijkt dan wel dat je de afgelopen 20 jaar geen Discovery meer hebt gekeken...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentin mijn jeugd was Discovery Channel een TV zender op ik dacht kanaal 11 of 14 wat de hele dag door hele saaie geschiedenisdocumentaires uitzond, soms zelfs in zwart wit. Ik begrijp dat Discovery Channel inmiddels is veranderd/overgenomen in een zender die veel mainstream populaire shows uitzend als ik het goed begrijp. Maar vroeger was de naam Discovery Channel onlosmakelijk verbonden met hele taaie en saaie maar zeer feitelijke documentaires!
Discovery's reality tv begon namelijk al in 2003.A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P![]()
Ik meende her en der 720p te lezen, ook als ik op Google zoek. Wellicht niet meer actueel maar dit vond ik.quote:
https://www.totaaltv.nl/n(...)%2Fwww.google.com%2FTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Alle samenvattingen op Ziggo hebben zo'n afschuwelijk Viaplay logo midden in het scherm
Zelfs Viaplay zelf heeft een kleiner logo.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is zodat mensen weten dat ze voor Formule 1 viaplay aan moeten schaffenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Alle samenvattingen op Ziggo hebben zo'n afschuwelijk Viaplay logo midden in het scherm
Zelfs Viaplay zelf heeft een kleiner logo.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Sinds de laatste testdag zenden ze uit in 1080p. Ook dat is met Google te vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende her en der 720p te lezen, ook als ik op Google zoek. Wellicht niet meer actueel maar dit vond ik.
https://www.totaaltv.nl/n(...)%2Fwww.google.com%2FNo Dyson Barrier is going to stop me!
Het is gewoon kansloos. Zoiets doe je subtiel of op een andere manier, niet zo storend.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is zodat mensen weten dat ze voor Formule 1 viaplay aan moeten schaffen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
tsja, Viaplee zal dat wel als voorwaarde gesteld hebben, naast een riante financiėle vergoeding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos. Zoiets doe je subtiel of op een andere manier, niet zo storend.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Zijn er al cijfers hoeveel abonnees viaplay heeft? Hebben we het over duizenden, tienduizenden of nog meer?![]()
Dat klopt inderdaad, het is ongeveer zoveel jaar geleden dat ik vrijwillig Discovery heb aangezet ja, de tijd gaat snel..maar de laatste paar jaar zag ik reclames enzo voorbij komen van Discovery met programmas waarvan ik dacht “wat moeten ze hier mee op Discovery” dus misschien zijn ze toen pas actief reclame gaan maken met hun “populaire” shows..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:52 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het blijkt dan wel dat je de afgelopen 20 jaar geen Discovery meer hebt gekeken...
Discovery's reality tv begon namelijk al in 2003.![]()
Het bedrijf haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Eerst nadat ze de rechten hadden dat enorm arrogante gedrag van die directeur in de media en al die quotes overal en nergens hoe fantastisch ze wel niet waren en dat ze het allemaal naar een veel hoger niveau dan Ziggo gingen tillen, daarna dat schandalige gedrag richting Olav Mol die al 30 jaar een begrip is en nog wat woke shit quotes dat er per se meer vrouwen moesten komen en meer diversiteit en ik was er al echt helemaal klaar mee. En dan die kwaliteit van de stream en die ongelofelijke saaie commentatoren waar nul charisma vanaf komt, en die enorme proleet meneer “mijn 2 miljoen kostende Bugatti wordt te laat geleverd door de corona” Albers en ze krijgen van mij geen ene cent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
tsja, Viaplee zal dat wel als voorwaarde gesteld hebben, naast een riante financiėle vergoeding.
Lekker F1 TV met GP Radio!![]()
dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het bedrijf haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Eerst nadat ze de rechten hadden dat enorm arrogante gedrag van die directeur in de media en al die quotes overal en nergens hoe fantastisch ze wel niet waren en dat ze het allemaal naar een veel hoger niveau dan Ziggo gingen tillen, daarna dat schandalige gedrag richting Olav Mol die al 30 jaar een begrip is en nog wat woke shit quotes dat er per se meer vrouwen moesten komen en meer diversiteit en ik was er al echt helemaal klaar mee. En dan die kwaliteit van de stream en die ongelofelijke saaie commentatoren waar nul charisma vanaf komt, en die enorme proleet meneer “mijn 2 miljoen kostende Bugatti wordt te laat geleverd door de corona” Albers en ze krijgen van mij geen ene cent.
