abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 16 maart 2022 @ 12:05:39 #276
181272 crew  Noppie2000
pi_204099590
Mijn God, 2 dagen voor het nieuwe seizoen en het gaat hier nog steeds over? :D
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 12:07:28 #277
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204099607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat probleem met any/all zie ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik snap ook niet waarom ze die 6 of 7 andere achterblijvers niet ook voorbij lieten. Dat had toch niks uitgemaakt en makkelijk gekund op dat 2e rechte stuk? Het probleem zat m veel meer in dat de SC daarna nog een ronde buiten had moeten blijven.
Er waren nog 2 achterblijvers over, alleen de achterblijvers tussen Lewis en Max werden weggehaald.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:08:25 #278
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_204099614
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Mijn God, 2 dagen voor het nieuwe seizoen en het gaat hier nog steeds over? :D
Er is nog geen Bahrein-topic :P
Rini dankjewel.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:10:14 #279
466281 WismutVeilchen83
pi_204099629
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er waren nog 2 achterblijvers over, alleen de achterblijvers tussen Lewis en Max werden weggehaald.
3 zie ik, RIC, STR en MSC. Snap echt niet waarom die niet ook gewoon er voorbij mochten.
Rini dankjewel.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:14:04 #280
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204099660
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
3 zie ik, RIC, STR en MSC. Snap echt niet waarom die niet ook gewoon er voorbij mochten.
Judgementcall van Masi. Hij wilde per se dat er nog geraced werd en had niet zo heul veul tijd om al die beslissingen te nemen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204099668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Uhmm, nee hoor. 'Any' en 'All' kunnen iets anders betekenen. Het toont in ieder geval aan dat Masi correct de regels heeft toegepast.
[..]
[..]

Context.
Any betekent niet All, dat klopt, maar in de context van de regel betekent het dat wel.

Anyone who's watched F1 (<- iedereen die F1 gekeken heeft).
Any car that has been lapped will be (<- Elke auto die op een ronde is gezet zal worden).
Any car that has been lapped may be (<- Enige auto die op een ronde is gezet kan worden).
You can pick any number (<- Je mag elk getal kiezen).
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:16:14 #282
466281 WismutVeilchen83
pi_204099688
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Judgementcall van Masi. Hij wilde per se dat er nog geraced werd en had niet zo heul veul tijd om al die beslissingen te nemen.
In theorie begrijp ik het, maar volgens mij is het nog makkelijker om te zeggen: unlap maar, dan dat je gaat snijden en gaat bepalen dat nummer wel en dat niet. Ik zie niet in waarom dit vertragend zou werken en ook niet waarom het aanscherpen van die regel enorm belangrijk is. Maar anyway, boeiend.
Rini dankjewel.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:31:25 #283
Why is all the rum gone?
pi_204099851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef TagForce het volgende:

[..]
Context.
Any betekent niet All, dat klopt, maar in de context van de regel betekent het dat wel.

Anyone who's watched F1 (<- iedereen die F1 gekeken heeft).
Any car that has been lapped will be (<- Elke auto die op een ronde is gezet zal worden).
Any car that has been lapped may be (<- Enige auto die op een ronde is gezet kan worden).
You can pick any number (<- Je mag elk getal kiezen).
Ambiguous: open to more than one interpretation; not having one obvious meaning.

Context:
De bottom line is dat Masi het op een bepaalde manier heeft geinterpreteerd en dat hij zich daarmee aan de regels heeft gehouden. Het verweer 'any is not all' blijft daarmee overeind. En blijkbaar vindt de FIA achteraf dat Masi's interpretatie niet wenselijk is. Als jij gelijk zou hebben, had de regel niet aangepast hoeven worden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204099933
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ambiguous: open to more than one interpretation; not having one obvious meaning.

Context:
De bottom line is dat Masi het op een bepaalde manier heeft geinterpreteerd en dat hij zich daarmee aan de regels heeft gehouden. Het verweer 'any is not all' blijft daarmee overeind. En blijkbaar vindt de FIA achteraf dat Masi's interpretatie niet wenselijk is. Als jij gelijk zou hebben, had de regel niet aangepast hoeven worden.
Nee, de context van het woord 'any'.
Ja, in strikte zin betekend any niet altijd all, maar uit de context van de zin kun je halen wat er mee bedoeld wordt:
Can I have any of your candy - Duidelijk niet all.
Any guy that beats his wife should be put in jail - Duidelijk wel all.