Lekker F1 TV met GP Radio!![]()
![]()
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn er al cijfers hoeveel abonnees viaplay heeft? Hebben we het over duizenden, tienduizenden of nog meer?Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
De enige reden dat Sport1 niet is omgevallen door de F1 rechten was het feit dat menig F1 fan echt goede hoop had dat het een stapje omhoog ging tov RTL7, het werd ook echt goed gepresenteerd. Daarnaast viel de BBC uiteindelijk ook weg als alternatief, dus je moest ook wel. Ziggo heeft die zender gered van de ondergang.quote:
Nu zijn er alternatieven, en is de PR afdeling echt verschrikkelijk slecht. Nog slechter dan de kwaliteit van de uitzendingen. Mensen die weg blijven of niet het hele seizoen blijven kunnen Viaplay echt flink pijn doen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon kijken naar het internetverkeer op de AMS-IX. Het is net zo mooi weer als vorige week, dus je kan nu heel goed vergelijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voor mij zijn er geen alternatieven omdat ik ook de Premier League wil zien, ik zou F1TV er wel bij kunnen nemen maar ben ik nog duurder uit en de vraag is of dat beter is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige reden dat Sport1 niet is omgevallen door de F1 rechten was het feit dat menig F1 fan echt goede hoop had dat het een stapje omhoog ging tov RTL7, het werd ook echt goed gepresenteerd. Daarnaast viel de BBC uiteindelijk ook weg als alternatief, dus je moest ook wel. Ziggo heeft die zender gered van de ondergang.
Nu zijn er alternatieven, en is de PR afdeling echt verschrikkelijk slecht. Nog slechter dan de kwaliteit van de uitzendingen. Mensen die weg blijven of niet het hele seizoen blijven kunnen Viaplay echt flink pijn doen.![]()
Ik kom niet verder dan dat op 14 maart men het hart nog moesten vasthouden voor 1080p dit weekend. Toch gek dat het niet direct en duidelijk is als je "F1 viaplay 1080p" typt op Google.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sinds de laatste testdag zenden ze uit in 1080p. Ook dat is met Google te vinden.
https://www.google.com/am(...)aliteit-nu-beter/amp
Waar lees je dat dan, dat je er zo van overtuigd bent?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat op 14 maart men het hart nog moesten vasthouden voor 1080p dit weekend. Toch gek dat het niet direct en duidelijk is als je "F1 viaplay 1080p" typt op Google.
https://www.google.com/am(...)aliteit-nu-beter/amp
Waar lees je dat dan, dat je er zo van overtuigd bent?![]()
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
Al die tijd de keus voor mij uitgeschoven en ben er nog niet zeker van.
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.![]()
Dan moet je dus Viaplay hebben want dan heb je tot in ieder geval 1 augustus de kwali en races op kanaal 200 bij Ziggo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.![]()
als ik puur alleen F1 zou willen dan zou ik ook F1TV wel overwegen maar wat ik al zei, vanaf augustus is de Premier league op viaplay en dat wil ik niet missen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.![]()
Maar heeft minder aanbod (als je ook geļnteresseerd bent in andere sporten, films en series)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.No Dyson Barrier is going to stop me!
Ik ben er bij de testdagen een aantal keren uitgegooid (dat de stream opeens stopte en de pagina crashte) maar gisteren geen enkel probleem gehad (buiten de in mijn ogen te lage bitrate, resolutie en hz)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook wel![]()
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Imo zeg je in je laatste zin al wat je keuze zou moeten wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.als je F1 via Ziggo wilt zou ik zeker niet voor ViaPlay gaan, en download even de gratis GP Radio app, krijg je het vertrouwde commentaar van Mol erbij
![]()
![]()
Als je Viaplay via Ziggo afsluit kun je de kwalificatie en race op kanaal 200 kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Och, krijgen we dit geneuzel weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Daarom zei ik ook als je viaplay enkel voor F1 aanschaft in mijn eerste post.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar heeft minder aanbod (als je ook geļnteresseerd bent in andere sporten, films en series)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik geloof er in ieder geval niets van dat ze 350.000 abonnementen gaan verkopen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.![]()
Ik zie het doorgaans ook niet tot ik vergelijkingsmateriaal heb, daar niet van
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die VAR had er jaren geleden al moeten komen. Dan heb je niet één persoon die verantwoordelijk is voor zowel het opruimen van de baan als het regelen van de achterblijvers en vlaggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die regel bestaat ook niet. Sterker nog: de afspraak met de teams was juist dat er niet voor die optie gekozen zou worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?![]()
Het zit diep bij die jongensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Bij puntje 2 staat al direct een foutje. Max was 2x gestopt ipv 1 keerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Het enige wat ik eruit kan halen is dat het handmatig invoeren van gelapte wagens () en het geschreeuw van Horner en Wolff ertoe heeft bijgedragen dat er niet meer genoeg tijd was om iedereen zichzelf te laten unlappen.
Feitelijk zeggen ze dus dat Verstappen zelfs als er geen fouten waren gemaakt de terechte kampioen is. De enige discussie die je dan nog hebt is of het wel terecht is dat de race herstart werd in dezelfde ronde als wanneer gelapte auto's los werden gelaten, maar daar wordt hier niet over gesproken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Masi is trouwens blijkbaar niet zelf geļnterviewd voor dit rapport. Wat is dat voor gekkigheid? Ze gooien hem voor de trein zonder de gelegenheid te bieden een weerwoord te geven.![]()
![]()
Klopt. Dat willen ze veranderenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik eruit kan halen is dat het handmatig invoeren van gelapte wagens () en het geschreeuw van Horner en Wolff ertoe heeft bijgedragen dat er niet meer genoeg tijd was om iedereen zichzelf te laten unlappen.
Jup, Max is de terechte kampioen en dat terecht de procedure is gevolgd om te finishen onder groen omdat dit mogelijk wasquote:Feitelijk zeggen ze dus dat Verstappen zelfs als er geen fouten waren gemaakt de terechte kampioen is. De enige discussie die je dan nog hebt is of het wel terecht is dat de race herstart werd in dezelfde ronde als wanneer gelapte auto's los werden gelaten, maar daar wordt hier niet over gesproken.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
dat is wel gek, maar aan de andere kant geeft de FIA ook toe dat Masi niet veel fout heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:58 schreef beantherio het volgende:
Masi is trouwens blijkbaar niet zelf geļnterviewd voor dit rapport. Wat is dat voor gekkigheid? Ze gooien hem voor de trein zonder de gelegenheid te bieden een weerwoord te geven.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
“The race director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations,” the FIA noted in a statement.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?![]()
Ja, dat is één van de feiten die werd opgenoemd, maar het wordt niet meer aangehaald als goed/fout/grijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
“The race director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations,” the FIA noted in a statement.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
klopt inderdaad, het is allemaal wat cryptischquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is één van de feiten die werd opgenoemd, maar het wordt niet meer aangehaald als goed/fout/grijs.![]()
-verkeerde topic-Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Oh ik ook
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Wut?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:58 schreef beantherio het volgende:
Masi is trouwens blijkbaar niet zelf geļnterviewd voor dit rapport. Wat is dat voor gekkigheid? Ze gooien hem voor de trein zonder de gelegenheid te bieden een weerwoord te geven.
zie email 27 oktober![]()
Ligt het aan mij of is de F1TV HD kwaliteit een stuk hoger dan de Sport1 HD kwaliteit van vorig jaar?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Hou eens op met in letterlijk elk F1-topic komen zeuren over de kwaliteit van aanbieders.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:22 schreef DX11 het volgende:
Ligt het aan mij of is de F1TV HD kwaliteit een stuk hoger dan de Sport1 HD kwaliteit van vorig jaar?
Doe dat lekker in het topic dat ervoor bedoeld is.![]()
1 ik zeur niet, ik stel een vraagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou eens op met in letterlijk elk F1-topic komen zeuren over de kwaliteit van aanbieders.