En ja, ook als ik gelijk heb kun je er voor kiezen om de discussie te stoppen door het gewoon aan te passen. Maar maakt niet uit verder.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:39:11 #285
Why is all the rum gone?
pi_204099974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef TagForce het volgende:

Nee, de context van het woord 'any'.
Ja, in strikte zin betekend any niet altijd all, maar uit de context van de zin kun je halen wat er mee bedoeld wordt:
Can I have any of your candy - Duidelijk niet all.
Any guy that beats his wife should be put in jail - Duidelijk wel all.

En ja, ook als ik gelijk heb kun je er voor kiezen om de discussie te stoppen door het gewoon aan te passen. Maar maakt niet uit verder.
Of je negeert gewoon de betekenis van het woord ambiguous.

Het feit dat je er al minstens 5 voorbeelden bij moet slepen, geeft aan dat je niet gelijk hebt.
pi_204100080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Of je negeert gewoon de betekenis van het woord ambiguous.

Het feit dat je er al minstens 5 voorbeelden bij moet slepen, geeft aan dat je niet gelijk hebt.
Nee, ik leg uit dat de ambiguity weggenomen kan worden met de context van de rest van de zin of paragraaf waar het woord in gebruikt wordt.

Eer is ook een dubbelzinnig woord. Maar eer je de hele zin gelezen hebt valt er geen eer meer te behalen aan het feit dat er 2 betekenissen zijn. Ik ga naar de bank, waar ik op de bank ga zitten. Context = weg ondubbelzinnigheid.
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:47:49 #287
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204100083
De kledingvoorschriften voor de interviews en persconferentie na de race zijn ook aangepast.

No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:51:32 #288
Why is all the rum gone?
pi_204100141
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:47 schreef TagForce het volgende:

Nee, ik leg uit dat de ambiguity weggenomen kan worden met de context van de rest van de zin of paragraaf waar het woord in gebruikt wordt.

Zoals ik al zei, als je er 5 voorbeelden bij moet slepen om de ambiguity weg te halen, heb je al gefaald.

En daar is de hele wereld het over eens, behalve 1 user hier. :')
pi_204100247
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, als je er 5 voorbeelden bij moet slepen om de ambiguity weg te halen, heb je al gefaald.

En daar is de hele wereld het over eens, behalve 1 user hier. :')
1 voorbeeld is genoeg, maar meer maakt het punt duidelijker.
Maar speciaal voor jou, dan nog even de Merriam Webster definitie van de betekenis van 'any':
1: one or some indiscriminately of whatever kind:
a: one or another taken at random
Ask any man you meet.
b: EVERY —used to indicate one selected without restriction
Any child would know that.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:26:28 #290
Why is all the rum gone?
pi_204100565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef TagForce het volgende:

Maar speciaal voor jou, dan nog even de Merriam Webster definitie van de betekenis van 'any':

Ambiguous. Dank voor het onderbouwen van mijn stelling. Je hebt het eindelijk begrepen. En klaar mee. :W
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:36:38 #291
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_204100720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het probleem is dat ze creatief knippen en plakken. Max werkt daarom niet mee. Lando heeft daarom recent kritiek geuit.

De "kijkjes" kloppen niet. Het is amusant (en met opzet zo gemaakt, buitengewoon Amerikaans), maar het is vrij vaak fictie of framing i.p.v. dicht bij de feiten blijven.
Vond DtS dit seizoen meer "Drive to survive: Mercedes (Toto Wolff ) edition".
Man wat kwamen die veel aan bod, zelfs zijn vrouw aan toe.
Hamilton met zijn "vroeger nooit met voetbal gekozen op school" gemiep.
Mag voortaan wel iets meer neutraal gebracht worden allemaal.
:{
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 maart 2022 @ 13:42:08 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204100784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:36 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]
Vond DtS dit seizoen meer "Drive to survive: Mercedes (Toto Wolff ) edition".
Man wat kwamen die veel aan bod, zelfs zijn vrouw aan toe.
Hamilton met zijn "vroeger nooit met voetbal gekozen op school" gemiep.
Mag voortaan wel iets meer neutraal gebracht worden allemaal.
:{
"Lewis is the cleanest driver of all-time" terwijl je de beelden van zijn Silverstone actie ziet was ook een mooie _O_

Of dat ze bij de beelden van Frankrijk doen alsof Lewis die gewonnen heeft. "Only 10 laps to go, and Lewis is trying to keep the rest behind him", terwijl die hele aflevering niet eens over Mercedes/Lewis ging. Daarna zie je nergens meer wie die race gewonnen heeft _O-.