Doe dat lekker in het topic dat ervoor bedoeld is.
2 ik heb het in 2 topics gevraagd, het F1TV topic en dit topic, omdat ik verwacht dat hier meer mensen zitten die sport1 hadden vorig jaar.
3 doe gewoon ff relax johOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ja, laten we het even gezellig houden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Jouw post was even de druppel. Het was dus meer in het algemeen bedoeld dan tegen jou persoonlijk.quote:
Als je vandaag de topics over de F1 leest, dan gaat minstens de helft van de posts helemaal niet over F1, maar over hoe het wordt uitgezonden en wat daar wel of niet goed aan is. Daar zijn al aparte topics voor, maar kennelijk moet het er én in de live-topics én in het algemene topic én in nog een handvol andere topics ook nog over gaan. En minstens de helft van die posts is gezeur: het commentaar is niet goed, het beeld en geluid lopen niet synchroon, de beeldkwaliteit laat te wensen over, bla, bla bla.
Dus dan denk ik op een gegeven moment: joh, flikker een eind op met al dat gemekker, laten we het gewoon eens over de sport hebben. En jij was min of meer toevallig degene bij wie ik dat dacht.![]()
Ook al een race in LA? Toe maar.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Moge LA en Qatar weer spoedig opzoutenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
op de (betaalde) website van Dagblad de Limburger wordt dan weer gesproken dat Spa en Paul Richard van de kalender dreigen te verdwijnen. Van beide circuits loopt het contract na dit jaar af.Net efkes anges![]()
Ook van Mexico en Monaco. En die lopen ook gevaar las ik op een enkele F1 nieuws site.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
op de (betaalde) website van Dagblad de Limburger wordt dan weer gesproken dat Spa en Paul Richard van de kalender dreigen te verdwijnen. Van beide circuits loopt het contract na dit jaar af.No Dyson Barrier is going to stop me!
Monaco werd inderdaad ook vermeldt. Al zal het daar zo'n vaart niet lopen als 'parel in de kroon'Net efkes anges![]()
F1 gaat keihard de verkeerde kant op nu. Zelfs Ecclestone had nog een beetje liefde voor de sport, nu is het alleen maar geld geld geld geld geld.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dus de conclusie is, Masi heeft niks verkeerd gedaan, maar we hebben hem toch maar uit zijn functie gezet?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik had eens even vluchtig (en totaal niet representatief) gekeken.
Maar volgens mij blijft het europees aandeel aan GP's redelijk gelijk.
In Azie zijn daarintegen GP's als Maleisie, Korea, India van de kalender verdwenen ten faveure van bv Abu Dhabi en de GP's en USa.Net efkes anges![]()
Dan ben je toch echt ziende blind als je denkt dat Ecclestone nog enige liefde voor de sport had.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:06 schreef Nattekat het volgende:
F1 gaat keihard de verkeerde kant op nu. Zelfs Ecclestone had nog een beetje liefde voor de sport, nu is het alleen maar geld geld geld geld geld.![]()
Beetje.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt ziende blind als je denkt dat Ecclestone nog enige liefde voor de sport had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Misschien dat Vietnam toch een keer op de kalender komt?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik had eens even vluchtig (en totaal niet representatief) gekeken.
Maar volgens mij blijft het europees aandeel aan GP's redelijk gelijk.
In Azie zijn daarintegen GP's als Maleisie, Korea, India van de kalender verdwenen ten faveure van bv Abu Dhabi en de GP's en USa.![]()
Gewoon Maleisiė terug. Een van de weinige Tilke-banen met karakter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien dat Vietnam toch een keer op de kalender komt?![]()
Heb ik ook niks op tegen. Vindt Nattekat ook leuk, vermoed ik.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon Maleisiė terug. Een van de weinige Tilke-banen met karakter.![]()
![]()
enige puntje is dat hij niet van bevroren water houdtquote:Op woensdag 23 maart 2022 20:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heb ik ook niks op tegen. Vindt Nattekat ook leuk, vermoed ik.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Hoe zeer ik ook van F1 houd 30 races is wel een beetje overkill; haalt een beetje de glans er vanaf.![]()
Hoe veel nullen betalen ze?quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon Maleisiė terug. Een van de weinige Tilke-banen met karakter.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik verwacht dat Vietnam voorlopig niet meer terug komt, aangezien een van de belangrijkste personen achter de Grand Prix was opgepakt voor corruptie. Dat was de reden dat die afgelopen jaar niet op de kalender stond.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:12 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien dat Vietnam toch een keer op de kalender komt?No Dyson Barrier is going to stop me!
![]()
Mooi filmpje waardoor je de veranderingen aan de auto tof 2021 goed kan zien.
Geļntegreerde brake ducts zorgen er wel voor dat die remmen iets heter worden dan vorig jaarGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ah, het zit F1 toch niet echt lekker, blijkbaar:Tja, als de F1 wereldkampioen en boegbeeld van de nieuwe generatie al niet eens mee wil doen dan heb je als F1 natuurlijk wel een probleem.quote:F1 plans talks with Netflix and drivers over Drive to Survive's fake drama
Formula 1 plans talks with Netflix to ensure future Drive to Survive series don’t distort the truth too much and deter drivers from wanting to take part.
https://www.autosport.com(...)-fake-drama/9246182/![]()
Wie de fuck kijkt die drek dan ook?quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, het zit F1 toch niet echt lekker, blijkbaar:
[..]
Tja, als de F1 wereldkampioen en boegbeeld van de nieuwe generatie al niet eens mee wil doen dan heb je als F1 natuurlijk wel een probleem.
Na een paar afleveringen al in de gaten dat het allemaal ontzettend aangedikt werd. Erg amerikaans.
Daarna nooit meer opgezet.![]()
Niet zo overdrijven, je krijgt ook een kijkje in de keuken die we hiervoor nog nooit hebben gehad maar het probleem zit hem vooral bij de topteams, de afleveringen over de mindere goden van F1 zijn vaak gewoon heel interessant en goed, soms een beetje opgefleurd en aangedikt maar dat blijft vaak aardig binnen de perken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wie de fuck kijkt die drek dan ook?
Na een paar afleveringen al in de gaten dat het allemaal ontzettend aangedikt werd. Erg amerikaans.
Daarna nooit meer opgezet.![]()
Alleen al der Gunther is het waard om de serie te kijken. Wat een heerlijke man is dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, je krijgt ook een kijkje in de keuken die we hiervoor nog nooit hebben gehad maar het probleem zit hem vooral bij de topteams, de afleveringen over de mindere goden van F1 zijn vaak gewoon heel interessant en goed, soms een beetje opgefleurd en aangedikt maar dat blijft vaak aardig binnen de perken.
Jammer dat hij er niet heel veel in zat dit seizoen.![]()
Dus toch niet de moeite waardquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
Alleen al der Gunther is het waard om de serie te kijken. Wat een heerlijke man is dat.
Jammer dat hij er niet heel veel in zat dit seizoen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
`quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:46 schreef TagForce het volgende:
[..]
Alleen al der Gunther is het waard om de serie te kijken. Wat een heerlijke man is dat.
Jammer dat hij er niet heel veel in zat dit seizoen.
Ik vond de episode over Williams en die over Yuki ook wel leuk. Ook Bottas kwam op mij echt heel erg sympathiek over. Kwam er echt als winnaar uit, je gunt die jongen de wereld.Rini dankjewel.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
DTS is leuk voor "kijkje achter de schermen". Dat hele drama gedoe en nasynchronisatie van races voegt, voor mij, weinig toe. Ik snap wel waarom ze het doen, maar toch ....![]()
Beetje als een film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal waar toch een eigen draai aan de feit wordt gegeven.. maar dan moet je het ook wel op die manier bekijken
[ Bericht 1% gewijzigd door Marcoss op 24-03-2022 18:45:32 ]![]()
Alleen heeft F1 als organisatie niet zo veel zin om daar aan mee te werken en blijkbaar is Max niet de enige die bezwaren heeft, F1 komt hier niet uit het luchtledige mee, natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:31 schreef Marcoss het volgende:
Beetje als een film die gebaseerd is op een waargebeurd verhaal waar toch een eigen draai aan de feit wordt gegeven.. maar dan moet je het ook wel op die manier bekijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2022 19:05:40 ]![]()
Dat is wat anders inderdaad, ik had het vooral over de kijker zelf, zeker met de voorgaande seizoenen weet je wel wat er komen gaat en dat de focus in ieder geval op iets anders ligt dan de waarheid laten zien zoals het gebeurd is..quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen heeft F1 als organisatie niet zo veel zin om daar aan mee te werken en blijkbaar is Max niet de enige die bezwaren heeft, F1 komt hier niet uit het luchtledige mee, natuurlijk.