Of dat Lewis serieus beweert dat zijn COVID-19 dagen de zwaarste dagen van zijn leven waren. Blijkbaar heeft hij het vroeger dus toch niet zo moeilijk gehad.

Hoogtepunt was inderdaad wel dat een man van 40 jaar, die constant in de spotlights wil staan en honderden miljoenen op de rekening heeft nog steeds issues heeft die dateren naar de tijd dat hij een kindje was en als laatste werd gekozen met voetbal.

Ik vind DTS echt leuk, maar dit jaar was het wel een flopshow qua Mercedes veren in de kont steken. Je kan aan alles zien dat ze eigenlijk aan het voorbereiden en hopen waren op een Lewis titel. Vooral omdat Max er niet aan wil meedoen. Hopelijk haken volgend jaar nog een paar coureurs af. Norris heeft ook al kritiek geuit in ieder geval.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:45:48 #293
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_204100833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
"Lewis is the cleanest driver of all-time" terwijl je de beelden van zijn Silverstone actie ziet was ook een mooie _O_

Of dat ze bij de beelden van Frankrijk doen alsof Lewis die gewonnen heeft. "Only 10 laps to go, and Lewis is trying to keep the rest behind him", terwijl die hele aflevering niet eens over Mercedes/Lewis ging. Daarna zie je nergens meer wie die race gewonnen heeft _O-.

Of dat Lewis serieus beweert dat zijn COVID-19 dagen de zwaarste dagen van zijn leven waren. Blijkbaar heeft hij het vroeger dus toch niet zo moeilijk gehad.

Hoogtepunt was inderdaad wel dat een man van 40 jaar, die constant in de spotlights wil staan en honderden miljoenen op de rekening heeft nog steeds issues heeft die dateren naar de tijd dat hij een kindje was en als laatste werd gekozen met voetbal.

Ik vind DTS echt leuk, maar dit jaar was het wel een flopshow qua Mercedes veren in de kont steken. Je kan aan alles zien dat ze eigenlijk aan het voorbereiden en hopen waren op een Lewis titel. Vooral omdat Max er niet aan wil meedoen. Hopelijk haken volgend jaar nog een paar coureurs af. Norris heeft ook al kritiek geuit in ieder geval.
Het geknip en plak viel zelfs mijn 8 jarige op :')
Die viel het op dat shots na elkaar gemonteerd waren en niet eens op hetzelfde moment genomen waren.
Andere banden, ander weer ineens.

En vooral dat achteraf gemonteerde zogenaamde "race commentaar" was tenenkrommend.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 13:48:14 #294
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204100861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Als ze de rest ook voorbij hadden laten gaan was er al een stuk minder gezeik geweest
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 16 maart 2022 @ 14:47:50 #295
307622 Perox
(niet de echte)
pi_204101442
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]
Het geknip en plak viel zelfs mijn 8 jarige op :')
Die viel het op dat shots na elkaar gemonteerd waren en niet eens op hetzelfde moment genomen waren.
Andere banden, ander weer ineens.

En vooral dat achteraf gemonteerde zogenaamde "race commentaar" was tenenkrommend.
Ja, dat "race commentaar" was wel een echt dieptepunt. Dat net doen alsof MER 7e werd in Q3 en dat "nu alle ogen gericht zijn op Red Bull. Want zij hebben nu de kans. WTF: alsof het niet allemaal gewoon tegelijk gebeurt! Trieste voorstelling van zaken, zeg!
pi_204101520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Er was ook een regel die zei dat de race director altijd mocht afwijken van de regels mocht diegene dat nodig achten.
Maar is die regel er nu ook uit? Anders boeit het nog steeds niet zoveel..
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:00:59 #297
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_204101565
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:47 schreef Starflyer het volgende:
De kledingvoorschriften voor de interviews en persconferentie na de race zijn ook aangepast.

[ afbeelding ]
Dus Lewis mag niet meer in zijn bijzondere outfits bij de persconferentie zitten?
pi_204101817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:01 schreef TagForce het volgende:

[..]
1 voorbeeld is genoeg, maar meer maakt het punt duidelijker.
a: one or another taken at random
Ask any man you meet.
b: EVERY —used to indicate one selected without restriction
Any child would know that.

Press any key on keyboard

Press all key on keyboard
pi_204101901
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Press any key on keyboard

Press all key on keyboard
Any broken key on the keyboard needs to be replaced.

Context... It matters.
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:38:59 #300
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204101917
Dat zelfs Engelstaligen er moeite mee hebben zegt wel hoe ingewikkeld het is. Dus de aanpassing heeft zeker wel nut.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')