Als dat vanuit de F1-organisatie wel de bedoeling is, snap ik dat ze daar commentaar op hebben. Al zijn ze daar alsnog best laat mee, het is niet alsof de 1e aflevering net is uitgezonden.![]()
Weet ik, maar juist daarom lijkt me dat het juist wel kan gebeuren. Ik bedoel, het lag niet aan het circuit of zo. Alles wat er nodig is, is een nieuwe organisator.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Vietnam voorlopig niet meer terug komt, aangezien een van de belangrijkste personen achter de Grand Prix was opgepakt voor corruptie. Dat was de reden dat die afgelopen jaar niet op de kalender stond.
Al weet ik het fijne er niet van.![]()
Ik denk dat er nu signalen zijn dat teams en rijders niet meer mee willen werken, Max was de eerste die duidelijk aangaf er klaar mee te zijn en niet meer meewerkt maar als het maar om een coureur zou gaan dan zou F1 vermoedelijk niet reageren zoals ze nu doen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wat anders inderdaad, ik had het vooral over de kijker zelf, zeker met de voorgaande seizoenen weet je wel wat er komen gaat en dat de focus in ieder geval op iets anders ligt dan de waarheid laten zien zoals het gebeurd is..
Als dat vanuit de F1-organisatie wel de bedoeling is, snap ik dat ze daar commentaar op hebben. Al zijn ze daar alsnog best laat mee, het is niet alsof de 1e aflevering net is uitgezonden.![]()
Verstappen is niet alleen op de baan een baas, maar ook daarbuiten.
https://www.formule1.nl/n(...)rvive-kan-betrekken/
Een man met een échte mening, die zegt waar het op staat, zonder bullshit of hypocrisie. Ben blij dat figuren zoals Verstappen nog steeds bestaan.![]()
![]()
Wat is die gast met dat fluitje irritant zeg
[edit] oh, dat is een official die moet fluiten als een wage ed pits uit rijdt... maar blijft irritant.
[ Bericht 27% gewijzigd door SiGNe op 26-03-2022 20:03:22 ]![]()
Weekje te laat maar boeieeequote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef Sfancta het volgende:
Ik kijk graag, maar betalen ervoor, hmmm![]()
https://fhm.nl/gratis-for(...)6GB3Vco_xBXFAIEU47VM
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Wat een bullshit van die F1 baas.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef DjVero het volgende:
Een man met een échte mening, die zegt waar het op staat, zonder bullshit of hypocrisie. Ben blij dat figuren zoals Verstappen nog steeds bestaan.
F1 is voor topsporters, niet voor acteurs.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Netflix het nieuwe Facebook. Troepquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:46 schreef DjVero het volgende:
Een man met een échte mening, die zegt waar het op staat, zonder bullshit of hypocrisie. Ben blij dat figuren zoals Verstappen nog steeds bestaan.![]()
Verkeerde topic.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Viaplay geen gids op hun site staan? Hoe laat begint de voorbeschouwing?
Maar bij Sport kijken, juiste stream zoeken en er 5 minuten bij optellen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-03-2022 21:02:42 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Over 4 weken tijdens Imola GP krijgt de RB18 een grote gewichts update
While speaking to Austrian media outlet Servus TV, Helmut Marko has promised that Red Bull are working on an update for Imola that addresses the ongoing weight issue of the RB18.
"That should give us a significant time advantage, time gain in other words," the Austrian said.
Bron: racingnews365![]()
Max Mosley heeft zichzelf van het leven beroofd omdat hij terminale kanker had.
https://www.bbc.com/news/uk-england-london-60919994
Damn.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Komt wel aardig overeen met zijn behaalde punten
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Vorig jaar al. Nu is alleen duidelijk hoe en waarom.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:15 schreef daNpy het volgende:
Max Mosley heeft zichzelf van het leven beroofd omdat hij terminale kanker had.
https://www.bbc.com/news/uk-england-london-60919994No Dyson Barrier is going to stop me!
GP Las Vegas in November 2023 op eeen zaterdagavond plaatselijke tijd :S
[ Bericht 42% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 31-03-2022 04:45:19 ]![]()
Las Vegas keert in 2023 terug op Formule 1-kalender met avondrace over Strip
https://www.nu.nl/formule(...)race-over-strip.html
@NattekatEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Cool! Weer een extra reden om naar Vegas te gaan. 😎quote:Op donderdag 31 maart 2022 04:57 schreef RipCity het volgende:
Las Vegas keert in 2023 terug op Formule 1-kalender met avondrace over Strip
https://www.nu.nl/formule(...)race-over-strip.html
@:nattekat![]()
Dat moet toch wel een 1 april grap zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2022 04:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GP Las Vegas in November 2023 op eeen zaterdagavond plaatselijke tijd :S
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Haha nicequote:You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Leuk, dus dan hebben we in de nacht van zondag op maandag 02:00 een race? Beter doen ze dat 10 uur in de ochtend (19:00 hier), dan heeft Europa er ook nog wat aan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ze willen juist meer fans erbij in de VS. Dat gaat je niet lukken als je elke race alleen 's ochtends of 's nachts kan zien. Maar nee, fans hier moeten weer lopen zeiken omdat ze een enkele keer niet op hun normale tijdstip kunnen kijken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk, dus dan hebben we in de nacht van zondag op maandag 02:00 een race? Beter doen ze dat 10 uur in de ochtend (19:00 hier), dan heeft Europa er ook nog wat aan.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Nou nou, je hoeft niet met gestrekt been op me in te gaan. Kan me niet heugen waar ik eerder "zeurde" om een tijd. Feit is dat 10 uur in de ochtend een normalere tijd is dan 2 uur in de nacht. Overal en dus niet alleen hier. Races van 7 uur in de ochtend vind ik wel wat hebben, ik ben niet zo dat het altijd op een vast tijdstip moet, maar dit is een ander uiterste.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:07 schreef Tokus het volgende:
[..]
ze willen juist meer fans erbij in de VS. Dat gaat je niet lukken als je elke race alleen 's ochtends of 's nachts kan zien. Maar nee, fans hier moeten weer lopen zeiken omdat ze een enkele keer niet op hun normale tijdstip kunnen kijken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
F1 is een mondiale sport, je kunt onmogelijk alleen rekening houden met mensen in Europa. En het betreft maar een enkele race.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet met gestrekt been op me in te gaan. Kan me niet heugen waar ik eerder "zeurde" om een tijd. Feit is dat 10 uur in de ochtend een normalere tijd is dan 2 uur in de nacht. Overal en dus niet alleen hier. Races van 7 uur in de ochtend vind ik wel wat hebben, ik ben niet zo dat het altijd op een vast tijdstip moet, maar dit is een ander uiterste.
Mooi om te zien dat de F1 aan populariteit wint in de States.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Daarom noem ik ook een tijd wat voor beide continenten te doen is. 10 of 12 uur in de ochtend daar is hier ook te doen, lijkt mij. Beter dan 2 uur in de nacht met daaropvolgend een werkdag. Miami kan de lokale tijd wmb prima houden, of een uurtje eerder. Dat is hier ook te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
F1 is een mondiale sport, je kunt onmogelijk alleen rekening houden met mensen in Europa. En het betreft maar een enkele race.
Mooi om te zien dat de F1 aan populariteit wint in de States.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het is Las Vegas, en de Strip. Daar komt niemand op af als het voor 4 uur 's middags is (of na 3 uur 's nachts). Als je het daar op de kaart wil zetten, doe je het prime time.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom noem ik ook een tijd wat voor beide continenten te doen is. 10 of 12 uur in de ochtend daar is hier ook te doen, lijkt mij. Beter dan 2 uur in de nacht met daaropvolgend een werkdag. Miami kan de lokale tijd wmb prima houden, of een uurtje eerder. Dat is hier ook te doen.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Dus een race daar op zaterdag om 22u kan best.quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het is Las Vegas, en de Strip. Daar komt niemand op af als het voor 4 uur 's middags is (of na 3 uur 's nachts). Als je het daar op de kaart wil zetten, doe je het prime time.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Prima voor een extra race in een niet dubieus land.
Jammer dan dat het weer een stratencircuit moet zijn.
Monaco en Baku zijn nog wel ok, maar liever "echte" circuits.![]()
Dat is precies wat ze doenquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus een race daar op zaterdag om 22u kan best.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Verder is het natuurlijk wel een geniaal idee.
Over de strip, makkelijk bereikbaar, genoeg hotels en infrastructuur.![]()
Kutbaanquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Verder is het natuurlijk wel een geniaal idee.
Over de strip, makkelijk bereikbaar, genoeg hotels en infrastructuur.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
In dat geval heb ik niks gezegd. Ik ging uit van een race op zondag 15:00u, daar zijn mijn reacties op gebaseerd. Het is nog vroegquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
heywoodu
![]()
Logisch dat ze dat niet op zondagavond doen natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 06:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat moet toch wel een 1 april grap zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Europa heeft al iets aan alle races, straks op wellicht één naquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
Leuk, dus dan hebben we in de nacht van zondag op maandag 02:00 een race? Beter doen ze dat 10 uur in de ochtend (19:00 hier), dan heeft Europa er ook nog wat aan.
En ze racen natuurlijk niet om 02.00 uur 's nachts lokale tijd he, lijkt me. 's Avonds racen is vrij normaal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nouuu 15:00 Vegastijd weet ik nog net zo nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd. Ik ging uit van een race op zondag 15:00u, daar zijn mijn reacties op gebaseerd. Het is nog vroegDenk dat het voor ons wel een nacht race wordt. Maar ze rijden idd op zaterdag, niet zondag.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ik ging uit van 15u daar, dus maandag 2 uur hier.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Europa heeft al iets aan alle races, straks op wellicht één na
En ze racen natuurlijk niet om 02.00 uur 's nachts lokale tijd he, lijkt me. 's Avonds racen is vrij normaal.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zaterdag 22u vernam ik, 7 uur zondag hier dus.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nouuu 15:00 Vegastijd weet ik nog net zo nietDenk dat het voor ons wel een nacht race wordt. Maar ze rijden idd op zaterdag, niet zondag.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat het een avondrace zou worden was al langer bekend. Dat de race zaterdagavond verreden zou worden las ik deze week pas voor het eerst, maar wel begrijpelijk. Zowel voor de Amerikaanse toeschouwers als Europese tv kijkers.
En het wordt waarschijnlijk het Thanksgiving weekend, dus 25 november.No Dyson Barrier is going to stop me!
heywoodu
![]()
Zondag 15u daar zou zondagavond middernacht hier zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ging uit van 15u daar, dus maandag 2 uur hier.
Wat voor ons niet ideaal is natuurlijk, maar goed, het gros van de races is dat voor ons op zich wel, en įlle races op mooie tijden voor de Europese kijker houden is wat overdreven.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Poh, wekkertje zetten dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zaterdag 22u vernam ik, 7 uur zondag hier dus.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Volgende week ookquote:
heywoodu
![]()
Ik dacht 8 uur ofzo, maar 7 uur zelfs? Chillquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Nu al zin in de Grand Prix van Oman, die Monza vervangt. En de stratenrace in Dubai ter vervanging van Monaco!quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:12 schreef VacaLoca het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar niet als het ten koste van Spa gaat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Kwalificatie is om 8 uur, de race om 7 uur.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht 8 uur ofzo, maar 7 uur zelfs? ChillNo Dyson Barrier is going to stop me!
De vraag is of Spa genoeg wil betalen. Contract loopt af dit jaar. Al lees ik dat Paul Ricard waarschijnlijk als eerste af valt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:12 schreef VacaLoca het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar niet als het ten koste van Spa gaat.No Dyson Barrier is going to stop me!
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanman...100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: